Salad Story z nowym lokalem. Sieć otwiera się w warszawskim biurowcu Forest
Kolejna restauracja sieci Salad Story otwiera się już 21 października w warszawskim biurowcu Forest. W odpowiedzi na potrzeby pracujących w budynku osób, w ofercie dostępne będą również dania śniadaniowe. To już trzecia restauracja z rozszerzonym menu.
Salad Story, sieć restauracji, oferująca zdrowe dania na bazie warzyw i sezonowych produktów, otwiera się w kolejnej lokalizacji. Tym razem jest to pełen roślinności biurowiec Forest, mieszczący się przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie. W dniu otwarcia na gości czekać będzie poczęstunek, składający się z pysznych soków i ciasta, które na co dzień znajdują się w ofercie Salad Story. Dla najmłodszych przygotowano kolorowe balony.
Na śniadanie do Salad Story
Klienci restauracji w Foreście będą mogli zjeść nie tylko klasyczne menu Salad Story, które składa się z sałatek, bowli, wrapów, zup i soków, ale również skorzystać z oferty śniadaniowej. Codziennie do godziny 12, można będzie kupić wrapa lub bowla z jajecznicą, a także kanapki i kawę. To trzeci lokal Salad Story, w którym dostępne będzie menu śniadaniowe.
Nasz nowy punkt znajduje się w prestiżowym biurowcu Forest, gdzie jako jedni z nielicznych będziemy serwować pyszne i zdrowe śniadania. Jest to odpowiedź na potrzeby pracowników, którzy często w natłoku porannych obowiązków zapominają o zjedzeniu czegoś przed wyjściem z domu i śniadaniem zajmują się dopiero w drodze do pracy. Dodatkowo dzięki Salad Story będą też mogli zjeść pożywny i smaczny lunch, bez konieczności dalekich poszukiwań punktu gastronomicznego – mówi Adrian Karczewski, Store Manager Salad Story w Forest Warszawa.
Wybór biurowca Forest na kolejną lokalizację Salad Story był nieprzypadkowy. Budynek słynie z bogatej roślinności, która porasta zarówno ogród na dachu, jak i wewnętrzne patio. Obie części są ogólnodostępne, przez co dają przechodniom odrobinę wytchnienia od wielkomiejskiego zgiełku. Łączą się również z wartościami marki Salad Story, dla której ważne jest dbanie o zdrowie klientów.
***
Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 50 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.