Komunikaty PR

SANPLAST SA wspiera rodziny poszkodowane przez powódź!

2024-12-17  |  10:00
Biuro prasowe

Prawie 80 rodzin z terenów dotkniętych wrześniową powodzią otrzyma wsparcie od SANPLAST SA – jednego z liderów na rynku wyposażenia łazienek w Polsce. W obliczu dramatycznej sytuacji, która dotknęła wiele gmin południowej Polski, firma przekazała zestawy kabin prysznicowych i wanien, pomagając poszkodowanym w powrocie do normalności i odbudowie zniszczonych domów.

Produkty zostały przekazane Gminie Bardo w powiecie ząbkowickim oraz Powiatowi Kłodzkiemu. Władze lokalne znają najlepiej potrzeby swoich mieszkańców i to oni będą przekazywać wyposażenie łazienkowe finalnym rodzinom. Przekazane produkty to realne wsparcie w odbudowie codziennego życia po katastrofie. W sumie SANPLAST SA przekazał aż 71 zestawów kabin z brodzikami oraz 6 wanien, które pomogą najbardziej potrzebującym rodzinom w stworzeniu swojego domu na nowo.

„Nasza firma od dawna wspiera lokalne społeczności, szczególnie w trudnych chwilach. Tak też było i tym razem – w obliczu tak dużej tragedii nie mogliśmy pozostać obojętni. Chcemy realnie pomagać i wierzymy, że nasze produkty nie tylko będą wsparciem w odbudowie mieszkań i domów, ale także symbolicznym gestem nadziei i otuchy dla rodzin dotkniętych skutkami powodzi. Mamy nadzieję, że przekazane kabiny i wanny będą służyły przez lata, ułatwiając codzienne życie, a dzięki takiemu wsparciu rodzinom łatwiej będzie wrócić do normalności i budować przyszłość z nową energią” – powiedział Robert Dziak – Prezes Zarządu SANPLAST SA.

Dzięki współpracy z lokalnymi władzami produkty SANPLAST SA szybko trafiłą do rodzin najbardziej dotkniętych skutkami powodzi. Firma SANPLAST SA planuje kontynuować działania pomocowe.

Zaangażowanie SANPLAST SA pokazuje, jak ważna jest solidarność w trudnych chwilach oraz wrażliwość na potrzeby drugiego człowieka. W obliczu takich tragedii każda forma wsparcia jest bezcenna i przybliża dotknięte społeczności do odbudowy życia sprzed katastrofy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia? Biuro prasowe
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.
Dom Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
2025-04-25 | 06:00

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Zakup mieszkania to decyzja, której skutki odczuwamy przez lata. Metraż i liczba pokoi są ważne, ale to układ pomieszczeń decyduje o tym, czy nowe mieszkanie będzie
Dom Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
2025-04-24 | 14:00

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu

Polacy są społeczeństwem zestresowanym. Ponad połowa martwi się z powodów finansowych, źródłem niepokoju są także sprawy bieżące oraz obowiązki związane

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.