SAAT i jego poduszka Kiwi, czyli głośnik inny niż wszystkie
Marka SAAT Audio wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów i tworzy zupełnie nowy produkt, którym jest to poduszka KIWI. Tak, poduszka! To nie jest zwykła poduszka, to również głośnik, który również wibruje i doskonale przekazuje nam każdy bas. Nie tylko usłyszysz, ale też po dotykasz dźwięku za pomocą silnych wibracji. Kiwi oferuje szeroko sceniczne dźwięki, z wyraźnymi wysokimi tonami nasyconych przyjemnością. Wbudowany system stereo z odczuciem jakim postrzegamy jako przestrzenny – to kolejne doznanie od poduszki KIWI. Ta nowatorska konstrukcja, powoduje, że twoje ulubione utwory muzyczne nabiorą nowego znaczenia. A to wszystko dzięki 4 wbudowanym głośnikom (2x20W RMS oraz 2x15W RMS).
Głośnik łatwy w obsłudze
Połącz się ze swoim smartfonem, komputerem lub SmartTV za pomocą bluetooth 5.0. Łatwe połączenie pozwoli Ci słuchać ulubionej muzyki lub oglądać film, słuchać radia, gdzie tylko zechcesz. Lekka, niewielka poduszka pozwoli Tobie na zabranie jej na wyjazd służbowy, czy też rodzinne wakacje. Dzięki scenicznym dźwiękom poczujesz się jakbyś był w kinie bez wychodzenia z domu. Poduszka w naszej ofercie jest do wyboru w dwóch kolorach szarym i czarnym. Zdecydowaliśmy na te kolory, ponieważ pasują do każdego wnętrza. W dodatku produkt jest w 100% wykonany ręcznie i w Polsce. Ładowanie poduszki przez 8 godzin starcza na dobę dźwiękowych doznań. A ładowanie jest bardzo proste wystarczy mieć kabel USB.
Poczuj dźwięk
Połóż głowę na poduszce, która ma wymiary 545 x 345 x 145mm i waży ok 1,2 kg. Jest więc duża i dosyć wysoka. Na początku może wydawać się twarda, co nie każdemu może odpowiadać. Ale wraz z użytkowaniem zaczyna się ubijać. Jej powierzchnia robi się miękka, a też jest to proces wpływający na odczucia. Kiedy nieco bardziej zaczynamy się zapadać w powierzchnię poduszki, mocniej odczuwamy wibracje. Te nietypowe odczucie sprawi, że poczujemy dźwięk i nie potrzebujemy do tego słuchawek.
Sprawdź, jak działa poduszka KIWI:
https://saat-audio.com/

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.