Sezon grillowy razem z Ajvarem PODRAVKA czas start!
Po długiej i mroźnej zimie przyszedł, przez wielu wyczekiwany, moment wiosny. Dni stają się dłuższe i cieplejsze, a my sami chętniej spędzamy czas poza domem, na świeżym powietrzu. To również początek uwielbianego sezonu grillowego! Przygotuj pyszne dania razem z pastami warzywnymi Ajvar PODRAVKA i pozwól sobie na odkrywanie bardziej wyrazistych i pełnych smaków.
Oryginalny smak grillowanych potraw
Gdy termometry zaczynają wskazywać coraz wyższą temperaturę, chętnie spotykamy się z przyjaciółmi i rodziną na wspólne grillowanie. Miłośników sielskiego biesiadowania na świeżym powietrzu nie brakuje, a smak grillowanych dań i przekąsek nie ma sobie równych. Idealnym uzupełnieniem potraw z grilla będą Ajvary od marki PODRAVKA. To pasty warzywne, które stanowią doskonały dodatek do dań. Swój aromat i kolor zawdzięczają połączeniu najwyższej jakości papryk i bakłażanów, dojrzewających w słońcu południowej Europy oraz starannie dobranej mieszance przypraw. Ajvary PODRAVKA dostępne są w wersji łagodnej, ostrej, z sosem chrzanowym, z cebulką oraz BBQ. Będą wyrazistym dodatkiem do pieczonych warzyw, mięs, kiełbas i innych potraw z grilla.
Wygodne gotowanie
Lubimy grillować nie tylko w naszych ogrodach, ale także na wakacjach, wycieczkach czy też piknikach. Marka PODRAVKA nieustannie szuka rozwiązań, aby zapewnić pełną przyjemność i wygodę podczas gotowania również poza domem. Dlatego Ajvar PODRAVKA, dostępny jest także w poręcznym opakowaniu w postaci butelki squeeze. Takie rozwiązanie zapewnia wygodny transport Ajvaru, bez obawy o stłuczenie szklanego słoiczka. Opakowanie squeeze stworzono według koncepcji „top-down”, polegającej na stawianiu butelki na nakrętce. Produkt dzięki temu jest bardziej wydajny i można cieszyć się nim, aż do ostatniej kropli.
Więcej informacji na temat produktów Podravka oraz inspiracje kulinarne marki znajdziesz na stronie https://www.podravka.pl oraz na kanale YouTube Podravka Polska.
![Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe](/files/630123938/glowne_1,w_300,wo_300,ho_169,r_jpeg,_small.jpg)
Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
![Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu](/files/_uploaded/glownekonf_72690923,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
![Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo](/files/_uploaded/glownekonf_306983065,w_169,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.