Komunikaty PR

Simplicity - nowa odsłona kampanii marki Gorenje

2021-06-09  |  15:00

Na początku czerwca Gorenje wystartowało z nową kampanią Simplicity 2021. Jest to już kolejna odsłona działań marketingowych mających na celu wzmocnienie wizerunku marki na polskim rynku. Kampania potrwa dwa miesiące – od 1 czerwca do 30 lipca.

Jednym z najbardziej ekscytujących momentów przy projektowaniu swojego pierwszego mieszkania jest wybór urządzeń AGD, które mogą ułatwić codzienne życie. Gorenje jako producent sprzętu AGD, chce towarzyszyć konsumentom w tym ważnym dla nich czasie, dlatego to właśnie do nich kieruje swoją komunikację w ramach tegorocznej odsłony kampanii. Na potrzeby akcji powstał spot wizerunkowy oraz szereg działań pokazujący konsumentom gamę produktów z linii Simplicity oraz ich jakość i walory wynikające z użytkowania.

Gorenje w swoich działaniach związanych z kampanią Simplicity, wykorzystuje zarówno kanały online, jak i offline. Głównym trzonem akcji są działania ATL skupione w środowisku digital. Uzupełnimy ją również mocną komunikacją w social mediach, współpracą z influencerami oraz promocją konsumencką w punktach sprzedaży. Nasze działania będą opierały się także na komunikacji PR. Będziemy uczyć konsumentów oraz podkreślać jakość i funkcjonalność naszych produktów. A ich wykorzystanie wpisywać w codzienne obowiązki domowe sytuacje, czy drobne domowe problemy jakie towarzyszą nam w planowaniu codzienności i urządzaniu pierwszego mieszkania – Kinga Zwierzchowska, Marketing Manager Gorenje

Linia Simplicity od Gorenje to sprzęty kuchenne wyposażone w najnowsze technologiczne rozwiązania ułatwiające nam codzienność. Do tego świetny design, prosta, ale przy tym nowoczesna forma oraz minimalistyczna kolorystyka. Linia występuję w dwóch podstawowych kolorach czerń i biel. Dodatkowym atutem jest również dostępna cena.

Gorenje to pochodzący ze Słowenii jeden z największych producentów sprzętów gospodarstwa domowego. Założona w 1950 roku firma od samego początku swojej działalności chce być blisko człowieka, a jej filozofię określa motto „life simplifield”.

Więcej informacji na: https://pl.gorenje.com/

Oficjalny spot kampanii dostępny pod linkiem:

https://www.youtube.com/watch?v=XbdQpSuhmlc

 

 

 

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Drewniane zabawki w kolorze Biuro prasowe
2024-10-17 | 13:00

Drewniane zabawki w kolorze

Wielu z nas w dzieciństwie nuciło pod nosem za piosenkarką Urszulą „konik - z drzewa koń na biegunach”.  I to właśnie ten bujany koń to klasyka wśród dziecięcych
Dom Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon
2024-10-17 | 13:00

Wnętrza w modnych kolorach na jesienno-zimowy sezon

Wyraziste kolory na jesienno-zimowy sezon to paleta, która pozwala wykreować urzekające głębią i niebanalnym stylem aranżacje. Skąpane w nasyconych tonach wnętrza ujmują
Dom Jakie cechy mają okna premium?
2024-10-17 | 01:00

Jakie cechy mają okna premium?

Okna premium wyróżniają się na tle standardowych rozwiązań dzięki zaawansowanym technologiom, wysokiej jakości materiałom i estetyce wykonania. Inwestycja w tego typu okna przynosi

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edukacja

Stereotypy społeczne sprawiają, że mężczyznom trudno szukać pomocy w depresji. W zdrowiu i edukacji ich sytuacja jest trudniejsza niż kobiet

Luka edukacyjna, czyli gorsze wyniki w testach i mniejsze szanse na wyższą edukację, krótszy czas życia, późniejszy wiek emerytalny, ale przede wszystkim samotność w depresji i większa liczba samobójstw – to problemy współczesnych polskich mężczyzn. W ich naprawie przeszkadza nie tylko brak powszechnej świadomości ich występowania, ale także stereotypy społeczne, które utrudniają mężczyznom zwrócenie się o pomoc, oraz brak systemowych ram udzielania tej pomocy.

Muzyka

Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji

Dziennikarz przygotowuje się do premiery pierwszej autorskiej EP-ki i jak zaznacza, w ten sposób spełnia jedno ze swoich największych marzeń. Bardzo zależy mu więc na tym, by każdy utwór był dopracowany w najmniejszym szczególe i niósł wartościowy przekaz. Pierwszy singiel zatytułowany „A może tak” Krzysztof Skórzyński oficjalnie zaprezentował podczas Top of The Top Sopot Festival.