RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ
Komunikat prasowy
RUSZA NOWA STRONA DLA PACJENTÓW CHORYCH NA CUKRZYCĘ
Blisko 3 miliony Polaków chorują na cukrzycę[1]. Z myślą o nich i ich najbliższych powstała strona www.poznajcukrzyce.pl.
Warszawa, 27.02.2020 – www.poznajcukrzyce.pl to serwis wiedzy i praktycznych informacji dla osób chorych na cukrzycę i ich rodzin. Wszystkie materiały zostały zweryfikowane medycznie i są zgodne z najnowszymi zaleceniami. Treści podzielono według typów choroby - cukrzycy typu 1, typu 2 oraz cukrzycy ciążowej. Serwis przygotowała firma Ascensia Diabetes Care (od lat wspierająca pacjentów) we współpracy z ekspertami z poszczególnych dziedzin, takich jak diabetologia, psychologia, żywienie.
- Z naszych danych wynika, że każdy miesiąc przynosi 300 000 zapytań dotyczących cukrzycy w internetowych wyszukiwarkach. Internet to często pierwsze źródło aby dowiedzieć się czegoś więcej na temat choroby swojej lub członka rodziny – mówi Michał Piersicki odpowiedzialny za digital marketing w Ascensia Diabetes Care – Strona www.poznajcukrzyce.pl powstała w odpowiedzi na potrzebę szerokiego dostępu do rzetelnej wiedzy, która byłaby wsparciem dla pacjentów.
Trzy typy cukrzycy – trzy sekcje serwisu
Co unikatowe dla strony www.poznajcukrzyce.pl, różnicuje ona treści pod kątem danego typu cukrzycy. Zarówno pacjenci z cukrzycą typu 1, jak i osoby z cukrzycą typu 2, wreszcie – kobiety z cukrzycą ciążową znajdą tu informacje dostosowane do swoich indywidualnych potrzeb.
- Potrzeby pacjentów są odmienne w takich obszarach, jak samokontrola glikemii, zalecenia żywieniowe czy wysiłek fizyczny. Każdy odwiedzający otrzymuje porady „skrojone na miarę”. To szczególnie ważne w przypadku świeżo zdiagnozowanych pacjentów, których wiedza o cukrzycy jest jeszcze mała: to kluczowe, by nie korzystali z przypadkowo odnalezionych treści, które nie są zweryfikowane medycznie - zauważa Teresa Benbenek-Klupa, odpowiedzialna za komunikację medyczną w Ascensia Diabetes Care – W serwisie www.poznajcukrzyce.pl wszystkie informacje są odpowiednio uporządkowane i również pacjenci z dłuższym stażem będą mogli dowiedzieć się czegoś interesującego.
Praktyczne porady, przepisy, historie pacjentów
Poszczególne podstrony zawierają praktyczne porady, zalecenia żywieniowe, gotowe przepisy, historie z życia wzięte, informacje dotyczące wysiłku fizycznego oraz samokontroli glikemii. Całość jest bogato ilustrowana, dostępne są również filmy, dzięki którym pacjent dowie się jak prawidłowo oznaczać glikemię lub pozna historie innych osób zmagających się z chorobą.
Pacjenci znajdą odpowiedzi na nurtujące ich pytania - m.in. kiedy mierzyć cukier, dlaczego liczymy wymienniki węglowodanowe, co jest ważne podczas wysiłku fizycznego, jak przygotować się do wizyty u diabetologa, na co zwrócić uwagę robiąc zakupy.
Z serwisu można korzystać na telefonach komórkowych i tabletach; będzie on na bieżąco aktualizowany.
Informacje o firmie Ascensia Diabetes Care
Ascensia Diabetes Care to globalna firma, której zadaniem jest dostarczanie produktów i rozwiązań, ułatwiających pacjentom chorym na cukrzycę codzienne funkcjonowanie i cieszenie się pełnią życia. Wprowadzając innowacje oparte na rzetelnej wiedzy na temat cukrzycy, opracowujemy wysokiej jakości rozwiązania i narzędzia, które poprawiają komfort życia pacjentów.
W ramach znanej na świecie marki systemów monitorowania stężenia glukozy we krwi CONTOUR®, nasze produkty łączą zaawansowaną technologię z przyjazną dla użytkownika funkcjonalnością. Nieustannie prowadzimy badania naukowe, prace nad innowacyjnością i dalszym rozwojem produktów i usług. Jako partner cieszący się zaufaniem osób chorych na cukrzycę, ściśle współpracujemy z ekspertami ochrony zdrowia i innymi partnerami by nasze produkty spełniały najwyższe standardy w zakresie dokładności, precyzji i niezawodności. Prowadzimy działalność z zgodnie z dobrą praktyką i uczciwie.
Ascensia Diabetes Care powstała w 2016 r. w wyniku przejęcia Bayer Diabetes Care przez Panasonic Healthcare Holdings Co. Ltd. Produkty Ascensia Diabetes Care dostępne są w ponad 125 państwach. Firma zatrudnia ok. 1 700 pracowników i prowadzi działalność w 31 krajach. Dalsze informacje: https://www.diabetes.ascensia.pl/
Dalsze informacje:
Aleksandra Stasiak, Omega Communication
Tel. +48 22 854 16 21, 602 115 401, email: astasiak@communication.pl
[1] Źródło: Raport „NFZ o zdrowiu: cukrzyca”, listopad 2019 https://zdrowedane.nfz.gov.pl/pluginfile.php/205/mod_resource/content/4/nfz_o_zdrowiu_cukrzyca.pdf

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.