Komunikaty PR

SANPLAST SA wspiera rodziny poszkodowane przez powódź!

2024-12-17  |  10:00
Biuro prasowe

Prawie 80 rodzin z terenów dotkniętych wrześniową powodzią otrzyma wsparcie od SANPLAST SA – jednego z liderów na rynku wyposażenia łazienek w Polsce. W obliczu dramatycznej sytuacji, która dotknęła wiele gmin południowej Polski, firma przekazała zestawy kabin prysznicowych i wanien, pomagając poszkodowanym w powrocie do normalności i odbudowie zniszczonych domów.

Produkty zostały przekazane Gminie Bardo w powiecie ząbkowickim oraz Powiatowi Kłodzkiemu. Władze lokalne znają najlepiej potrzeby swoich mieszkańców i to oni będą przekazywać wyposażenie łazienkowe finalnym rodzinom. Przekazane produkty to realne wsparcie w odbudowie codziennego życia po katastrofie. W sumie SANPLAST SA przekazał aż 71 zestawów kabin z brodzikami oraz 6 wanien, które pomogą najbardziej potrzebującym rodzinom w stworzeniu swojego domu na nowo.

„Nasza firma od dawna wspiera lokalne społeczności, szczególnie w trudnych chwilach. Tak też było i tym razem – w obliczu tak dużej tragedii nie mogliśmy pozostać obojętni. Chcemy realnie pomagać i wierzymy, że nasze produkty nie tylko będą wsparciem w odbudowie mieszkań i domów, ale także symbolicznym gestem nadziei i otuchy dla rodzin dotkniętych skutkami powodzi. Mamy nadzieję, że przekazane kabiny i wanny będą służyły przez lata, ułatwiając codzienne życie, a dzięki takiemu wsparciu rodzinom łatwiej będzie wrócić do normalności i budować przyszłość z nową energią” – powiedział Robert Dziak – Prezes Zarządu SANPLAST SA.

Dzięki współpracy z lokalnymi władzami produkty SANPLAST SA szybko trafiłą do rodzin najbardziej dotkniętych skutkami powodzi. Firma SANPLAST SA planuje kontynuować działania pomocowe.

Zaangażowanie SANPLAST SA pokazuje, jak ważna jest solidarność w trudnych chwilach oraz wrażliwość na potrzeby drugiego człowieka. W obliczu takich tragedii każda forma wsparcia jest bezcenna i przybliża dotknięte społeczności do odbudowy życia sprzed katastrofy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli Biuro prasowe
2025-02-04 | 15:00

Łóżka kontynentalne - przegląd najpopularniejszych modeli

Pod lupę bierzemy łóżka kontynentalne, które najczęściej zamawiają ludzie w naszym regionie, a także w całym kraju. Przyglądamy się im z uwagą. Wymieniamy
Dom Proste przyjemności na zimowe wieczory
2024-12-30 | 15:40

Proste przyjemności na zimowe wieczory

Zima to idealna pora na spędzanie długich wieczorów w domu w „przytulny” sposób. Wygodne ubranie, pyszny rozgrzewający napój, nieskomplikowana rozrywka - to
Dom Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie
2024-12-27 | 01:00

Sylwester poza domem? Sprawdź, czy twój dom jest przygotowany na włamanie

Zbliża się Sylwester – czas zabawy, podróży i odpoczynku. Jednak podczas naszej nieobecności dom i posesja mogą stać się łatwym celem dla złodziei. Jak skutecznie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edukacja

Idea STEM zmienia podejście do edukacji dzieci na całym świecie. Doświadczanie i współpraca zamiast wykładów

Odejście od wykładowej metody prowadzenia zajęć na rzecz doświadczeń, współpracy i partnerskich relacji z nauczycielem to podstawowe założenia idei edukacyjnej STEM. Ma ona wspierać rozwój dzieci i młodzieży w kierunkach, jakie wytycza zmieniająca się rzeczywistość i na jakie nastawiony będzie rynek pracy za kilka lat. Globalnie rynek edukacji STEM do końca dekady podwoi swoje przychody. Ten światowy trend jest obserwowany i rozwijany również w Polsce, m.in. poprzez projekt STEM Kindloteka.

Handel

Finansowanie, technologia i wola polityczna sprzyjają walce o klimat. Dołączają do niej także konsumenci

Eksperci apelują o intensyfikację wysiłków na rzecz ochrony klimatu. Tym bardziej że teraz są ku temu sprzyjające warunki: finansowanie, wola polityczna i zaawansowane technologie. Coraz częściej idzie za tym także gotowość społeczeństwa do zmian. Choć w kontekście zielonej rewolucji mówi się przede wszystkim o transformacji energetycznej i ograniczaniu emisji CO2, dbanie o zmiany zaczyna się również na poziomie decyzji konsumenckich. Polacy mają tego świadomość i wdrażają proekologiczne nawyki w codzienną rutynę i zakupy.