Komunikaty PR

Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!

2024-09-10  |  10:24
Biuro prasowe

We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki właśnie. Są one dostępne na napoju roślinnym, a ich wprowadzeniu do menu towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „bo lubię kawę na owsianym”.

Nowe pozycje w karcie dostępne są od 9 września we wszystkich sklepach własnych Tchibo z przestrzenią kawiarnianą. – Schyłek lata w Tchibo smakuje wyjątkowo! Podążając za sezonowością, a co za tym idzie za zmianą aury, wprowadzamy do oferty naszych coffee barów to, czego we wrześniu poszukują w kawiarniach konsumenci. Iced Latte o smaku karmelu i gruszki sprawdzi się na ostatnie, upalne dni, podczas gdy z wariantem Cappuccino o tym samym smaku śmiało można witać jesień – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar.

Słodko-owocowy twist

Iced Latte i Cappuccino od Tchibo od dawna cieszą się popularnością wśród amatorów kawy. Wprowadzone do menu wariacje z syropem karmelowym i purée gruszkowym to połączenie słodkiego smaku z delikatną kwasowością oraz głęboką nutą palonego cukru.

Niepowtarzalne receptury opracowane zostały podczas wspólnych warsztatów baristycznych Tchibo i Danone, producenta napoju owsianego Alpro, który jest w składzie obu przysmaków.

Za roślinne nie płacisz!

W standardowej propozycji kawosze mogą rozkoszować się nowościami serwowanymi z dodatkiem napoju owsianego, zgodnie z hasłem przewodnim kampanii „bo lubię kawę na owsianym”, wspierającej launch produktów. Co istotne – zamawiając gruszkowo-karmelowe napoje kawowe, roślinną alternatywę mleka otrzymujemy za darmo, tj. w cenie zamawianej kawy. Kawy są dostępne w cenie regularnej 21,99zł. Z kolei posiadacze karty Tchibo zapłacą za nie 19,99zł.

Komunikacja sezonowego menu prowadzona jest dwutorowo – w przestrzeni digital, za co odpowiada Agencja GoldenSubmarine, jak i w ramach komunikacji w sklepach własnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Tadeusz Drozda: Po 52 latach kariery na estradzie wystąpię nie jako artysta kabaretowy, ale jako piosenkarz. Jak przed każdym debiutem jest trema

Podczas najbliższej edycji Polsat Hit Festival satyryk zaprezentuje się w nietypowej dla siebie roli – zamiast jak zwykle rozśmieszać publiczność do łez, zaśpiewa. W trakcie koncertu „Gdzie się podziały tamte prywatki” w jego wykonaniu będzie można usłyszeć dwa wielkie przeboje wylansowane przed laty przez Krzysztofa Krawczyka i Andrzeja Zauchę. Tadeusz Drozda podjął wyzwanie, zapowiada, że postara się mu sprostać, a jednocześnie nie ukrywa, że nieco się stresuje chociażby z tego powodu, że wśród nowego pokolenia artystów nie ma zbyt wielu znajomych.

Muzyka

Bryska: Dla mnie Opera Leśna to bardzo sentymentalne miejsce. Jako dziecko oglądałam festiwale w Sopocie, a teraz sama mogę na nich występować

Wokalistka przyznaje, że z dużą radością przyjęła zaproszenie do udziału w Polsat Hit Festiwal 2025. Dla niej bowiem występ w Operze Leśnej w Sopocie ma niezwykle sentymentalny wymiar. Jeszcze będąc dzieckiem oglądała w telewizji koncerty z Sopotu i marzyła, by kiedyś stanąć na tej kultowej scenie. Marzenie się spełniło i teraz, kiedy tylko ma taką możliwość wraca do tego amfiteatru z ogromną przyjemnością. W piątek Bryska zaśpiewa w koncercie „Radiowy Przebój Roku”.

Transport

Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.