Komunikaty PR

Sezon grillowy razem z Ajvarem PODRAVKA czas start!

2024-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Po długiej i mroźnej zimie przyszedł, przez wielu wyczekiwany, moment wiosny. Dni stają się dłuższe i cieplejsze, a my sami chętniej spędzamy czas poza domem, na świeżym powietrzu. To również początek uwielbianego sezonu grillowego! Przygotuj pyszne dania razem z pastami warzywnymi Ajvar PODRAVKA i pozwól sobie na odkrywanie bardziej wyrazistych i pełnych smaków. 

Oryginalny smak grillowanych potraw

Gdy termometry zaczynają wskazywać coraz wyższą temperaturę, chętnie spotykamy się z przyjaciółmi i rodziną na wspólne grillowanie. Miłośników sielskiego biesiadowania na świeżym powietrzu nie brakuje, a smak grillowanych dań i przekąsek nie ma sobie równych. Idealnym uzupełnieniem potraw z grilla będą Ajvary od marki PODRAVKA. To pasty warzywne, które stanowią doskonały dodatek do dań. Swój aromat i kolor zawdzięczają połączeniu najwyższej jakości papryk i bakłażanów, dojrzewających w słońcu południowej Europy oraz starannie dobranej mieszance przypraw. Ajvary PODRAVKA dostępne są w wersji łagodnej, ostrej, z sosem chrzanowym, z cebulką oraz BBQ. Będą wyrazistym dodatkiem do pieczonych warzyw, mięs, kiełbas i innych potraw z grilla.

Wygodne gotowanie

Lubimy grillować nie tylko w naszych ogrodach, ale także na wakacjach, wycieczkach czy też piknikach. Marka PODRAVKA nieustannie szuka rozwiązań, aby zapewnić pełną przyjemność i wygodę podczas gotowania również poza domem. Dlatego Ajvar PODRAVKA, dostępny jest także w poręcznym opakowaniu w postaci butelki squeeze. Takie rozwiązanie zapewnia wygodny transport Ajvaru, bez obawy o stłuczenie szklanego słoiczka. Opakowanie squeeze stworzono według koncepcji „top-down”, polegającej na stawianiu butelki na nakrętce. Produkt dzięki temu jest bardziej wydajny i można cieszyć się nim, aż do ostatniej kropli.

Więcej informacji na temat produktów Podravka oraz inspiracje kulinarne marki znajdziesz na stronie https://www.podravka.pl oraz na kanale YouTube Podravka Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.