Sen hrabiego Chesterfielda czyli współczesne sofy pikowane
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
W ciągu ostatniego roku dużą część uwagi poświęcaliśmy przestrzeniom, do których byliśmy ograniczeni – naszym domom. Teraz wreszcie zapragnęliśmy, by nabrały innego wyglądu i stały się odzwierciedleniem osobistego stylu. Dzięki podejrzanemu na wybiegach trendowi na pikowane torebki, klapki i kurtki, tendencja ta przeniosła się także do przestrzeni domowych, po raz kolejny pokazując płynny dialog pomiędzy modą a designem.
Pikowane meble i detale przeniknęły do naszych domów, przynosząc za sobą wyjątkowo przyjemne i przytulne doznania. Trend ten we wnętrzach daje się zauważyć we wszystkim - od sof, przez poduszki aż po oprawy oświetleniowe. Bufiasty, przeskalowany wygląd ma moc dodawania nowej tekstury każdemu pomieszczeniu. W przypadku salonowych sof w wersji skórzanej pikowanie staje się mocnym akcentem, przypominającym modne kurtki motocyklowe, wnętrza amerykańskich barów czy eleganckie hotele z sofami w stylu Chesterfield. W subtelnych, kobiecych wnętrzach, np. w stylu retro, boho, czy glamour doskonale odnajdują się natomiast sofy otapicerowane bardziej delikatnymi tkaninami, jak welur czy szenil. Meble polskiej marki Sweet Sit z pikowanym siedziskiem, oparciem lub będące połączeniem obu kombinacji, pomimo swoich kompaktowych rozmiarów tworzą w przestrzeni poczucie wyjątkowego luksusu. Trend ten został szybko zauważony przez architektów i projektantów wnętrz, którym pikowane powierzchnie spodobały się szczególnie ze względu na geometryczną i współczesną estetykę, a także funkcjonalność i wygodę.
Nowoczesne i uniwersalne wzornictwo mebli spod znaku Sweet Sit zdążyło zaskarbić sobie wielu zwolenników. Ponadczasowy design, funkcjonalność pozwalająca wykorzystywać sofy i narożniki zarówno do dziennego, jak i nocnego wypoczynku oraz kompaktowe wymiary sprawiły, że po tę markę zaczęli sięgać także polscy architekci wnętrz. Obecnie popularne pikowane sofy Olaf, Gaja, Nova, Nappa, Snap i Fiord projektanci z powodzeniem łączą z różnymi stylami architektury wnętrz i wprowadzają do rozmaitych pomieszczeń - od luksusowych apartamentów po najzwyklejsze mieszkania. Co stoi za tym sukcesem? O tym można przekonać się oglądając kolekcje sof i foteli marki Sweet Sit, których jakość gwarantuje Fabryka Mebli Gala Collezione.
www.SweetSit.pl
Geberit weźmie udział w 14. PLGBC Green Building Summit
Zamieszkać ze sztuką. Dwupoziomowe mieszkanie po gruntownym remoncie
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Ada Fijał: Młode pokolenie jest niezwykle obeznane z modą. Kiedyś my uczyliśmy uczestników naszych programów, co mają robić, a teraz często to my uczymy się od nich
Aktorka i jurorka programu „Shopping Queens. Królowe zakupów” zauważa, że w ciągu dekady nie tylko zmienił się ten format telewizyjny, ale także podejście do mody. Trendy dyktują bowiem teraz nie tyle znani projektanci, ile ulica i zwykli ludzie. Na jej szczególne uznanie zasługuje młode pokolenie, które wykazuje się ogromną kreatywnością i wręcz nie sposób przejść obojętnie obok ich wyszukanych stylizacji.
Muzyka
Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci
Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.
Edukacja
MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety
Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.