Komunikaty PR

Skuteczna termoizolacja dachów płaskich

2021-08-27  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Dach płaski w porównaniu ze stromym cechuje się niewielką powierzchnią zewnętrzną, co ma niebagatelne znaczenie z punktu widzenia energooszczędności. Jego maksymalną szczelność zagwarantuje nowoczesny system izolacji dachów płaskich – Soudatherm Roof firmy Soudal.

Dach płaski jest stosunkowo prostą konstrukcją, co przekłada się na niemałe oszczędności podczas budowy domu. Ze względu na brak charakterystycznych dla dachu spadzistego skosów pozwala na swobodną aranżację pomieszczeń na ostatniej kondygnacji, dostarczając jednocześnie dodatkowej przestrzeni użytkowej – możemy na nim urządzić np. nietuzinkowy taras lub ogród. Jedną z istotnych zalet tego rozwiązania jest również zmniejszona powierzchnia zewnętrzna, co oznacza diametralną redukcję strat ciepła w budynku. Potencjał dachu płaskiego w zakresie energooszczędności nie zostanie jednak w pełni wykorzystany, jeżeli nie zadbamy o prawidłowe ocieplenie dachu. Firma Soudal oferuje sprawdzony system izolacji dachów płaskich Soudatherm Roof, który jest powszechnie stosowany w przypadku zarówno nowych budynków, jak i renowacji starych dachów.

System Soudatherm Roof  obejmuje bardzo wydajne, przyjazne dla środowiska i bezpieczne w aplikacji kleje poliuretanowe, które zapewniają efektywną termoizolację dachów płaskich na ponad 20 lat. Są one przeznaczone do wszystkich typów pokryć dachowych i znacznie skracają czas montażu materiałów izolacyjnych. W odróżnieniu do łączników mechanicznych eliminują ryzyko powstawania mostków termicznych i zapobiegają kondensacji wilgoci w konstrukcji dachu. Utwardzają się szybciej niż kleje bitumiczne na zimno, w mniejszym stopniu obciążają konstrukcję dachu i nie reagują z podłożami wrażliwymi chemicznie. Nie stwarzają ponadto ryzyka pożaru podczas prac montażowych – jak ma to miejsce w przypadku klejów bitumicznych na gorąco – a ich transport i magazynowanie na dachu nie stanowi problemu.

Soudatherm Roof 330 jest klejem poliuretanowym w aerozolu w butli ciśnieniowej, który dokładnie wypełnia nierówności podłoża i eliminuje pustki powietrzne. Stosowany jest do montażu płyt izolacyjnych ze styropianu (w tym XPS) sztywnych pianek PUR i PIR (wykończonych włókniną mineralną lub folią ALU), sztywnych pianek fenolowych oraz spienionych materiałów mineralnych (np. perlit lub multipol). Jedna butla umożliwia zamocowanie do 120 m² paneli i przyspiesza prace montażowe mniej więcej o 50% w porównaniu z klejami rozlewnymi. Klej ten ma perfekcyjną przyczepność do podłoża, nie spływa z powierzchni pionowych (np. przy attykach), nie kruszy się, ani nie pęka, a także wykazuje wysoką odporność na działanie wiatru. O ile Soudatherm Roof 330 idealnie sprawdzi się podczas izolacji dużych dachów płaskich, to przy realizacji mniejszych projektów najlepiej sięgnąć po Soudatherm Roof 250 – klej w puszce aerozolowej o pojemności 800 ml. Do mocowania wełny mineralnej zalecany jest natomiast płynny klej poliuretanowy Soudatherm Roof 170. W skład system Soudatherm Roof wchodzą również klej natryskowy do montażu laminowanych membran dachowych Soudatherm Roof 360  oraz płynny klej do powłok dekarskich z włókniną Soudatherm Roof 100, dzięki którym skutecznie zabezpieczymy warstwę izolacji termicznej przed wnikaniem wilgoci.  

Prawidłowo ocieplony dach płaski poprawi charakterystykę energetyczną budynku, a opłacalność tej inwestycji odczują zarówno użytkownicy obiektu, jak i środowisko naturalne. Decydując się na nowoczesny system izolacji dachów płaskich Soudatherm Roof firmy Soudal zyskamy gwarancję, że ocieplenie dachu będzie solidnie wykonane i posłuży nam długie lata.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.