Scyzoryki w barwach tęczy
Modna, różnorodna, przyciągająca wzrok, czyli nowa kolekcja Victorinox Classic Colors. Trzydzieści scyzoryków zainspirowanych kolorami tęczy przybrało piękną gamę barw – od „Ognistego opalu” przez „Watę cukrową” po „Miętową świeżość”. Wszystko to, aby wnieść radość i energię do naszej codzienności.
Nowa kolekcja Classic Colors przenosi najpopularniejszy scyzoryk Victorinox Classic SD na całkiem inny poziom. Jego okładki zaprojektowano w trzydziestu różnych odcieniach
i wykonano je z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego) lub aluminium Alox. Połączenie tak szerokiej gamy barw i materiałów to ukłon w kierunku klientów ceniących sobie oryginalność i możliwość wyboru.
Małe, 58-milimetrowe scyzoryki zostały wyposażone w ostrze, pilnik do paznokci, śrubokręt nożyczki i kółko do kluczy. Dodatkowo, wszystkie modele, których okładziny wykonano
z Cellidoru, posiadają również pęsetę oraz wykałaczkę. Zestawienie funkcjonalności ze stylem w tej niewielkiej formie, sprawia, że Classic Colors mogą towarzyszyć nam podczas wszystkich codziennych zadań.
Całość kolekcji dopełniają dopasowane akcesoria w postaci etui na scyzoryki: pięć klasycznych – wykonanych ze skóry, oraz pięć silikonowych – w oryginalnym kształcie.
Kolekcja Classic Colors dostępna jest w sklepach specjalistycznych, salonach firmowych Victorinox oraz online. Podobnie jak większość kultowych narzędzi Victorinox, scyzoryki z tej serii można również spersonalizować na życzenie, grawerując na nich dowolny napis lub symbol.
Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże
i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska
i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.
Scyzoryk z okładziną z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego)
7 narzędzi:
- ostrze
- pilnik do paznokci
- śrubokręt
- nożyczki
- kółko do kluczy
- pęseta
- wykałaczka
Wymiary:
- wysokość: 9 mm
- długość: 58 mm
- waga: 21 g
Cena: 95 PLN
Scyzoryk z okładziną aluminiową Alox
5 narzędzi:
- ostrze
- pilnik do paznokci
- śrubokręt
- nożyczki
- kółko do kluczy
Wymiary:
- wysokość: 6 mm
- długość: 58 mm
- waga: 17 g
Cena: 159 PLN
Dodatkowe akcesoria: skórzane etui (69 PLN) lub silikonowe etui (49 PLN)

Międzynarodowe mistrzostwa łączą świat szachów i finansjery

Majaland zauważony przez międzynarodowych inwestorów

Świąteczna Giełda Winyli w Galerii Turzyn
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.