Komunikaty PR

Ryflowane meble do łazienki Gloria 2.0. To projekt Grynasz Studio dla marki Devo

2022-01-26  |  15:40
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Ryflowane fronty mebli to must have tego sezonu. Minimalistyczne i nowoczesne, a przy tym niepozbawione klasycznej elegancji, przyciągają wzrok i budzą zainteresowanie. Taka też jest zaprojektowana przez Grynasz Studio dla marki Devo kolekcja mebli do łazienki Gloria 2.0, której cechą wyróżniającą są właśnie ryflowane fronty szafek. To doskonała propozycja dla miłośników wnętrz łazienkowych w stylu premium.

Projektanci i architekci wnętrz coraz śmielej wykorzystują ryflowania. Modne są zarówno duże powierzchnie ścian udekorowane w pionowe lub poziome pasy, jak i mniejsze elementy zdobne - dekoracyjne listwy, cokoły, nóżki czy uchwyty meblowe z tym efektownym wzorem 3D. Ryflowania dodają bowiem wnętrzom charakteru, pożądanej głębi, ale i ponadczasowej elegancji. Przyciągają wzrok i budzą zainteresowanie. Coraz częściej i odważniej stosowane są także w designie mebli. Ryflowane fronty meblowe dynamizują bryłę, dodając jej lekkości. Zgrabnie też przełamują monolityczny charakter szafek, pierwszoplanową rolę oddając grze światła i cienia - podkreślają minimalistyczne formy i wydobywają głębię koloru. Dzięki nim meble stają się zauważalne w elegancki, a przy tym niekrzykliwy sposób.

Modne ryflowania

Możliwości estetyczne, jakie daje technologia ryflowania, coraz śmielej wykorzystują również projektanci i producenci mebli. Modne ryflowania zdobią już nie tylko fronty mebli salonowych i sypialnianych, lecz także kuchennych i co jest całkowitym novum na rynku polskim - łazienkowych. Najlepszym na to przykładem jest kolekcja Gloria 2.0 zaprojektowana dla marki Devo przez Grynasz Studio. Linia ta łączy w sobie zaokrąglenia, nawiązujące do wczesno modernistycznego stylu z nowoczesną, minimalistyczną formą. Połączenie daje efekt miękkości, charakterystyczny dla tzw. soft designu, dopełnionego specjalnie dobranymi pastelowymi kolorami. Poza klasyczną bielą w kolorze Premium White Supermatt i ekstrawagancką czernią w odcieniu Black z palety RAL, meble możemy nabyć w wykończeniu: Stone Grey Supermatt, Fjord oraz Perfect Touch Parisian Blue. Tym jednak, co przyciąga wzrok są efektowne ryflowania frontów meblowych. Ożywiają one proste, minimalistyczne bryły mebli, jednocześnie przełamując monochromatyczność koloru. Uzyskany efekt aranżacyjny doskonale sprawdzi się u wielbicieli łączenia klasyki z nowoczesnym stylem.

Moc możliwości

Atrakcyjność kolekcji to nie tylko niebanalny wygląd i piękna kolorystyka utrzymana w chłodnej palecie barw. To także szeroki wybór praktycznie wyposażonych szafek oraz akcesoriów podnoszących funkcjonalność łazienki. Wśród podstawowych brył odnajdziemy słupek wiszący dostępny w 3 różnych wymiarach, z czego jeden oferuje dodatkowo wbudowany kosz na pranie, szafkę wiszącą, lustro z półką oraz szafkę pod umywalkę z praktycznymi organizerami w szufladzie górnej wraz z dedykowaną do niej umywalką dolomitową Gloria. To jednak nie wyczerpuje możliwości aranżacyjnych. Projektanci z Grynasz Studio zaprojektowali także szereg designerskich akcesoriów uzupełniających kolekcję. Do nich należy trzyczęściowe lustro w metalowej ramie, oświetlenie LED do wyboru - 3,6 oraz 7,2 W, naścienny reling, metalowa drabina stojącą, będąca dekoracyjnym elementem służący do odwieszania ręczników czy ubrań oraz stojące wieszaki na ręczniki w dwóch wersjach wzorniczych. Wszystkie te akcesoria wykonane z metalu dostępne są w dwóch wersjach kolorystycznych – Chrome oraz Black. Utrzymane w stylistyce loft dodają one łazience industrialnego pazura. Meble dostępne są także w wersji bez charakterystycznych ryflowań.

Grynasz Studio

Kolekcja Gloria 2.0 to nie jedyna kolekcja mebli łazienkowych zaprojektowanych przez Grynasz Studio dla Devo. Założona przez Martę Niemywską-Grynasz i Dawida Grynasza pracownia projektowa od lat współpracuje z marką, mając na koncie wiele wspólnych sukcesów. Spod kreski tego znanego i cenionego w kraju i za granicą studia projektowego wyszły także docenione na międzynarodowej arenie kolekcje Devo - Mood i Oval. Pierwsza z nich zdobyła nagrody must have oraz Dobry Wzór 2020, druga zaś, poza licznymi wyróżnieniami w kraju, Oskara designu – Red Dot Winner 2020.

Grynasz Studio to multidyscyplinarny zespół projektantów, wielokrotnie nagradzany we wzorniczych konkursach. Eksperymentuje z nowymi materiałami i technologiami, chętnie sięga do polskiego rzemiosła i tradycji. Ma na swoim koncie liczne realizacje produktowe i wystawiennicze dla polskich i zagranicznych firm oraz instytucji. Swoje autorskie projekty wystawiał w kraju i za granicą m.in. na Expo Milano, Triennale International Exhibition Milan, Arena Design Poznań, Tokyo Design Week, czy Expo Dubai.

Dodatkowe informacje www.devo.pl

O Devo

Firma Devo założona przez Jerzego Karwackiego to wiodący polski producent mebli łazienkowych działający od 1990 roku. Systematycznie rozwijając i podnosząc poziom swoich produktów Devo dołączyło do grona światowych marek proponując nowe kierunki rozwoju wzornictwa mebli łazienkowych. Przekraczając kolejne granice w dążeniu do stworzenia oferty z nowoczesnymi i niebanalnymi kolekcjami, Devo przyjęło za cel spełnienie potrzeb i oczekiwań klientów o najbardziej wyszukanych gustach. 

Grynasz Studio

Grynasz Studio założone przez Martę Niemywską-Grynasz i Dawida Grynasza to multidyscyplinarny zespół projektantów, specjalizujący się w projektowaniu mebli, produktu, wystaw, oraz wspieraniu firm w tworzeniu strategii wzorniczych. Na stałe współpracujący z graficzką Małgorzatą Ćwiek. Wielokrotnie nagradzany we wzorniczych konkursach. Wystawiany w kraju i za granicą min. na Expo MilanoTriennale International Exhibition Milan, Arena Design Poznań, London Design Fair czy Tokyo Design Week. Eksperymentujący z nowymi materiałami i technologiami, chętnie sięga do polskiego rzemiosła i tradycji. 

Ma na swoim koncie realizacje zarówno produktowe i wystawiennicze dla polskich i zagranicznych firm i instytucji, m.in.: Marbet, NAP, MUJI, Devo, Fam Fara, Zaczyn, Instytut Wzornictwa Przemysłowego, Polska Akcja Humanitarna, czy Instytut Adama Mickiewicza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Trwający Festiwal Mozartowski przyciąga tłumy melomanów. To jedno z najważniejszych wydarzeń w stolicy

Artystka zaznacza, że za sprawą Warszawskiej Opery Kameralnej jeszcze przez dwa tygodnie Warszawa będzie rozbrzmiewać Mozartem. Kolejna edycja festiwalu poświęconego temu wybitnemu kompozytorowi zajmuje ważne miejsce w kulturalnym kalendarzu stolicy i przyciąga tłumy melomanów. A przed nimi jeszcze sporo atrakcji. Alicja Węgorzewska szczególnie zaprasza na dwie premiery, jedną skierowaną do młodych odbiorców, drugą – dedykowaną koneserom. Niezwykle ciekawie zapowiada się także nowy sezon artystyczny w WOK-u. Twórcy już pracują nad kolejnymi spektaklami i nagrywają nowe płyty.

Muzyka

Mietek Szcześniak: Gdybym chciał zbudować karierę, tobym ją budował. Nigdy o tym nie myślałem, zawsze po prostu chciałem muzykować

Wokalista zaznacza, że płyta „Brothers”, którą nagrał z czarnoskórym chórem, to efekt jego amerykańskiej przygody. Nie planuje robić kariery za granicą, ale z entuzjazmem przyjął propozycję współpracy z ludźmi, którzy tak jak on kochają śpiewać i muzykować. Krążek utrzymany jest w klimacie starego rhytmnbluesa, gospelu i soulu. Producentem jest H.B. Barnum, który przez trzy dekady był kierownikiem muzycznym Arethy Franklin i produkował albumy Franka Sinatry.

Farmacja

Konieczna większa edukacja na temat dbania o zdrowie i dostępnych leków. To kluczowe dla rozwoju samoleczenia

Osoba o niskim poziomie świadomości zdrowotnej zapłaci ostatecznie za opiekę medyczną trzy razy tyle, ile osoba, która wie na ten temat więcej – wskazuje Jonathan Workman z AESGP. Świadomość to ważny element samoleczenia, czyli samodzielnego dbania o zdrowie i zajmowania się drobnymi dolegliwościami, które pełni coraz istotniejszą funkcję w przeciążonym systemie ochrony zdrowia. Dlatego eksperci wskazują na konieczność prowadzenia szeroko zakrojonych kampanii zdrowotnych, a w działania edukacyjne powinny się włączyć zarówno firmy farmaceutyczne, personel medyczny, jak i rząd.