Komunikaty PR

Sam wypal swoją kawę. Białe Miśki zapraszają na Dzień Otwarty

2020-06-22  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.19 MB )

Palarnia kawy the White Bear Coffee Roasters organizuje w sobotę 27 czerwca Dzień Otwarty. W programie pięć bezpłatnych warsztatów dla kawoszy, 25 proc. rabatu na kawowe ziarno, a także inne atrakcje.

Dzień Otwarty odbędzie się w nowym lokalu przy ul. Produkcyjnej 72, do którego bariści przeprowadzili się w maju. Działa tam też mała kawiarnia, gdzie w komfortowych warunkach można spróbować naparów z różnych regionów świata.

Niektórzy już ją znają, ponieważ mieliśmy przyjemność ich gościć. Choćby podczas niedawnej parapetówki, kiedy obdarowani zostaliśmy przez klientów wspaniałymi doniczkowymi roślinami, które teraz zdobią nasz lokal. W otoczeniu zieleni pracuje nam się znakomicie - mówi Marcin Zalewski, szef palarni kawy the White Bear. - Chcemy podzielić się naszym entuzjazmem dla kawy i wiedzą na jej temat, dlatego zapraszamy wszystkich miłośników kawy na Dzień Otwarty. Proponujemy m.in. pięć kawowych warsztatów dla osób, chcących rozwijać swoje umiejętności parzenia dobrej kawy.

 

Warsztaty i inne atrakcje

Bariści na swój Dzień Otwarty zapraszają w sobotę 27 czerwca w siedzibie palarni przy Produkcyjnej 72 w Białymstoku. W godzinach od 10 do 18 zaplanowane są warsztaty na temat kawy w następującym porządku:

  •  10:00- 12:00 - Espresso

  • 12:00- 14:00 - Domowe cappuccino i ręczne spienianie mleka

  • 14:00- 16:00 - French press vs drip

  • 14:00- 16:00 - Sam wypal swoją kawę

  • 16:00- 18:00 - Latte Art

Palarnia zaprosiła też przyjaciół, firmy z którymi współpracuje. One także zaplanowały na ten dzień specjalne atrakcje. Pokażą m.in. że kawa może służyć nie tylko do picia.

Zakamarki palarni

Nabór na poszczególne zajęcia ruszył 10 czerwca na fanpage palarni the White Bear Coffee Roasters. Powstało tam też wydarzenie dotyczące Dnia Otwartego, gdzie można dowiedzieć się wszystkich szczegółów. Od początku zainteresowanie warsztatami było duże. Ale nawet jak ktoś nie ma ochoty uczyć się art latte, a lubi po prostu kawę nie będzie się czuł zawiedziony.

- Będzie mógł zobaczyć jak wygląda rzemieślnicza palarnia i zajrzeć w jej zakamarki,  porozmawiać z naszym roast masterem i dowiedzieć się na czym polega sztuka wypalania ziarna. Bariści pokażą jak różnymi metodami przyrządza się espresso i bardziej skomplikowane kawowe napoje. Ale przede wszystkim będzie można zagłębić się w wygodnym fotelu i spokojnie wypić sobie filiżankę ulubionej kawy - dodaje Marcin Zalewski, szef the White Bear Coffee Roasters. - Dla wszystkich, którzy nas tego dnia odwiedzą oferujemy też duży rabat na kawę w ziarnach - 25 proc. Zapraszamy serdecznie wszystkich kawoszy i nie tylko.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.