SANPLAST SA wspiera rodziny poszkodowane przez powódź!
Prawie 80 rodzin z terenów dotkniętych wrześniową powodzią otrzyma wsparcie od SANPLAST SA – jednego z liderów na rynku wyposażenia łazienek w Polsce. W obliczu dramatycznej sytuacji, która dotknęła wiele gmin południowej Polski, firma przekazała zestawy kabin prysznicowych i wanien, pomagając poszkodowanym w powrocie do normalności i odbudowie zniszczonych domów.
Produkty zostały przekazane Gminie Bardo w powiecie ząbkowickim oraz Powiatowi Kłodzkiemu. Władze lokalne znają najlepiej potrzeby swoich mieszkańców i to oni będą przekazywać wyposażenie łazienkowe finalnym rodzinom. Przekazane produkty to realne wsparcie w odbudowie codziennego życia po katastrofie. W sumie SANPLAST SA przekazał aż 71 zestawów kabin z brodzikami oraz 6 wanien, które pomogą najbardziej potrzebującym rodzinom w stworzeniu swojego domu na nowo.
„Nasza firma od dawna wspiera lokalne społeczności, szczególnie w trudnych chwilach. Tak też było i tym razem – w obliczu tak dużej tragedii nie mogliśmy pozostać obojętni. Chcemy realnie pomagać i wierzymy, że nasze produkty nie tylko będą wsparciem w odbudowie mieszkań i domów, ale także symbolicznym gestem nadziei i otuchy dla rodzin dotkniętych skutkami powodzi. Mamy nadzieję, że przekazane kabiny i wanny będą służyły przez lata, ułatwiając codzienne życie, a dzięki takiemu wsparciu rodzinom łatwiej będzie wrócić do normalności i budować przyszłość z nową energią” – powiedział Robert Dziak – Prezes Zarządu SANPLAST SA.
Dzięki współpracy z lokalnymi władzami produkty SANPLAST SA szybko trafiłą do rodzin najbardziej dotkniętych skutkami powodzi. Firma SANPLAST SA planuje kontynuować działania pomocowe.
Zaangażowanie SANPLAST SA pokazuje, jak ważna jest solidarność w trudnych chwilach oraz wrażliwość na potrzeby drugiego człowieka. W obliczu takich tragedii każda forma wsparcia jest bezcenna i przybliża dotknięte społeczności do odbudowy życia sprzed katastrofy.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.