Słodcy w najnowszym spocie marki Diamant
Rok 2023 dla jednej z najpopularniejszych, cukrowych marek w Polsce to kontynuacja rozpoczętej w 2020 r. strategii Słodkie Łączy. Udowadnia ona, że cukier Diamant od pokoleń łączy Polaków przy wspólnym stole, będąc podstawą wyśmienitych dań i wypieków. Kolejnym krokiem w realizacji założonych działań jest produkcja spotu reklamowego z udziałem nowych brand heros marki; od marca jest on emitowany przy wybranych programach VOD.
W spocie pojawiła się 5-osobowa rodzina Słodkich, prezentująca zarówno pokolenie Alfa, jak i generację Y czy Silver Tsunami. Każdy z członków jest inny, ale łączy ich jedno – miłość do wspólnych chwil i słabość do gotowania. Trend pielęgnowania bliskich relacji i eksperymentowania w kuchni świetnie koresponduje z fundamentalnymi wartościami marki. Dlatego dla agencji Soul & Mind, koordynującej wdrożenie strategii Słodkie Łączy, oczywistym było nawiązanie w spocie do sprawdzonych emocji.
Państwo Słodcy to polska rodzina „upper mainstream”, w której pieczenie i ucztowanie to nie tylko świetna zabawa, ale najlepszy sposób na budowanie więzi. Zabawne perypetie rodziny i kota Lukra można śledzić na www.diamant.pl oraz w oficjalnych kanałach Social Media. Spot reklamowy będzie emitowany przy wybranych programach VOD oraz na YouTube od marca 2023 roku. Celem komunikacji jest budowanie spontanicznej rozpoznawalności, ale i ocieplenie wizerunku jako marki bliskiej milionom Polaków.
– Zauważamy wzrost zainteresowania materiałami video, dlatego naturalnym było stworzenie spotu reklamowego, który jest kolejnym krokiem ocieplania wizerunku i przybliżenia konsumentom marki Diamant. W trakcie kampanii chcemy przedstawić członków rodziny i zaprezentować ich różnorodne charaktery. Wierzymy, że wiele polskich rodzin utożsami się z naszymi bohaterami, a my zachęcimy ich do wspólnych chwil przy słodkich wypiekach – powiedziała Kamila Sikorska, Marketing Manager marki Diamant w Pfeifer & Langen Polska.
Dodatkowo, wsparciem komunikacyjnym będą działania digitalowe (w tym kampanie banerowe i kampanie w Social Mediach), a także stała rubryka w tytułach największego dziś wydawnictwa poradnikowego Bauer. Działania z wykorzystaniem product placementu wraz z pozytywnymi emocjami rodzinnymi wzmocnią influencerzy promując hashtag #slodkielaczy.
Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=H4eN8CX7LcQ
Więcej informacji o akcji i produktach marki Diamant na www.diamant.pl.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

Nakręć mile, nie promile. Rusza dziewiąta edycja kampanii Trzymaj Pion

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Edyta Herbuś: Kiedyś niepotrzebnie uwierzyłam, że nie umiem śpiewać. Teraz już wiem, że to była nieprawda
Tancerka cieszy się, że wreszcie dała się namówić do udziału w programie „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”, bo podczas nagrań przekonała się, że stać ją na więcej, niż myślała. Znalazła w sobie odwagę do tego, by przełamać pewne swoje wewnętrzne blokady, i teraz jest dumna z tego, co udało jej się osiągnąć. Wcześniej Edyta Herbuś bała się przede wszystkim tego, że nie poradzi sobie wokalnie. Teraz dzięki odpowiednim warsztatom staje już na scenie dużo pewniejsza siebie.
Handel
Polscy naukowcy pracują nad materiałami budowlanymi z roślin. Szerokie zastosowanie mogą mieć przede wszystkim konopie

W związku ze zmianami klimatycznymi i kurczącymi się zasobami naturalnymi naukowcy szukają nowoczesnych, odnawialnych materiałów budowlanych. Przyszłość budownictwa może należeć do roślin jednorocznych – przede wszystkim słomy i konopi. Naukowcy z Wydziału Leśnego i Technologii Drewna z Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu pracują nad materiałami roślinnymi, które mogą zastąpić tradycyjne surowce.
Podróże
Tomasz Jacyków: Nie lubię uczestniczyć w wakacyjnym obłędzie migracji ludzi. Unikam jak ognia tego, na co inni czekają cały rok

Stylista zaznacza, że nieco na przekór w wakacje dużo pracuje, a po nich, kiedy kurorty świecą już pustkami, on odpoczywa. W tym roku jednak ze względu na nadmiar obowiązków zawodowych i nawiązanie współpracy z branżą filmową pod znakiem zapytania staje jego urlop, który planował na przełomie września i października.