Silan Ylang Ylang&Vetiver Scent – wyjątkowy zapach i jakość w służbie środowisku
Płyn do płukania tkanin o świeżym kwiatowo-cytrusowym zapachu, składnikach pochodzenia naturalnego, w opakowaniu nadającym się w 100% do recyklingu – brzmi jak marzenie? Teraz to rzeczywistość! Marka Silan przedstawia Silan Naturals Ylang Ylang & Vetiver Scent, nowy wegański płyn do płukania tkanin, stworzony z najwyższym zaangażowaniem w jakość i odpowiedzialność za naszą planetę.
Wyjątkowy zapach nowego Ylang Ylang & Vetiver Scent z linii Silan Naturals łączy w sobie kwiatowe nuty olejku wytwarzanego z jagodlinu wonnego, azjatyckiej rośliny zwanej ylang-ylang, oraz świeży aromat olejku z wetiwerii pachnącej. Zapach ten, dopełniony cytrusowym akcentem bergamotki i orzeźwiającymi liśćmi mięty, nada twojemu praniu niezwykle eleganckie, ożywcze i wyrafinowane wykończenie.
Nowość od marki Silan miały już okazję poznać osoby, które 14 lutego wybrały się na walentynkowy spacer po Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu w Warszawie oraz w okolice Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu. Z okazji święta miłości Team Silan rozdawał tam próbki wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver Scent wraz z przepięknymi różami, które można było wręczyć ukochanej osobie. W ramach promocji tej wyjątkowej wersji zapachowej w innych miejscach Warszawy i Krakowa rozstawiono ścianki z sercem z różowych róż i napisem znanym z komunikacji marki Silan „Zapach, który pokochasz”, na tle których można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie.
Płyny do płukania tkanin Silan Naturals dołączają do produktów wspierających świadomą troskę o środowisko i pozytywne zmiany dla planety i przyszłych pokoleń. Linia jest w 100% wegańska, co zostało potwierdzone przez Vegan Society, organizację założoną w Wielkiej Brytanii, promującą weganizm od 1944 roku. Co to oznacza?
Aż 99% składników Silan Naturals jest pochodzenia naturalnego. Płyny nie zawierają silikonów, barwników ani mikroplastików. Jako baza do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego używane są nasiona rzepaku. Nuty zapachowe także czerpią z natury – są to wonne olejki pozyskane z azjatyckich roślin, od wieków znanych ze swoich właściwości aromatycznych. Ale to nie wszystko.
Kolejnym aspektem troski o naszą planetę jest zastosowanie opakowań nadających się w 100% do recyklingu. Butelki Silan Naturals zostały w 100% wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu* oraz w całości nadają się do przetworzenia. Producent zaleca segregować osobno butelkę, owijkę i korek i tłumaczy, jak to zrobić. Wystarczy zerwać folię wzdłuż linii perforacji i oddzielić ją od butelki. To prosta czynność, a pomaga dokonać korzystnych zmian na rzecz naszej planety.
Jakość i odpowiedzialność mogą iść ze sobą w parze. Ciesz się niesamowitą miękkością i długotrwałymi świeżymi zapachami od Silan Naturals ze świadomością, że dbasz o środowisko!
* Butelka 2,7 l pochodzi w 50% z recyklingu.

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.