Skalne akcenty – sposób na niepowtarzalne wnętrze
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Nowa kolekcja płytek ceramicznych Gateway sygnowana przez Villeroy & Boch to propozycja inspirowana łupkami – skałami o charakterystycznej warstwowej strukturze. Projektanci marki zaproponowali gres porcelanowy z niepowtarzalnymi wzorami, teksturami i kombinacjami kolorystycznymi, które pozwalają na aranżację nieszablonowego wnętrza. Mało kto wie, że łupki to skały wyróżniające się ogromną różnorodnością barw. Ta wyjątkowa kompozycja kolorystyczna doskonale sprawdza się w nowoczesnych i unikalnych wnętrzach.
Kolekcja Gateway to interpretacja surowej tekstury łupka, przeniesiona na projekt aranżacji ścian i podłóg. Warstwy charakterystyczne dla tego kamienia przybierają na płytkach formę delikatniejszą od naturalnej. Paleta barw skały łupkowej spotykanej w przyrodzie obejmuje szeroką gamę odcieni - od czarnego, przez srebrzystoniebieski i zielony, po brąz i pomarańcz. Projektanci marki zainspirowali się tymi barwami, a rezultatem jest wyjątkowa kolekcja w modnych kolorach. Wszystkie płytki oraz akcesoria kolekcji Gateway są dostępne w czterech wariantach kolorystycznych: głębokiej czerni Midnight Black, zdecydowanej szarości Manhattan Grey, Dark Olive o zielonkawym połysku oraz Foggy White – jasnym odcieniu, który jest doskonałym elementem do aranżacji mocniejszych akcentów.
Kolekcja Gateway pozwala na stworzenie unikalnych i ciekawych aranżacji na dużych przestrzeniach, np. w sektorze komercyjnym. Hotelowe lobby, poczekalnie, budynki administracji, a nawet baseny i ośrodki odnowy biologicznej czy publiczne przestrzenie na świeżym powietrzu – każde z tych miejsc może zostać zaprojektowane w sposób funkcjonalny i atrakcyjny wizualnie. Płytki sprawdzą się także w prywatnych domach i mieszkaniach – od salonów i jadalni, przez sypialnie, gabinety, korytarze i kuchnie, po tarasy i balkony. Pozwolą one stworzyć niepowtarzalną przestrzeń, którą każdy zapamięta na długo. Tym, co je wyróżnia, jest ceramiczna impregnacja vilbostoneplus, dzięki której czyszczenie gresu nie sprawia trudności – brud nie wnika w strukturę płytki.
Płytki z kolekcji Gateway Villeroy & Boch z nieszkliwionego gresu porcelanowego dostępne są w czterech formatach: 30 x 60 cm, 60 x 60 cm, 30 x 120 cm oraz 60 x 120 cm. Seria ta może być wykorzystana zarówno do pokrycia całej powierzchni jednakowymi elementami, jak i do stworzenia ciekawych kombinacji z płytek w kilku rozmiarach – także na ścianie! W kolekcji znajdziemy również cztery dodatkowe, modułowe formaty i płytki schodowe o wymiarach 30 x 120 cm z frezowanymi rowkami. Wszystkie warianty posiadają właściwości antypoślizgowe klasy R10 – jest to standard wyższy od wymaganego minimum w przypadku podstawowych płytek ceramicznych. Podwyższona antypoślizgowość znacznie podnosi komfort oraz bezpieczeństwo użytkowania. Płytki w formatach 30 x 60 cm oraz 60 x 60 cm dostępne są także w wersji z właściwościami antypoślizgowymi klasy R11/B. Oznacza to, że klasa B doskonale sprawdzi się w miejscach o podwyższonej wilgotności, np. na basenach, w saunach czy w ośrodkach odnowy biologicznej. Klasa R11 dedykowana jest natomiast miejscom użyteczności publicznej.
W kolekcji Gateway znajdziemy również wszystkie elementy, których architekci mogliby spodziewać się w spójnym, nowoczesnym koncepcie wnętrz - mozaikę o wymiarach 7,5 x 7,5 cm na siatce w arkuszach wielkości 30 x 30 cm, doskonałą do kabin prysznicowych z odpływem liniowym, dekor w formacie 30 x 60 cm oraz listwy przypodłogowe o wymiarach 7,5 x 60 cm.
Neurodesign a jesienne wnętrza - przestrzenie sprzyjające dobremu samopoczuciu
Mniej znaczy więcej – odkrywamy minimalistyczny styl w łazience
Postaw na światło w pomieszczeniu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak: Nasza kolejna podróż będzie znowu do Azji. Ale tym razem będziemy mieli gdzie spać i nie będziemy łapać stopa
Mimo że ta konkretna wyprawa do Azji to nie był luksusowy wyjazd z szeroką paletą wygód i atrakcji, to jednak Jacek Jelonek i Oliwer Kubiak będą ją długo wspominać. Uczestnicy reality show TVN-u co prawda przyznają, że na miejscu szczególnie brakowało im normalnej łazienki i dobrego jedzenia bez grama cukru, to jednak w tych ekstremalnych warunkach jeszcze lepiej się poznali i przekonali, że mogą na siebie liczyć w każdych okolicznościach.
Konsument
Rośnie zapotrzebowanie na dietetyków. Przekłada się to na rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem
Ostatnie lata przyniosły duży rozwój kierunków studiów związanych z żywieniem człowieka i dietetyką. Zapotrzebowanie na ekspertów w tych dziedzinach rośnie przede wszystkim ze względu na większą świadomość społeczną na temat wpływu diety na zdrowie i życie. A Polacy wciąż najbardziej ufają poradom żywieniowym właśnie ze strony lekarzy i dietetyków. Nowe kadry są potrzebne także producentom żywności i placówkom edukacyjnym, np. do prowadzenia edukacji zdrowotnej, nowego obowiązkowego przedmiotu w szkołach, a także w rozwoju dziedziny sprofilowanego żywienia.
Psychologia
Piotr Zelt: Tygodniowo udaje mi się przejechać na rowerze 250–300 kilometrów. Bardzo fajnie to czyści głowę i jest to forma medytacji sportowej
Aktor z dumą przyznaje, że robi niesamowite wyniki na rowerze szosowym. Nie wyobraża już sobie życia bez dwóch kółek i w każdą trasę wyjeżdża spokojny, bo umie sam naprawić większość usterek. Piotr Zelt preferuje aktywny styl życia, bo jak podkreśla – sport pomaga mu zachować dobrą kondycję, pozwala pozbyć się stresu i poprawia samopoczucie. Od wielu lat uprawia windsurfing, narciarstwo alpejskie, a także gra w hokeja.