Komunikaty PR

Słodka walentynka od E.Wedel

2021-02-14  |  11:00

Zbliża się wyjątkowy dla zakochanych dzień w roku, czyli Walentynki. Zwyczajem jest, aby 14 lutego wyznać bliskiej osobie miłość oraz obdarować ją upominkiem, który to słowo wyraża. Pragnąc osłodzić wspólnie spędzony czas, marka E.Wedel przygotowała limitowaną ofertę opakowań Ptasie Mleczko®. Niebiańsko lekka pianka, oryginalna wedlowska czekolada oraz walentynkowy motyw pozwolą na słodką chwilę pełną miłości. 

Specjalne okazje wymagają wyjątkowych produktów, dlatego marka E.Wedel wychodzi naprzeciw oczekiwaniom konsumentów z limitowaną edycją opakowań kultowych pianek.Z okazji Walentynek pianki Ptasie Mleczko® o smaku Waniliowym oraz Strawberry Shake  dostępne są w szczególnej szacie graficznej. Uwielbiana przez konsumentów słodyczzyskała limitowane opakowania, na których oprócz charakterystycznych ptasich ilustracji, widoczny jest wizerunek kobiety i mężczyzny. Dodatkowo, na walentynkowych opakowaniach znajdziemy liczne motywy serc, które podkreślają wyjątkową aurę święta zakochanych. Walentynkowy motyw na opakowaniach pianek Ptasie Mleczko® z pewnością zachwyci ukochaną osobę i sprawi, że będzie to niezapomniane święto pełne przyjemności smaku. 

W portfolio marki E.Wedel dostępna jest także dobrze znana oferta pralin. Uśmiech na twarzy bliskiej osoby z pewnością spowoduje „Pralina dla Ciebie”. To pudełko czekoladek, które w środku skrywa 12 pralinek o wyjątkowym kształcie prezentu. Każda z nich z nadzieniem o smaku mleczno-orzechowym. Z kolei dla osób preferujących kawowy smak słodkości marka E.Wedel poleca - Coffee Box, czyli zestaw pralin w trzech wariantach smakowych o różnej mocy kawowego nadzienia. W pudełku znajduje się: Espresso z nadzieniem o smaku mocnej kawy, oblanym gorzką czekoladą, Caramel Latte z nadzieniem o smaku caffe latte w czekoladzie białej karmelowej i mlecznej oraz Caramel Cappuccino z nadzieniem o smaku cappuccino w czekoladzie mlecznej i białej karmelowej. 

Oferta okazjonalna E.Wedel dostępna jest w sklepach od stycznia 2021 roku.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.