Ruszyły największe targi sztuki współczesnej w Polsce!
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro już trwają. Na specjalnej stronie allegro.pl/zobacz/TSD do wyboru mamy tysiące dzieł sztuki, wystawionych przez artystów i galerie z całej Polski. To 3. edycja wydarzenia, które tym razem odbywa się całkowicie online. Dzięki temu każdy internauta zyskuje dostęp do dzieł sztuki współczesnej, a artyści mają szansę dotrzeć do milionów odbiorców.
Targi Sztuki Dostępnej Wiosna 2020 na Allegro potrwają trzy tygodnie: od 7 do 30 czerwca na stronie https://allegro.pl/zobacz/TSD. Aby ułatwić kupującym poszukiwania, wszystkie obiekty są posegregowane pod względem technik wykonania i przedziałów cenowych. Na oddzielnych listach znajdują się galerie i artyści indywidualni oraz oferty najchętniej oglądane przez internautów.
Znakiem rozpoznawczym Targów Sztuki Dostępnej (www.targisztukidostepnej.pl) jest limit ceny. Nic nie może tu kosztować więcej niż 5 tys. zł. Zakupy na Targach odbywać się będą w systemie „kup teraz” - po cenach z góry ustalonych i nie przekraczających tej maksymalnej kwoty określonej przez organizatorów. Dodatkowo przez pierwszy tydzień (7-14.06) odbywać się będzie Licytacja Specjalna, dzięki której będzie można poczuć emocje jak podczas tradycyjnej licytacji w domu aukcyjnym. Ceny wywoławcze obiektów będą przystępne, ale wysokość ostatecznej ceny zakupu, tak jak w przypadku każdej aukcji, zależeć będzie od determinacji i zasobności portfela kupujących. Limitowany jest czas: wszystkie aukcje w Licytacji Specjalnej zakończą się 14 czerwca.
Allegro od kilku lat rozwija na platformie kategorię Kolekcje i sztuka, dlatego też jest naturalnym miejscem do przeprowadzenia Targów Sztuki Dostępnej w formule online. Dzięki temu w wydarzeniu może wziąć udział każdy zainteresowany, bez względu na miejsce, w którym się znajduje. Z drugiej strony, dla twórców to okazja do zaprezentowania swoich prac 18-milionowej społeczności kupujących i pozyskania nowych klientów.
Udział w wydarzeniu biorą, tak jak w przypadku poprzednich edycji, galerie i artyści z całej Polski. Na liście galerii znajdziemy m.in. Vivid z Wrocławia, krakowskie galerie Connaisseur, Dyląg i Fresz oraz wiele warszawskich placówek, m.in.: Ether, 101 Projekt, Stalowa, ToTuArt, Po Prawej Stronie Wisły.
W ofercie galeryjnej warto zwrócić uwagę na kolekcjonerskie perełki. Leonarda Art Gallery sprzedaje plakaty legendarnego Rosława Szaybo, gwasze Andrzeja Cisowskiego oraz limitowaną edycję 12 grafik mistrza Andrzeja Dudzińskiego pt. „I znowu daliśmy się zaskoczyć”. Galeria ArtKomiks.pl proponuje bogatą ofertę czołowych światowych twórców działających w gatunku custom bootleg toys (zabawki kolekcjonerskie). Na Licytację Specjalną galeria przeznaczyła jedną z figurek słynnego artysty kryjącego się pod pseudonimem KAWS, z edycji przygotowanej dla MoMA z okazji indywidualnej wystawy w 2017 roku. Cena wywoławcza obiektu to 3 tys. zł.
Artyści występujący na Targach indywidualnie reprezentują różne pokolenia i środowiska. Nie zabraknie nazwisk już znanych i cenionych, takich jak Joanna Sarapata czy Piotr Czajkowski, który specjalnie na Targi przygotował nowy zbiór rysunków ze swojego słynnego cyklu METRO. Dla wielbicieli street artu sensacją jest obecność na Targach Młodego Drona, postaci kultowej w kręgu grafficiarskim. Wystawia on na sprzedaż najnowsze prace wykonane w technikach litografii i sitodruku.
Targi Sztuki Dostępnej to wyłącznie sztuka współczesna, ale do wyboru mamy obiekty artystyczne wykonane w różnych technikach i gatunkach. Obok malarstwa nie brakuje zatem grafiki warsztatowej oraz inkografii (tu jak zwykle prym wiedzie DESA Modern z odbitkami dzieł słynnych polskich malarzy, np. Edwarda Dwurnika, Jana Dobkowskiego, Jana Wilkonia, Tadeusza Dominika. Kupić możemy plakaty (Filip Zbrzeźniak), fotografie artystyczne (Jarek Madejski, Piotr Leczkowski), rzeźby (Krzysztof Renes, Jarosław Borek), a nawet obiekty ze szkła artystycznego (Magdalena Tyc-Witwicka).
Partner Strategiczny: Allegro
Partnerzy:
OKK!, Leonarda Art Gallery, ewa&wnętrze, Centrum Praskie Koneser
Patroni medialni:
Rynek i Sztuka, Exspace, Auxioner, Czas na Wnętrze, Dobre Wnętrze, Foorni, Konik Kreatywny, Magazif, PoliszDesign by Kate & Co., urządzamy.pl, M jak Mieszkanie

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Czym stresują się Polacy? Finanse i obowiązki domowe w czołówce. Wyniki badań

Wąskie regały metalowe do garażu. Praktyczne rozwiązania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Moda

Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie
Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.
Muzyka
Wiktor Dyduła: Produkcja płyt i nagrywanie teledysków są niezwykle kosztowne. Jeśli nie ma pomocy wytwórni fonograficznej, można założyć zbiórkę na ten cel

Wokalista przyznaje, że często na barkach artystów jest nie tylko przygotowanie materiału na płytę, ale także zebranie pieniędzy na jej nagranie, produkcję i wszelkie działania promocyjne. To wszystko sporo kosztuje. On sam może w tej kwestii liczyć na wsparcie wytwórni fonograficznej, więc jest mu łatwiej, natomiast ci, którzy są zdani sami na siebie, mają twardy orzech do zgryzienia. Dlatego też Wiktor Duduła pochwala chociażby zakładanie publicznych zbiórek na taki cel.