Komunikaty PR

Siła kontrastów w aranżacji wnętrz

2024-04-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Kinga Szkutnik
Practum Consulting

Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl

Mocne zestawienia kolorystyczne w wystroju to niezawodny sposób na wykreowanie wnętrz pełnych wyrazu i charakteru. Kontrastujące ze sobą barwy tworzą niesztampowe, często zaskakujące stylizacje, którym daleko do monotonii i aranżacyjnej nudy. 

Wnętrzu skąpanemu w ciemnym błękicie oraz intensywnym odcieniu Żółty Złocisty farby Dekoral Effect 3in1 nie można odmówić świeżości oraz ciekawej estetyki. Mariaż tych wyraźnie odcinających się od siebie kolorów już od progu przywodzi na myśl wakacyjny krajobraz, nawiązujący do morskich fal i ciepłych promieni słońca. Wizualnej lekkości aranżacji nadają biała sofa i naturalne drewno, które jednocześnie bezbłędnie wpisują się w swobodny klimat wnętrza.

Kontrasty można wprowadzić nie tylko w różnych kolorach ścian, ale też poprzez zestawienie ich ze zdecydowanymi tonacjami mebli. Biurko pomalowane uniwersalną emalią Dekoral Express Top w odcieniu Zielone Pojęcie efektownie komponuje się z żółtym krzesłem, które w połączeniu z bielą i słonecznym żółtym na ścianie tworzą niezwykle rześki look. Dopasowane kolorystycznie do wystroju kubiki, zachwycają prostotą i nowoczesnym designem, tworząc ciekawy w formie regał.

Czasami jeden mocny kolorystyczny akcent nadaje ton całej aranżacji. Wnęka pokryta farbą Dekoral Moc Koloru w odcieniu Turkusowa Głębia charakternie odcina się od reszty ścian, wyznaczając oryginalny styl wnętrza. Okrągły kształt kawowego stolika i obłości jasnoszarego fotela, który harmonizuje łagodnie ze ścianami, wdzięcznie odzwierciedlają aktualne trendy, składając się na modną, wnętrzarską stylizację.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Practum Consulting
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal Biuro prasowe
2024-07-25 | 13:00

Spektakularne metamorfozy z Beckers Designer Universal

Gdy potrzeba zmiany we wnętrzu ściera się z niechęcią do większego remontu, można postawić na kompromisowe rozwiązanie, jakim będzie metamorfoza jednego z mebli. Czy to ascetyczna
Dom KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją
2024-07-25 | 11:00

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją

KRISHOME FEN 78N - Okno z idealną proporcją W erze, gdy design czerpie inspirację z funkcjonalności, dobrze doświetlone domy i mieszkania stają się kluczem do codziennego komfortu.
Dom Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI
2024-07-25 | 09:00

Przydomowe „aquaparki” zyskują na popularności wśród Polaków - dane ERLI

Polscy konsumenci coraz chętniej inwestują w swoje ogrody, co widać wyraźnie w najnowszych danych drugiej największej platformy marketplace w Polsce, ERLI. Wynika z nich, że w drugim

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.