Komunikaty PR

Sekretny składnik w Ketchupach Kieleckich

2022-06-13  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Ketchupy Kieleckie produkowane przez Wytwórczą Spółdzielnię Pracy „Społem” goszczą na stołach Polaków już od kilkunastu lat. W ofercie firmy znajdziemy różne ich wersje, zarówno te najbardziej popularne (łagodny i pikantny z dodatkiem papryczki chilli) jak i mniej oczywiste np. skierowany dla dzieci Ketchupik, zawierający w swoim składzie przecier jabłkowy. Wspomniane sosy wyróżniają się nie tylko gęstą konsystencją, bogatym i apetycznym aromatem, ale przede wszystkim niepowtarzalnym pomidorowym smakiem, który zawdzięczają…

…pulpie pomidorowej. A cóż to za tajemniczy składnik? Za tym określeniem kryją  się  starannie wyselekcjonowane, soczyste i dojrzałe w śródziemnomorskim słońcu włoskie pomidory, których smak Polacy tak bardzo kochają. Podczas produkcji wspomnianego składnika warzywa poddane są wyłącznie procesowi rozcierania i odparowywania. To właśnie tak przygotowana pulpa sprawia, że opisywane sosy są nie tylko wyjątkowo pyszne i aromatyczne, ale bardzo… naturalne w smaku. W składzie Ketchupów Kieleckich znajdziemy także koncentrat pomidorowy, wodę, paprykę suszoną i naturalne przyprawy. Nie znajdziemy tam zaś substancji konserwujących, wzmacniaczy smaku itp.

Ketchupy Kieleckie, zarówno w wersji łagodnej, jak i pikantnej, doskonale sprawdzają się do kanapek, zapiekanek, marynat i dressingów, ale także ze względu na praktyczne, plastikowe opakowanie - podczas pikników czy grillowania na świeżym powietrzu. Niedawno zostały wyposażone w nowe nakrętki, dzięki którym są łatwiejsze i wygodniejsze w precyzyjnym dozowaniu, szczególnie w warunkach plenerowych.

Sugerowana cena Ketchupu Kieleckiego łagodnego i pikantnego: ok. 4,7 zł brutto / 500g

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Podwójne złoto przyznane przez dzieci dla SM Mlekpol Biuro prasowe
2022-09-23 | 10:00

Podwójne złoto przyznane przez dzieci dla SM Mlekpol

SM Mlekpol, podczas uroczystej Gali Polskiego Kongresu Serowarskiego, odebrała dwa złote medale w konkursie Smakuje Dzieciom. W tym roku uznanie młodych ekspertów zyskały Maślanka
Żywienie Szybkie i aromatyczne dania dla najmłodszych
2022-09-22 | 11:00

Szybkie i aromatyczne dania dla najmłodszych

Nadszedł długo wyczekiwany wrzesień, a z nim początek roku szkolnego. Jak co roku rodzice zastanawiają się nad jadłospisem i menu dla swoich pociech. Proponujemy dwa przepyszne dania,
Żywienie Kulinarne umilacze jesieni
2022-09-21 | 13:00

Kulinarne umilacze jesieni

Co powiesz na… kulinarną podróż w towarzystwie bakalii HELIO? Postaw na kreatywność, wszystkie pomysły dozwolone! Jedną z najprostszych przekąsek,

Więcej ważnych informacji

raca w Newserii

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Moda

Seriale

Adam Fidusiewicz: Zagrałem w dwóch amerykańskich serialach. To zupełnie inny komfort pracy niż w Polsce

Aktor cieszy się ze współpracy z zagranicznymi twórcami filmowymi, bo jak podkreśla – w ten sposób poszerza swoje horyzonty, zdobywa nowe doświadczenia i patrzy na siebie oraz na swój zawód z nieco innej perspektywy. Przekonał się już m.in. że trzeba zainwestować w swój wygląd i ciężko pracować nad sylwetką. Wtedy zwiększają się szanse na zdobycie ciekawej roli. Aktor dumny jest m.in. z roli w amerykańskim serialu kryminalnym „FBI: International”.

Konsument

Konsumenci wyznaczają kierunki działania dla biznesu. Pod ich wpływem prawie 60 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych

Temat zrównoważonego rozwoju staje się kluczowy dla konsumentów i biznesu. – Prawie 90 proc. Polaków uważa, że ich wybory i jednostkowe działania mogą mieć pozytywny wpływ na rozwiązywanie globalnych problemów społecznych i środowiskowych, 57 proc. firm zwiększyło ambicje swoich celów środowiskowych – mówi Małgorzata Jarczyk-Zuber, odpowiedzialna za ESG i innowacje w ING Banku Śląskim. Rzeczywiście duże korporacje mają coraz bardziej ambitne cele ESG, ale takie inicjatywy powinny docierać szerzej, także do średniego i małego biznesu oraz samorządów. Do tego potrzebne są wymiana doświadczeń, współpraca i uczciwe podejście – podkreślali eksperci Okrągłych Stołów Klimatycznych zorganizowanych podczas Festiwalu Przyszłości Bomba Megabitowa. Co istotne, nie tylko wymogi konsumentów, ale też globalny kryzys może się stać wyzwalaczem pozytywnej zmiany w zakresie odpowiedzialnego biznesu.