Simplicity - nowa odsłona kampanii marki Gorenje
Na początku czerwca Gorenje wystartowało z nową kampanią Simplicity 2021. Jest to już kolejna odsłona działań marketingowych mających na celu wzmocnienie wizerunku marki na polskim rynku. Kampania potrwa dwa miesiące – od 1 czerwca do 30 lipca.
Jednym z najbardziej ekscytujących momentów przy projektowaniu swojego pierwszego mieszkania jest wybór urządzeń AGD, które mogą ułatwić codzienne życie. Gorenje jako producent sprzętu AGD, chce towarzyszyć konsumentom w tym ważnym dla nich czasie, dlatego to właśnie do nich kieruje swoją komunikację w ramach tegorocznej odsłony kampanii. Na potrzeby akcji powstał spot wizerunkowy oraz szereg działań pokazujący konsumentom gamę produktów z linii Simplicity oraz ich jakość i walory wynikające z użytkowania.
Gorenje w swoich działaniach związanych z kampanią Simplicity, wykorzystuje zarówno kanały online, jak i offline. Głównym trzonem akcji są działania ATL skupione w środowisku digital. Uzupełnimy ją również mocną komunikacją w social mediach, współpracą z influencerami oraz promocją konsumencką w punktach sprzedaży. Nasze działania będą opierały się także na komunikacji PR. Będziemy uczyć konsumentów oraz podkreślać jakość i funkcjonalność naszych produktów. A ich wykorzystanie wpisywać w codzienne obowiązki domowe sytuacje, czy drobne domowe problemy jakie towarzyszą nam w planowaniu codzienności i urządzaniu pierwszego mieszkania – Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager Gorenje
Linia Simplicity od Gorenje to sprzęty kuchenne wyposażone w najnowsze technologiczne rozwiązania ułatwiające nam codzienność. Do tego świetny design, prosta, ale przy tym nowoczesna forma oraz minimalistyczna kolorystyka. Linia występuję w dwóch podstawowych kolorach czerń i biel. Dodatkowym atutem jest również dostępna cena.
Gorenje to pochodzący ze Słowenii jeden z największych producentów sprzętów gospodarstwa domowego. Założona w 1950 roku firma od samego początku swojej działalności chce być blisko człowieka, a jej filozofię określa motto „life simplifield”.
Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/
Oficjalny spot kampanii dostępny pod linkiem:
https://www.youtube.com/watch?v=XbdQpSuhmlc

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Julia Kamińska: Elektrośmieci to duży problem. Sama mam w piwnicy zepsutą pralkę i muszę zorganizować jej wywóz
Piotr Zelt, Julia Kamińska i Klaudia Zioberczyk zauważają, że mimo wielu akcji informacyjnych i edukacyjnych nadal nie wszyscy Polacy zdają sobie sprawę z tego, że elektrośmieci, które nie są w odpowiedni sposób zutylizowane, stanowią ogromne zagrożenie dla środowiska. I choć istnieją różne możliwości przekazania zużytych, nieużywanych lub uszkodzonych urządzeń elektrycznych i elektronicznych do punktów zbiórki czy firm zajmujących się recyklingiem, to nie brakuje osób, które lekceważą wszelkie wytyczne i idą na łatwiznę. Wyrzucają takie sprzęty do zwykłych śmietników albo wywożą na przykład do lasu.
Problemy społeczne
37 proc. Ukraińców nie wie, jak zaszczepić dziecko w Polsce. Potrzebna większa edukacja w tym zakresie

Choć trzech na czterech uchodźców z Ukrainy darzy polski system ochrony zdrowia dużym zaufaniem, to 21 proc. z nich ma problem z zaufaniem do samych szczepień. To dlatego wiele ukraińskich mam podejmuje decyzję o nieszczepieniu dziecka. Dużym wyzwaniem jest więc zwiększanie ich świadomości na temat korzyści płynących ze szczepień dla zdrowia jednostek i całej populacji, a także wyjaśnianie wątpliwości związanych z ewentualnymi skutkami ubocznymi. Tę rolę edukacyjną musi wziąć na siebie polski personel systemu ochrony zdrowia.
Problemy społeczne
Muzea pomagają walczyć ze stereotypami i uprzedzeniami. To ważne dla zmieniającego się rynku pracy

Według NEMO, Sieci Europejskich Organizacji Muzealnych, społeczna rola muzeów wykracza daleko poza ich tradycyjne funkcje. W coraz bardziej spolaryzowanym świecie muzea mogą odgrywać kluczową rolę w promowaniu dialogu i spójności społecznej, zachęcać do dyskusji, mogą też pełnić rolę ośrodków integracji społecznej. Dzięki przybliżaniu obcych kultur mogą też zmienić spojrzenie na rynek pracy.