Komunikaty PR

Słodki upominek na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany

2024-04-26  |  12:35
Biuro prasowe

Pierwsza Komunia Święta to ważny moment w życiu każdego dziecka, nie tylko ze względu na podniosłą atmosferę całego wydarzenia, ale także wyczekiwane prezenty. Od kilku lat wśród tych najbardziej pożądanych nadal znajduje się gotówka, która najchętniej wręczana jest w towarzystwie czegoś słodkiego. I właśnie z tego względu marki Solidarność oraz Goplana przygotowały specjalną, bezalkoholową ofertę okazjonalnych słodyczy, doskonale podkreślających wyjątkowość tej chwili. Wśród nich znajdują się bomboniery L’amour, Czekoladowe Tajemnice oraz galaretki Mella w nowych, tematycznych opakowaniach.

Zaczyna się sezon komunijny, a wraz z nim czas na wybieranie prezentów. Oprócz popularnej w tym roku elektroniki, biżuterii czy sprzętu sportowego, gotówka wciąż jest cenionym upominkiem. Według raportu „Polaków Portfel Własny: Wiosenne wyzwania 2023” niemal co trzeci Polak obecnie przeznaczyłby na tzw. kopertę od 301 do 500 zł. Na drugim miejscu znalazł się przedział w granicach od 701 do 1000 zł. Jednak, aby nie obdarować dziecka wyłącznie pieniędzmi warto dołączyć do nich coś słodkiego.

W tej roli świetnie sprawdzą się m.in. czekoladki od marki Solidarność w specjalnych owijkach z wizerunkami dziewczynki i chłopca, a także galaretki Mella od Goplany. Wszystkie produkty odznaczają się elegancką, minimalistyczną grafiką w jasnych kolorach z delikatnym motywem kwiatowym, dzięki czemu stanowią niezwykle gustowny dodatek do każdego prezentu.

Tegoroczna oferta komunijna od firmy Colin:

  • Czekoladowe Tajemnice, Solidarność – wyborne praliny z kremowymi, bezalkoholowymi nadzieniami w 8 smakach w aksamitnej czekoladzie deserowej i mlecznej,
  • L’amour Solidarność edycja limitowana klasycznych pralin w 10 smakach z wysoką, 60% zawartością czekolady,
  • Galaretki Mella Goplana o smaku pomarańczowym - łakocie w formie podłużnych galaretek w deserowej czekoladzie, które zachwycają wyglądem i pysznym owocowym smakiem. 

 

Produkty z komunijnej oferty sezonowej są dostępne sprzedaży od kwietnia br.

Producent: Colian sp. z o. o.

  • Praliny L’amour, Solidarność, 165 g, sugerowana cena det. ok. 19,90 zł
  • Czekoladowe Tajemnice, Solidarność, 238 g, sugerowana cena det. ok. 28,90 zł
  • Galaretki Mella o smaku pomarańczowym, Goplana, 190 g, sugerowana cena det. ok. 9,90 zł
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.