Skuteczne ocieplenie garażu
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Nieszczelny garaż, który wbudowany jest w bryłę domu, może być przyczyną dużych strat ciepła w pomieszczeniach mieszkalnych. Dzięki zastosowaniu poliuretanowej pianki natryskowej błyskawicznie wykonamy efektywną warstwę izolacji wewnątrz garażu i podniesiemy komfort termiczny w całym budynku.
Izolacja garażu w bryle domu nie tylko wpłynie korzystnie na wygodę jego użytkowania w sezonie zimowym. W ten sposób zabezpieczymy również samochód, rower czy inne pojazdy przed szkodliwym działaniem mrozu, a co najważniejsze – diametralnie ograniczymy straty ciepła w części mieszkalnej budynku. Aby inwestycja była maksymalnie opłacalna, warstwę izolacji warto wykonać z materiału izolacyjnego w postaci otwartokomórkowej pianki natryskowej Soudafoam SPF firmy Soudal, stanowiącej nowoczesną alternatywę dla tradycyjnego styropianu czy wełny mineralnej.
Pianka Soudafoam SPF otwartokomórkowa przeznaczona jest do zastosowań wewnętrznych. Podczas aplikacji wielokrotnie zwiększa swoją objętość i dokładnie wypełnia ocieplaną przestrzeń, tworząc jednolitą powłokę. Metoda ta gwarantuje całkowitą szczelność warstwy izolacji i praktycznie eliminuje ryzyko powstania mostków termicznych. W strukturze pianki przeważają komórki otwarte, co oznacza, że materiał ten jest całkowicie paroprzepuszczalny. Innymi słowy, na powierzchni pianki nie skrapla się para wodna krążąca w powietrzu i nie powstaje pleśń. Ponadto pianka ta jest bardzo lekka i nie obciąża ocieplanej konstrukcji.
Soudafoam SPF otwartokomórkowa charakteryzuje się perfekcyjną przyczepnością do takich materiałów, jak cegła, beton, drewno, blacha oraz płyty OSB. Za jej pomocą skutecznie ocieplimy nie tylko garaż, ale również dachy i poddasza, a na realizację prac w zupełności wystarczy zaledwie jeden dzień. Dodatkowymi atutami pianki izolacyjnej Soudafoam SPF otwartokomórkowej marki Soudal są nietoksyczność oraz bardzo dobry parametr izolacyjności akustycznej. Co istotne, ma ona dożywotnią gwarancję, przy czym przeznaczona jest do stosowania wyłącznie przez certyfikowanych wykonawców.

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.