Komunikaty PR

Salad Story z nowym lokalem. Sieć otwiera się w warszawskim biurowcu Forest

2024-10-21  |  08:00

Kolejna restauracja sieci Salad Story otwiera się już 21 października w warszawskim biurowcu Forest.  W odpowiedzi na potrzeby pracujących w budynku osób, w ofercie dostępne będą również dania śniadaniowe. To już trzecia restauracja z rozszerzonym menu.

Salad Story, sieć restauracji, oferująca zdrowe dania na bazie warzyw i sezonowych produktów, otwiera się w kolejnej lokalizacji. Tym razem jest to pełen roślinności biurowiec Forest, mieszczący się przy ul. Burakowskiej 14 w Warszawie. W dniu otwarcia na gości czekać będzie poczęstunek, składający się z pysznych soków i ciasta, które na co dzień znajdują się w ofercie Salad Story. Dla najmłodszych przygotowano kolorowe balony.

Na śniadanie do Salad Story

Klienci restauracji w Foreście będą mogli zjeść nie tylko klasyczne menu Salad Story, które składa się z sałatek, bowli, wrapów, zup i soków, ale również skorzystać z oferty śniadaniowej. Codziennie do godziny 12, można będzie kupić wrapa lub bowla z jajecznicą, a także kanapki i kawę. To trzeci lokal Salad Story, w którym dostępne będzie menu śniadaniowe.

Nasz nowy punkt znajduje się w prestiżowym biurowcu Forest, gdzie jako jedni z nielicznych będziemy serwować pyszne i zdrowe śniadania. Jest to odpowiedź na potrzeby pracowników, którzy często w natłoku porannych obowiązków zapominają o zjedzeniu czegoś przed wyjściem z domu i śniadaniem zajmują się dopiero w drodze do pracy. Dodatkowo dzięki Salad Story będą też mogli zjeść pożywny i smaczny lunch, bez konieczności dalekich poszukiwań punktu gastronomicznego – mówi Adrian Karczewski, Store Manager Salad Story w Forest Warszawa.

Wybór biurowca Forest na kolejną lokalizację Salad Story był nieprzypadkowy. Budynek słynie z bogatej roślinności, która porasta zarówno ogród na dachu, jak i wewnętrzne patio. Obie części są ogólnodostępne, przez co dają przechodniom odrobinę wytchnienia od wielkomiejskiego zgiełku. Łączą się również z wartościami marki Salad Story, dla której ważne jest dbanie o zdrowie klientów.

 

                                                                                           ***

Salad Story powstało 2007 roku i obecnie jest to największa sieć restauracji serwujących zdrowe i szybkie posiłki w Polsce. Firma konsekwentnie realizuje misję serwowania zdrowego jedzenia zrzeszając już ponad 50 lokali gastronomicznych znajdujących się głównie w największych centrach handlowych w kraju. Marka karmi swoich gości z miłością do natury, współpracuje z polskimi dostawcami oraz korzysta z lokalnych upraw rolnych tam, gdzie jest to możliwe. Sieć jest zarządzana przez współzałożycielkę i pasjonatkę Anię Krajewską, która osobiście kreuje smaki i kompozycje dostępne w restauracjach, szuka nowych trendów i wprowadza je do Salad Story oraz pilnuje wartości i tego co od początku było najważniejsze, czyli misji zmieniania świata na lepsze, przez dobre zdrowe jedzenie.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.

Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć