Rusza kampania urządzeń AGD Samsung „Dla wygody”
Dla wygody – to hasło przewodnie nowych kampanii Samsung, ale także filozofia projektowania urządzeń domowych, które mają ułatwiać życie i odciążać w codziennych obowiązkach. Linie inteligentnych pralek i pralko-suszarek Samsung AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet są bohaterami nowych kampanii marki.
Działania kampanijne dla obu kategorii produktów obejmują spoty telewizyjne, działania digital, komunikację w mediach społecznościowych, komunikację w sklepach oraz działania PR w kluczowych mediach online.
Wszystko dla wygody
Za ideę kreatywną kampanii odpowiada agencja VMLY&R. Materiały reklamowe pokazujące zalety nowych pralek AI Control oraz odkurzaczy bezprzewodowych Samsung Jet™ mają przyjazny, domowy klimat oraz ciepłą kolorystykę.
Wszystko dla wygody tłumaczy się raczej samoistnie. To założenie, że każdy produkt, rozwiązanie lub technologia zostały zaprojektowane tak, by służyć wygodzie użytkownika – bez zbędnych udziwnień. To definicja dobrego designu, od lat wykorzystywana przez topowych graczy technologicznych – wprowadzony w codzienność konsumentów upraszcza ich życia w lekki i elegancki sposób, nawet jeśli za faktycznym procesem stoi skomplikowana maszyneria – dla klienta to często jedno kliknięcie – mówią Joanna Komorowska i Luiza Mec reprezentujący zespół kreatywny, VMLY&R.
Filmy dostępne są na oficjalnym profilu YouTube Samsung Polska:
- Odkurzacz Samsung Jet™| Nowoczesna technologia i lekkość odkurzania dla wygody
- Innowacyjna pralka Samsung AI Control, dla wygody
Spoty mają za zadanie pokazać nie tylko łatwość, ale wręcz przyjemność, która łączy się z korzystaniem ze sprzętów Samsung w domu. Urządzenia wpasowują się w scenografię oraz współgrają z użytkownikami budując kojący nastrój – dodaje Julia Rogowska, reżyserka spotów.
Atrakcyjne promocje
W ramach kampanii marka Samsung zachęca konsumentów do skorzystania z dwóch wyjątkowych promocji:
- Kupując wybraną pralkę lub pralko-suszarkę z linii AI Control można otrzymać aż do 500 zł zwrotu na konto.
Warunkiem przystąpienia do promocji jest wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie internetowej www.pralki.samsung.pl, nie później niż do 21 dni od dokonania zakupu, oraz pozostawienie opinii o produkcie. Promocja trwa od 15.04 do 31.05.2021 r. lub do wyczerpania puli przeznaczonej na zwroty. Szczegółowe warunki promocji (w tym lista modeli biorących udział w promocji), dostępne są w regulaminie na stronie www.aicontrol.samsung.pl
- Przy zakupie odkurzacza Jet™ – w zależności od zakupionego modelu – można otrzymać jeden z trzech prezentów: stację czyszczącą o wartości aż do 799 zł, umożliwiającą łatwe i higieniczne opróżnianie pojemnika na kurz, dodatkową baterię o wartości aż do 799 zł, wydłużającą czas pracy do 120 minut lub precyzyjne akcesoria o wartości aż do 399 zł.
Warunkiem przystąpienia do promocji jest rejestracja produktu w ciągu 14 dni od zakupu z załączeniem dowodu zakupu, zdjęcia opakowania i numeru seryjnego oraz zdjęcia wyciętego kodu (tabliczki znamionowej) z opakowania, a także pozostawienie opinii o produkcie. Promocja trwa od 12 kwietnia do 23 maja 2021 r. lub do wyczerpania puli nagród. Szczegółowe informacje na temat promocji (w tym regulamin) dostępne są na www.jet.samsung.pl
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.