Komunikaty PR

Scyzoryki w barwach tęczy

2021-05-26  |  11:00
Biuro prasowe
Do pobrania Materiał ( 1.16 MB )

Modna, różnorodna, przyciągająca wzrok, czyli nowa kolekcja Victorinox Classic Colors. Trzydzieści scyzoryków zainspirowanych kolorami tęczy przybrało piękną gamę barw – od „Ognistego opalu” przez „Watę cukrową” po „Miętową świeżość”. Wszystko to, aby wnieść radość i energię do naszej codzienności.

Nowa kolekcja Classic Colors przenosi najpopularniejszy scyzoryk Victorinox Classic SD na całkiem inny poziom. Jego okładki zaprojektowano w trzydziestu różnych odcieniach
i wykonano je z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego) lub aluminium Alox. Połączenie tak szerokiej gamy barw i materiałów to ukłon w kierunku klientów ceniących sobie oryginalność i możliwość wyboru.

Małe, 58-milimetrowe scyzoryki zostały wyposażone w ostrze, pilnik do paznokci, śrubokręt nożyczki i kółko do kluczy. Dodatkowo, wszystkie modele, których okładziny wykonano
z Cellidoru, posiadają również pęsetę oraz wykałaczkę. Zestawienie funkcjonalności ze stylem w tej niewielkiej formie, sprawia, że Classic Colors mogą towarzyszyć nam podczas wszystkich codziennych zadań.

Całość kolekcji dopełniają dopasowane akcesoria w postaci etui na scyzoryki: pięć klasycznych wykonanych ze skóry,  oraz pięć silikonowych w oryginalnym kształcie.

Kolekcja Classic Colors dostępna jest w sklepach specjalistycznych, salonach firmowych Victorinox oraz online. Podobnie jak większość kultowych narzędzi Victorinox, scyzoryki z tej serii można również spersonalizować na życzenie, grawerując na nich dowolny napis lub symbol.

Victorinox szczyci się ponad 135-letnim doświadczeniem w produkcji wysokiej jakości noży, scyzoryków i narzędzi wielofunkcyjnych w Szwajcarii. Marka gwarantuje, iż wszystkie noże
i narzędzia są wykonane z najwyższej jakości stali nierdzewnej. Każdy scyzoryk posiada wieczystą gwarancję na wszelkie wady materiałowe i produkcyjne. Ochrona środowiska
i zrównoważony rozwój są częścią DNA marki, dlatego produkty tworzone są tak, aby służyły klientom przez całe życie.

Scyzoryk z okładziną z Cellidoru (transparentnego / nietransparentnego)

7 narzędzi:

  • ostrze
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt
  • nożyczki
  • kółko do kluczy
  • pęseta
  • wykałaczka

 

Wymiary:

  • wysokość: 9 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 21 g

 

Cena: 95 PLN

 

Scyzoryk z okładziną aluminiową Alox 

5 narzędzi:

  • ostrze
  • pilnik do paznokci
  • śrubokręt
  • nożyczki
  • kółko do kluczy

 

Wymiary:

  • wysokość: 6 mm
  • długość: 58 mm
  • waga: 17 g

 

Cena: 159 PLN

Dodatkowe akcesoria: skórzane etui (69 PLN) lub silikonowe etui (49 PLN)

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Hobby Rusza turniej Counter Strike 2 i FC24 w CH Focus! Biuro prasowe
2024-05-07 | 14:05

Rusza turniej Counter Strike 2 i FC24 w CH Focus!

Jesteś gotów na e-sportowe rozgrywki w CH Focus?! Dołącz do emocjonującej rywalizacji w najnowszej odsłonie turnieju Counter Strike oraz FC 24 w ramach Play Game Zone! 17 i 18 maja
Hobby Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel
2024-04-10 | 11:07

Platige Image prezentuje Game Cinematic Showreel

Platige Image, polskie studio animacji, mające w swoim portfolio projekty realizowane dla tak kultowych gamingowych tytułów, jak Call of Duty, Resident Evil, Total War, czy God of War
Hobby Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław
2024-03-21 | 17:30

Już jutro oficjalna prezentacja Betard Sparty Wrocław

Żużlowi wicemistrzowie Polski 2023, Betard Sparta Wrocław, są gotowi na nowy sezon. Zanim wyjadą na tor, już jutro spotkają się z kibicami podczas oficjalnej prezentacji w Magnolia Park.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Rozmawiałam z produkcją na temat mojej ewentualnej roli w „Tańcu z gwiazdami”. Wierzę, że stworzą taką, która będzie dla mnie inspirująca

Tancerka przyznaje, że kiedy dostała propozycję udziału w ostatniej edycji „Tańca z gwiazdami”, to choć miała apetyt na powrót do tej produkcji, po rozważeniu wszystkich za i przeciw jednak ją odrzuciła. Z jednej strony miała już inne zobowiązania zawodowe, a z drugiej – zależało jej na tym, by powrócić do show nie tylko w charakterze instruktorki, ale zaprezentować się widzom z nieco innej strony. Edyta Herbuś wierzy, że w przyszłości program przejdzie pewną metamorfozę i znajdzie się w nim rola skrojona właśnie dla niej. Nie ukrywa też, że ta edycja wyjątkowo przyciągnęła jej uwagę, bo skupiła bardzo charyzmatycznych uczestników.

Prawo

Sztuczna inteligencja coraz śmielej wkracza w produkcję muzyczną. Artyści i odbiorcy chcą jasnego oznaczania utworów generowanych przez takie narzędzia

Dziesięciokrotny wzrost przychodów rynku sztucznej inteligencji w tworzeniu muzyki przewidują analitycy w ciągu najbliższych 10 lat. Wokół tematu narasta coraz więcej kontrowersji, związanych m.in. z uczeniem się algorytmów na już skomponowanych dziełach czy wykorzystywania głosów wokalistów do tworzenia coverów śpiewanych przez SI. Jednocześnie ponad jedna trzecia muzyków przyznaje już, że wspierali się w swojej pracy sztuczną inteligencją. Artyści oczekują jednak jasno wytyczonych ram regulacyjnych dla tego typu narzędzi. Przede wszystkim miałyby one dotyczyć zgód na wykorzystanie własności intelektualnej i wyraźnego oznaczania muzyki komponowanej przez SI.

Handel

Po kiełbaski wege czy roślinne burgery sięga coraz więcej konsumentów. Branża roślinna będzie walczyć o utrzymanie takiego nazewnictwa

Kiełbasa bezmięsna, burger roślinny, parówka wegetariańska, stek vege – do takich nazw produktów wielu konsumentów zdążyło się przyzwyczaić i coraz chętniej po nie sięga. Pojawiają się jednak pomysły, by zakazać nazewnictwa charakterystycznego dla produktów mięsnych. Również w Polsce pojawiła się propozycja w tym zakresie ze strony poprzedniego składu resortu rolnictwa pod koniec ubiegłego roku. Zwolennicy uzasadniają ten pomysł ochroną interesów konsumenckich, ale badania pokazują, że tylko niewielki odsetek klientów pomylił produkt wegański i mięsny przy zakupie.