Silan Ylang Ylang&Vetiver Scent – wyjątkowy zapach i jakość w służbie środowisku
Płyn do płukania tkanin o świeżym kwiatowo-cytrusowym zapachu, składnikach pochodzenia naturalnego, w opakowaniu nadającym się w 100% do recyklingu – brzmi jak marzenie? Teraz to rzeczywistość! Marka Silan przedstawia Silan Naturals Ylang Ylang & Vetiver Scent, nowy wegański płyn do płukania tkanin, stworzony z najwyższym zaangażowaniem w jakość i odpowiedzialność za naszą planetę.
Wyjątkowy zapach nowego Ylang Ylang & Vetiver Scent z linii Silan Naturals łączy w sobie kwiatowe nuty olejku wytwarzanego z jagodlinu wonnego, azjatyckiej rośliny zwanej ylang-ylang, oraz świeży aromat olejku z wetiwerii pachnącej. Zapach ten, dopełniony cytrusowym akcentem bergamotki i orzeźwiającymi liśćmi mięty, nada twojemu praniu niezwykle eleganckie, ożywcze i wyrafinowane wykończenie.
Nowość od marki Silan miały już okazję poznać osoby, które 14 lutego wybrały się na walentynkowy spacer po Nowym Świecie i Krakowskim Przedmieściu w Warszawie oraz w okolice Kładki Ojca Bernatka na krakowskim Kazimierzu. Z okazji święta miłości Team Silan rozdawał tam próbki wegańskiego płynu do płukania tkanin Silan Naturals Ylang Ylang and Vetiver Scent wraz z przepięknymi różami, które można było wręczyć ukochanej osobie. W ramach promocji tej wyjątkowej wersji zapachowej w innych miejscach Warszawy i Krakowa rozstawiono ścianki z sercem z różowych róż i napisem znanym z komunikacji marki Silan „Zapach, który pokochasz”, na tle których można było zrobić sobie niepowtarzalne walentynkowe zdjęcie.
Płyny do płukania tkanin Silan Naturals dołączają do produktów wspierających świadomą troskę o środowisko i pozytywne zmiany dla planety i przyszłych pokoleń. Linia jest w 100% wegańska, co zostało potwierdzone przez Vegan Society, organizację założoną w Wielkiej Brytanii, promującą weganizm od 1944 roku. Co to oznacza?
Aż 99% składników Silan Naturals jest pochodzenia naturalnego. Płyny nie zawierają silikonów, barwników ani mikroplastików. Jako baza do produkcji skutecznego składnika zmiękczającego używane są nasiona rzepaku. Nuty zapachowe także czerpią z natury – są to wonne olejki pozyskane z azjatyckich roślin, od wieków znanych ze swoich właściwości aromatycznych. Ale to nie wszystko.
Kolejnym aspektem troski o naszą planetę jest zastosowanie opakowań nadających się w 100% do recyklingu. Butelki Silan Naturals zostały w 100% wykonane z plastiku pochodzącego z recyklingu* oraz w całości nadają się do przetworzenia. Producent zaleca segregować osobno butelkę, owijkę i korek i tłumaczy, jak to zrobić. Wystarczy zerwać folię wzdłuż linii perforacji i oddzielić ją od butelki. To prosta czynność, a pomaga dokonać korzystnych zmian na rzecz naszej planety.
Jakość i odpowiedzialność mogą iść ze sobą w parze. Ciesz się niesamowitą miękkością i długotrwałymi świeżymi zapachami od Silan Naturals ze świadomością, że dbasz o środowisko!
* Butelka 2,7 l pochodzi w 50% z recyklingu.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.