Scena w Galerii znów gra! Pierwsze spektakle już 24 lutego

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Świetne wieści płyną z Katowickiej dla miłośników wydarzeń kulturalnych. Już niedługo na deskach Sceny w Galerii wystawione zostaną dwie cieszące się wielką popularnością sztuki - „On wrócił” oraz „Potop”. Aktualnie artyści Teatru Śląskiego odbywają na miejscu intensywne próby.
Niebawem jedno z najważniejszych miejsc na kulturalnej mapie Śląska znów zatętni życiem. Po przerwie spowodowanej ograniczeniami dla branży rozrywkowej, widzowie ponownie będą mieli możliwość zajęcia miejsc na widowni Sceny w Galerii i wzięcia udziału w przedstawieniach przygotowanych przez aktorów Teatru Śląskiego. A jest na co czekać!
- Znów możemy grać! Ostatnie dni pokazały, że widzowie tęsknili za spektaklami na żywo i chętnie przyszli do Teatru Śląskiego. Dbamy oczywiście o ich komfort i stąd ograniczenia miejsc, tak by wszyscy swobodnie mogli oglądać i jednocześnie czuć się bezpiecznie. Do zobaczenia na Scenie w Galerii, gdzie w najbliższym czasie gramy dwa cieszące się zainteresowaniem widzów tytuły - mówi Aleksandra Oslislo, rzeczniczka prasowa Teatru Śląskiego im. Stanisława Wyspiańskiego.
„Potop”
24.02.2021 || godz. 19:00
25.02.2021 || godz. 19:00
„Potop” w adaptacji Jakuba Roszkowskiego rozprawia się z legendami i stereotypami, które narosły wokół bohaterów powieści Sienkiewicza i kreuje ich postacie od nowa.
W rolach głównych wystąpią: Michał Rolnicki, Klara Broda, Mateusz Znaniecki, Marcin Gaweł, Antoni Gryzik, Kamil Suszczyk oraz Anna Kadulska.
„On wrócił”
27.02.2021 || godz. 19:00
Na Scenę w Galerii wraca też kultowy już spektakl w reżyserii Roberta Talarczyka, „On wrócił”. Sztuka, z utalentowanym Arturem Święsem w roli głównej, powstała na podstawie bestsellerowej książki Timura Vermesa o tym samym tytule. Przedstawienie jest opowieścią o mocy charyzmy, schematach władzy, budowaniu społecznych nastrojów oraz roli mediów we współczesnym świecie.
- Nasza Scena w Galerii, pierwsza w Polsce scena teatralna zlokalizowana w centrum handlowym, to wyjątkowa przestrzeń łącząca życie codzienne z kulturą. Ogromnie cieszę się, że już za kilka dni możemy zaprosić widzów na wznowione spektakle. To kolejny krok do powrotu do tak bardzo wyczekiwanej przez wszystkich normalności – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej.
Na teranie Galerii Katowicki obowiązuje najwyższy reżim sanitarny – obowiązek zasłaniania ust i nosa, dezynfekcji rąk oraz zachowywania dystansu. Spektakle odbędą się zgodnie z wytycznymi dla wydarzeń kulturalnych tj. uczestnikom udostępniona zostanie nie więcej niż połowa liczby miejsc. Bilety dostępne są pod adresem: https://teatrslaski.art.pl/.

W Dzień Dziecka wyruszcie razem do krainy Calineczki

ŚWIAT, W KTÓRYM WSZYSTKO JEST MOŻLIWE PIASKOWY WILK W TEATRZE PINOKIO W ŁODZI

SIŁA OSOBOWOŚCI! ZNAMY OBSADĘ ŁÓDZKIEJ ODSŁONY „MAMMA MIA!”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.