Komunikaty PR

Sezon grillowy razem z Ajvarem PODRAVKA czas start!

2024-04-26  |  01:00
Biuro prasowe

Po długiej i mroźnej zimie przyszedł, przez wielu wyczekiwany, moment wiosny. Dni stają się dłuższe i cieplejsze, a my sami chętniej spędzamy czas poza domem, na świeżym powietrzu. To również początek uwielbianego sezonu grillowego! Przygotuj pyszne dania razem z pastami warzywnymi Ajvar PODRAVKA i pozwól sobie na odkrywanie bardziej wyrazistych i pełnych smaków. 

Oryginalny smak grillowanych potraw

Gdy termometry zaczynają wskazywać coraz wyższą temperaturę, chętnie spotykamy się z przyjaciółmi i rodziną na wspólne grillowanie. Miłośników sielskiego biesiadowania na świeżym powietrzu nie brakuje, a smak grillowanych dań i przekąsek nie ma sobie równych. Idealnym uzupełnieniem potraw z grilla będą Ajvary od marki PODRAVKA. To pasty warzywne, które stanowią doskonały dodatek do dań. Swój aromat i kolor zawdzięczają połączeniu najwyższej jakości papryk i bakłażanów, dojrzewających w słońcu południowej Europy oraz starannie dobranej mieszance przypraw. Ajvary PODRAVKA dostępne są w wersji łagodnej, ostrej, z sosem chrzanowym, z cebulką oraz BBQ. Będą wyrazistym dodatkiem do pieczonych warzyw, mięs, kiełbas i innych potraw z grilla.

Wygodne gotowanie

Lubimy grillować nie tylko w naszych ogrodach, ale także na wakacjach, wycieczkach czy też piknikach. Marka PODRAVKA nieustannie szuka rozwiązań, aby zapewnić pełną przyjemność i wygodę podczas gotowania również poza domem. Dlatego Ajvar PODRAVKA, dostępny jest także w poręcznym opakowaniu w postaci butelki squeeze. Takie rozwiązanie zapewnia wygodny transport Ajvaru, bez obawy o stłuczenie szklanego słoiczka. Opakowanie squeeze stworzono według koncepcji „top-down”, polegającej na stawianiu butelki na nakrętce. Produkt dzięki temu jest bardziej wydajny i można cieszyć się nim, aż do ostatniej kropli.

Więcej informacji na temat produktów Podravka oraz inspiracje kulinarne marki znajdziesz na stronie https://www.podravka.pl oraz na kanale YouTube Podravka Polska.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.