Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!
We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino z nutami karmelu i gruszki właśnie. Są one dostępne na napoju roślinnym, a ich wprowadzeniu do menu towarzyszy kampania promocyjna pod hasłem „bo lubię kawę na owsianym”.
Nowe pozycje w karcie dostępne są od 9 września we wszystkich sklepach własnych Tchibo z przestrzenią kawiarnianą. – Schyłek lata w Tchibo smakuje wyjątkowo! Podążając za sezonowością, a co za tym idzie za zmianą aury, wprowadzamy do oferty naszych coffee barów to, czego we wrześniu poszukują w kawiarniach konsumenci. Iced Latte o smaku karmelu i gruszki sprawdzi się na ostatnie, upalne dni, podczas gdy z wariantem Cappuccino o tym samym smaku śmiało można witać jesień – mówi Joanna Chodakiewicz, Brand Manager Coffee Bar.
Słodko-owocowy twist
Iced Latte i Cappuccino od Tchibo od dawna cieszą się popularnością wśród amatorów kawy. Wprowadzone do menu wariacje z syropem karmelowym i purée gruszkowym to połączenie słodkiego smaku z delikatną kwasowością oraz głęboką nutą palonego cukru.
Niepowtarzalne receptury opracowane zostały podczas wspólnych warsztatów baristycznych Tchibo i Danone, producenta napoju owsianego Alpro, który jest w składzie obu przysmaków.
Za roślinne nie płacisz!
W standardowej propozycji kawosze mogą rozkoszować się nowościami serwowanymi z dodatkiem napoju owsianego, zgodnie z hasłem przewodnim kampanii „bo lubię kawę na owsianym”, wspierającej launch produktów. Co istotne – zamawiając gruszkowo-karmelowe napoje kawowe, roślinną alternatywę mleka otrzymujemy za darmo, tj. w cenie zamawianej kawy. Kawy są dostępne w cenie regularnej 21,99zł. Z kolei posiadacze karty Tchibo zapłacą za nie 19,99zł.
Komunikacja sezonowego menu prowadzona jest dwutorowo – w przestrzeni digital, za co odpowiada Agencja GoldenSubmarine, jak i w ramach komunikacji w sklepach własnych.

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.