Serek z krówką – poznaj historię kultowego produktu marki Rolmlecz
Kultowy „serek z krówką”
Marka Rolmlecz jest obecna na polskim rynku od lat 80-tych XX wieku. Najbardziej rozpoznawalnym produktem jest waniliowy serek homogenizowany, nazywany przez konsumentów „serkiem z krówką”. To właśnie ona wzbudza ogromną sympatię, a jej wizerunek jest nierozerwalnie związany z marką od 1974 roku. Od tamtej pory opakowanie przechodziło jedynie subtelne modyfikacje szaty graficznej, pozostając niemal niezmienione po dziś dzień. Kolorystyka oraz układ poszczególnych elementów dają serkowi rozpoznawalność.
„O wyjątkowości smaku serka Rolmlecz decydują świeże surowce oraz oryginalna technologia produkcji, która zapewnia bardzo krótki czas ich przetwarzania. Zaufanie i sympatia, jaką konsumenci go obdarzają jest dla nas powodem do dumy już od blisko pół wieku. Serek doceniany jest nie tylko za smak, konsystencję, ale także wierność tradycji, czyli sprawdzonej recepturze, która gwarantuje niezmienną jakość” – mówi Dorota Grabowska, Kierownik Działu Marketingu SM Mlekpol, producenta serka Rolmlecz.
Ciągle na czasie
Mimo upływu lat i zmieniających się potrzeb oraz preferencji konsumentów, serek Rolmlecz cieszy się niesłabnącą popularnością. Z coraz większą uwagą czytamy etykiety, bo wiemy, w jak istotnym stopniu skład produktu przekłada się na jego smak oraz jakość. Serek Rolmlecz z krótką i czystą etykietą, idealnie wpasowuje się w dzisiejsze oczekiwania klientów i współczesne trendy żywieniowe.
Różne oblicza serka
Serek homogenizowany to nie tylko przekąska czy deser, to także idealna baza do różnych potraw, zarówno słodkich, jak i wytrawnych. Każdy może wybrać swój ulubiony smak, bo waniliowego oraz tego z dodatkiem laski wanilii, Rolmlecz oferuje jeszcze serek truskawkowy i czekoladowy oraz naturalny, który doskonale komponuje się z owocami i warzywami. Taki produkt zawsze warto mieć w lodówce. Brak pomysłu na kolację? Wykorzystaj go do naleśników lub placuszków! Nie masz drugiego śniadania do szkoły dla dziecka? Zapakuj do plecaka kultowy „serek z krówką”. Możliwości jest wiele - użyj go do wypieków albo do przygotowania przekąsek dla znajomych.
Łączy pokolenia
Rzadko spotyka się produkty, które smakują tak samo wnukom, jak i dziadkom. Starsi pamiętają, jak kupowali serek swoim dzieciom, obecnym rodzicom kojarzy się z czasem dzieciństwa, gdy był on dla nich rarytasem, a w sklepach nie było dużego wyboru słodkich przekąsek. Dla dzieci to pyszna przekąska, po którą mama i tata pozwalają sięgać bez ograniczeń i wyrzutów sumienia. Od ponad 40 lat Rolmlecz cieszy się niesłabnącą popularnością wśród konsumentów.
Symbol Radomia
W 2018 roku serek z krówką doczekał się swojego pomnika w Radomiu! Rzeźba z brązu, przedstawiająca opakowanie serka, stanęła w centrum miasta. Marka czerpie z tradycji, podkreśla pochodzenie oraz sposób wytwarzania wyrobów według regionalnych receptur. Pozwala cieszyć się prawdziwą przyjemnością smaku. Warto doceniać to, co polskie.

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.