Salon samochodowy w Magnolia Park. Festiwal trwa [ZDJĘCIA]
PR Expert
Przestrzenna 48/3
50-533 Wrocław
akondratowicz|prexpert.com.pl| |akondratowicz|prexpert.com.pl
+48 502 332 358
www.prexpert.com.pl
Lexus, Jeep, Mazda, Jaguar, Range Rover i inne marki – w jednym miejscu. W Magnolia Park rozpoczął się Festiwal Samochodowych Nowości. Podczas wydarzenia prezentowane są jesienne premiery, tegoroczne nowości i kultowe modele z lat ubiegłych.
Na corocznym Festiwalu Samochodowych Nowości w Magnolia Park tradycyjnie pokazywane są auta, które dopiero co trafiły do salonów. Przykłady to Renault Clio E-Tech Hybrid, nowa KIA Sorento z napędem hybrydowym i nowa Toyota Yaris. – Nie trzeba jeździć po wielu salonach, żeby obejrzeć i porównać wybrane modele. Wystarczy przyjechać do Magnolia Park. To gratka nie tylko dla fanów motoryzacji, ale dla wszystkich osób, które korzystają z samochodów na co dzień – zachęca Joanna Sawośko-Duda, dyrektorka Magnolia Park.
Oprócz absolutnych premier są tegoroczne nowości, a wśród nich Hyundai Santa Fe i Tucson, Lexus UX 200, nowy Nissan Leaf i Fiat 500. Trwający festiwal to doskonała okazja do przyjrzenia się najnowszym trendom w motoryzacji. Dużą część kolekcji prezentowanej w Magnolia Park stanowią auta z napędem hybrydowym. – Na wyróżnienie zasługuje Jeep Renegade 4xe, premiera z tego miesiąca. Ta nowa hybryda jest pierwszym takim modelem wypuszczonym na drogi przez markę Jeep – mówi Jarosław Forszewski z Oxxford Design, współorganizator festiwalu. – Niedługo do Magnolia Park dojadą takie perełki jak elektryczna Mazda MX-30 i sportowe Subaru BRZ – zapowiada.
Na festiwalu prezentowane są także samochody, które zdobyły uznanie fanów nieco wcześniej m.in. Suzuki Swift i Vitara. – Wydarzenia motoryzacyjne już na stałe wpisały się w kalendarz imprez Magnolia Park, spotykając się z uznaniem i zainteresowaniem. Tegoroczny festiwal spodoba się tak samo jak poprzednie edycje, ponieważ jego poziom jest niezmiennie wysoki – zapewnia Joanna Sawośko-Duda.
Trwający aktualnie Festiwal Samochodowych Nowości zakończy się 31 października. Wstęp jest bezpłatny. Samochody zaparkowały na poziomie 0.

Nowego Mercedesa zamówisz w kolorze „Beczki” swojego dziadka albo wymarzonego klasyka

Specjalna oferta i dodatkowe rabaty na SUV-y i crossovery Toyoty. Wybiera je już połowa klientów

Rejestracja samochodów za granicą. Czy to się nadal opłaca? Kto może skorzystać?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Konsument
Prawie 2/3 Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze. Kojarzy im się to z pracowitością i zaradnością

64 proc. Polaków uważa się za osoby przedsiębiorcze, a 78 proc. sądzi, że ludzie w naszym kraju są przedsiębiorczy – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie ING Banku Śląskiego. Na przestrzeni 30 lat postrzeganie przedsiębiorcy znacząco się zmieniło – od prywaciarza w latach 80. do startupowca i innowatora obecnie. Przedsiębiorczość dla dużej grupy badanych oznacza pracowitość i zaradność, jednak – co ciekawe – każde pokolenie ma inne skojarzenia z pojęciem „przedsiębiorca”.