Komunikaty PR

Rusza festiwal Great September – odwiedź scenę Rossmann w Manufakturze!

2024-09-12  |  13:00
Biuro prasowe

Trzecia edycja wrześniowego Great September rusza już w najbliższy weekend. Od 12 do 14 września Łódź zamieni się w stolicę najlepszej polskiej muzyki. Jedna z festiwalowych scen znajdzie się w Manufakturze!

Great September to festiwal muzyczny, który na dobre wpisał się w krajobraz wrześniowych imprez w Łodzi. Wydarzenie jest okazją nie tylko do posłuchania różnorodnej muzyki, ale także do inspirujących rozmów i spotkań z twórcami czy producentami z branży. To pewnego rodzaju most pomiędzy letnimi, plenerowymi koncertami z dużą publiką, a intymnymi imprezami w wyjątkowych przestrzeniach łódzkich klubów i klubokawiarni. Poza główną sceną festiwalową, zlokalizowaną na Pasażu Schillera, będą też inne, bardziej kameralne lokalizacje na terenie miasta.

Scena w Manufakturze powstanie za sprawą sponsora festiwalu, sieci drogerii Rossmann. Będzie ją można znaleźć w… drogerii marki! Kameralne koncerty odbywać się tam będą od czwartku do soboty.

W czwartek o godzinie 14 zagra Neal, czyli projekt za którym stoi Rafał Klimczak. Ciepłe brzmienia jego akustycznej gitary podbiją niejedno serce! O 15.30 rozpocznie się koncert Lia Sky, pochodząca z Łodzi songwriterka. Na pierwszej edycji GS zachwyciła niezwykłą wrażliwością – sprawdźcie, czym zaskoczy tym razem.

W piątek o 14 zagra Nat Cichocka, w której muzyce znajdziecie nawiązania do r’n’b, house’u czy popu, a o 15.30 duet Chłodno, który zabierze słuchaczy w podróż przez historie dotykające każdego z nas. Ostatni festiwalowy dzień, czyli sobota, to czas koncertów .USMI oraz Peter J. Birch. Pierwszy z nich to przedstawiciel Generacji Z, który wyśpiewuje hymny o młodzieńczym buncie i reakcji na niespodziewane zmiany. Z kolei Peter od ponad dekady czaruje autorską wizją folku i country.

Wstęp na koncerty w Manufakturze jest bezpłatny.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.