Komunikaty PR

Showroom JUAN - przestrzeń inspiracji

2024-10-08  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Otwarcie showroomu firmy JUAN zgromadzi 15 października 2024 r. najlepszych specjalistów z branży designu i architektury, oferując uczestnikom okazję do odkrycia najnowszych trendów i rozwiązań w dziedzinie aranżacji wnętrz. Salon zlokalizowany w Długołęce to przestrzeń, w której nowoczesny design łączy się z funkcjonalnością, oferując mieszkańcom Dolnego Śląska inspirujące propozycje do aranżacji domu i przestrzeni zewnętrznych. Wśród gości specjalnych pojawią się znakomite nazwiska, takie jak Marta Niemywska-Grynasz, Dawid Grynasz, Szymon Hanczar, Piotr Kalinowski i Jacek Tryc.

Program wydarzenia i wyjątkowi goście

W ramach nowego otwarcia showroomu JUAN goście będą mieli okazję spotkać się z wybitnymi specjalistami z branży, którzy podzielą się swą wiedzą na temat współczesnych trendów w projektowaniu wnętrz i architekturze. Wśród zaproszonych gości znajdą się przedstawiciele Grynasz Studio, mający na swoim koncie realizacje zarówno produktowe, jak i wystawiennicze dla wielu międzynarodowych instytucji oraz firm, a także renomowani architekci: Szymon Hanczar, realizujący projekty z zakresu designu i wnętrz w ramach Hanczar Studio, Piotr Kalinowski, CEO pracowni MIXD, znanej z projektowania przestrzeni komercyjnych oraz Jacek Tryc, projektant wnętrz domów i apartamentów, przestrzeni wellness i spa, juror w wielu konkursach branżowych. Dyskusje z ekspertami pozwolą uczestnikom poznać ich perspektywę na zmieniające się potrzeby rynku oraz wyzwania, jakie stawiają przed projektantami współczesne projekty wnętrz. Wieczór uświetnią liczne atrakcje, w tym gotowanie na żywo oraz koncert i recital Sabiny Jeszki, znanej z udziału w programie "Mam Talent!". Artystka, która dotarła do finału programu, wystąpi z fantastycznym repertuarem, dodając wydarzeniu szczególnego klimatu.

Wyjątkowa przestrzeń nowego wrocławskiego showroomu, zaprojektowana pod hasłem Wejdź do domu przez cenioną architektkę wnętrz Monikę Staniec z udziałem Marty Augustyniak, to symboliczne  zaproszenie do odkrycia świata marki JUAN, bogactwa wyboru i nieograniczonych możliwości projektowych. Powstała nie tylko z myślą o wyeksponowaniu designerskiego potencjału marki, ale przede wszystkim ułatwieniu – dzięki różnorodnym aranżacjom, strefie spotkań i obszernej wzorcowni – całego procesu kreowania fascynujących wnętrz.

Wzór jakości – jakość wzornictwa

JUAN jest jednym z największych polskich producentów blatów meblowych, paneli dekoracyjnych i płyt akrylowych. Bogata kolekcja ponad 100 dekorów laminatów, gwarantujących doskonałe parametry użytkowe i ponadprzeciętną wytrzymałość, zawiera wzory o głębokich strukturach, metalizowanym lub supermatowym wykończeniu, a także zabezpieczeniu typu antifinger. Oferta obejmuje ponadto płyty meblowe, mineralno-akrylowe Staron®, fronty, okucia oraz akcesoria meblowe. Jako firma z 30-letnim doświadczeniem JUAN świadczy też skrojone na miarę usługi stolarskie, o unikalnym stopniu indywidualizacji wykończenia – np. dwustronne oklejanie materiałów.

Nowe otwarcie – nowe możliwości

Organizatorzy zapraszają na premierę showroomu architektów oraz wszystkich zainteresowanych nowoczesnymi rozwiązaniami aranżacyjnymi. Spotkanie przy ul. Łowieckiej 4 w Długołęce będzie doskonałą okazją do nawiązania kontaktów z liderami branży i odkrycia nowych inspiracji wśród produktów JUAN, pomagających wzbogacić każdą przestrzeń. Aby wziąć udział w wydarzeniu, wymagana jest wcześniejsza rejestracja na stronie https://juan.konfeo.com/.

Więcej informacji: www.juan.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.