Komunikaty PR

Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!

2024-09-10  |  10:24
Biuro prasowe

We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki właśnie. Są one dostępne na napoju roślinnym, a ich wprowadzeniu do menu towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „bo lubię kawę na owsianym”.

Nowe pozycje w karcie dostępne są od 9 września we wszystkich sklepach własnych Tchibo z przestrzenią kawiarnianą. – Schyłek lata w Tchibo smakuje wyjątkowo! Podążając za sezonowością, a co za tym idzie za zmianą aury, wprowadzamy do oferty naszych coffee barów to, czego we wrześniu poszukują w kawiarniach konsumenci. Iced Latte o smaku karmelu i gruszki sprawdzi się na ostatnie, upalne dni, podczas gdy z wariantem Cappuccino o tym samym smaku śmiało można witać jesień – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar.

Słodko-owocowy twist

Iced Latte i Cappuccino od Tchibo od dawna cieszą się popularnością wśród amatorów kawy. Wprowadzone do menu wariacje z syropem karmelowym i purée gruszkowym to połączenie słodkiego smaku z delikatną kwasowością oraz głęboką nutą palonego cukru.

Niepowtarzalne receptury opracowane zostały podczas wspólnych warsztatów baristycznych Tchibo i Danone, producenta napoju owsianego Alpro, który jest w składzie obu przysmaków.

Za roślinne nie płacisz!

W standardowej propozycji kawosze mogą rozkoszować się nowościami serwowanymi z dodatkiem napoju owsianego, zgodnie z hasłem przewodnim kampanii „bo lubię kawę na owsianym”, wspierającej launch produktów. Co istotne – zamawiając gruszkowo-karmelowe napoje kawowe, roślinną alternatywę mleka otrzymujemy za darmo, tj. w cenie zamawianej kawy. Kawy są dostępne w cenie regularnej 21,99zł. Z kolei posiadacze karty Tchibo zapłacą za nie 19,99zł.

Komunikacja sezonowego menu prowadzona jest dwutorowo – w przestrzeni digital, za co odpowiada Agencja GoldenSubmarine, jak i w ramach komunikacji w sklepach własnych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów Biuro prasowe
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden
Żywienie Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody
2025-02-17 | 13:20

Tylko 7% Polaków wie, co oznacza pierwotna czystość wody

Pierwotna czystość oznacza brak jakichkolwiek zanieczyszczeń chemicznych i mikrobiologicznych już w źródle. To główna cecha naturalnych wód mineralnych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.

Ochrona środowiska

Rynki materiałów biodegradowalnych i biopochodnych będą rosły w szybkim tempie. W Polsce dopiero raczkują

Rynek biodegradowalnych tworzyw sztucznych do 2031 roku ponad trzykrotnie zwiększy swoje obroty. Również tworzywa biopochodne są coraz częściej rozwijane i wykorzystywane. Choć rynki na świecie notują dynamiczny rozwój, napędzany nie tylko świadomością klientów, ale też surowymi przepisami środowiskowymi, w Polsce ten potencjał jest wykorzystywany szczątkowo. Tymczasem biotworzywa mogą z powodzeniem zastąpić większość materiałów syntetycznych.

Muzyka

Marta Wiśniewska: Konkurs Eurowizji jest odrobinę polityczny i tam są różne dziwne sytuacje. Mam jednak nadzieję, że Justyna Steczkowska rozwali system

Wokalistka zapewnia, że mocno kibicuje Justynie Steczkowskiej w drodze po zwycięstwo w 69. Konkursie Piosenki Eurowizji w Szwajcarii. I choć te zmagania mają drugie dno i nie zawsze liczą się tylko umiejętności wokalne reprezentantów poszczególnych krajów, to Marta Wiśniewska wierzy, że talent i potencjał polskiej gwiazdy będą ponad wszelkimi podziałami. Tancerka zaznacza też, że ona sama nie wzięłaby udziału w tym konkursie.