Komunikaty PR

Rusz ciało i zrelaksuj umysł z Fuzją: letnie zajęcia dla każdego

2024-08-05  |  14:45
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
Do pobrania docx ( 0.83 MB )

Fuzja Łódź zaprasza na ciąg dalszy letnich, wyjątkowych zajęć ruchowych, które pomogą zadbać o kondycję fizyczną oraz harmonię umysłu. W ramach akcji "Wtorki dla ciała" oraz "Środy dla głowy" przygotowane zostały różnorodne aktywności, prowadzone przez doświadczonych instruktorów.

 

Wtorki dla ciała

6 sierpnia odbędzie się trening interwałowy z Agnieszką Gutowić. Certyfikowana trenerka personalna, instruktorka siłowni i fitness, poprowadzi intensywne ćwiczenia interwałowe. Z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży fitness, Agnieszka gwarantuje nie tylko poprawę kondycji i smuklejszą sylwetkę, ale także poprawę nastroju i wzrost motywacji. Jej zajęcia są pełne energii i nigdy się nie nudzą, a ćwiczenia są dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestników.

Kolejny wtorek to trening samoobrony i krav magi z Eliną Tonevą, prekursorką systemu krav maga w Polsce i ekspertką w swojej dziedzinie. Od 35 lat związana ze sztukami walki, Elina nauczy uczestników praktycznych technik obrony przed fizyczną napaścią. Jej doświadczenie obejmuje również prowadzenie szkoleń dla różnych grup wiekowych, zawodowych oraz biznesowych, dlatego z pewnością każdy będzie się tu dobrze czuł.

Środy dla głowy

7 sierpnia Joanna Kominiak, certyfikowany praktyk masażu dźwiękiem metodą Petera Hessa, zaprosi na niezwykły koncert relaksacyjny. Uczestnicy będą mogli doświadczyć kojących dźwięków mis, gongów, dzwoneczków, bębnów oraz harfy kryształowej, w otoczeniu energii nowiu księżyca. To doskonała okazja, by odprężyć się i zrelaksować.

Tydzień później instruktorki z Lido Movement Studio poprowadzą wstęp do medytacji, która odbędzie się w malowniczych Ogrodach Anny lub w zabytkowej Kotłowni (w zależności od pogody). Uczestnicy proszeni są o zabranie własnych mat. Medytacja pozwoli na chwilę wytchnienia i pomoże w osiągnięciu wewnętrznej harmonii.

Wszystkie wtorkowe i środowe spotkania odbywają się w godzinach 18:00-20:00.

Dodatkowo, w sobotę, 10 sierpnia o godz. 12:00, wszystkich spragnionych ruchu zapraszamy do Ogrodów Anny na wspólne zajęcia pilatesu. Ćwiczenia na świeżym powietrzu poprowadzą instruktorki z Makia Studio. Pilates jest wspaniałym sposobem na wzmocnienie mięśni, uelastycznienie, zredukowanie bólów kręgosłupa, smukłą sylwetkę oraz relaks.

 

Fuzja to flagowa inwestycja Echo Investment prowadzona w centrum Łodzi na terenie dawnych zakładów fabrycznych Karola Scheiblera. Wielofunkcyjny projekt znajduje się na obszarze 8 ha w otoczeniu historycznej zabudowy, który zyskuje nowe funkcje. Inwestycja po wielu latach od upadku zakładów Uniontex powraca do Łodzi jako pełnoprawna część miasta z ofertą kulturalną, rozrywkową, gastronomiczną, usługowo – handlową, a także budynkami mieszkalnymi, nowoczesną powierzchnią biurową, miejskim placem (Ogrody Anny) i otwartymi, zielonymi terenami wspólnymi. Łącznie na 8 ha zlokalizowane będą 22 budynki, z czego 15 to obiekty historyczne. Za część mieszkaniową inwestycji odpowiedzialny jest Archicom, należący do Grupy Echo Investment.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.