Słodki upominek na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany
Pierwsza Komunia Święta to ważny moment w życiu każdego dziecka, nie tylko ze względu na podniosłą atmosferę całego wydarzenia, ale także wyczekiwane prezenty. Od kilku lat wśród tych najbardziej pożądanych nadal znajduje się gotówka, która najchętniej wręczana jest w towarzystwie czegoś słodkiego. I właśnie z tego względu marki Solidarność oraz Goplana przygotowały specjalną, bezalkoholową ofertę okazjonalnych słodyczy, doskonale podkreślających wyjątkowość tej chwili. Wśród nich znajdują się bomboniery L’amour, Czekoladowe Tajemnice oraz galaretki Mella w nowych, tematycznych opakowaniach.
Zaczyna się sezon komunijny, a wraz z nim czas na wybieranie prezentów. Oprócz popularnej w tym roku elektroniki, biżuterii czy sprzętu sportowego, gotówka wciąż jest cenionym upominkiem. Według raportu „Polaków Portfel Własny: Wiosenne wyzwania 2023” niemal co trzeci Polak obecnie przeznaczyłby na tzw. kopertę od 301 do 500 zł. Na drugim miejscu znalazł się przedział w granicach od 701 do 1000 zł. Jednak, aby nie obdarować dziecka wyłącznie pieniędzmi warto dołączyć do nich coś słodkiego.
W tej roli świetnie sprawdzą się m.in. czekoladki od marki Solidarność w specjalnych owijkach z wizerunkami dziewczynki i chłopca, a także galaretki Mella od Goplany. Wszystkie produkty odznaczają się elegancką, minimalistyczną grafiką w jasnych kolorach z delikatnym motywem kwiatowym, dzięki czemu stanowią niezwykle gustowny dodatek do każdego prezentu.
Tegoroczna oferta komunijna od firmy Colin:
- Czekoladowe Tajemnice, Solidarność – wyborne praliny z kremowymi, bezalkoholowymi nadzieniami w 8 smakach w aksamitnej czekoladzie deserowej i mlecznej,
- L’amour Solidarność – edycja limitowana klasycznych pralin w 10 smakach z wysoką, 60% zawartością czekolady,
- Galaretki Mella Goplana o smaku pomarańczowym - łakocie w formie podłużnych galaretek w deserowej czekoladzie, które zachwycają wyglądem i pysznym owocowym smakiem.
Produkty z komunijnej oferty sezonowej są dostępne sprzedaży od kwietnia br.
Producent: Colian sp. z o. o.
- Praliny L’amour, Solidarność, 165 g, sugerowana cena det. ok. 19,90 zł
- Czekoladowe Tajemnice, Solidarność, 238 g, sugerowana cena det. ok. 28,90 zł
- Galaretki Mella o smaku pomarańczowym, Goplana, 190 g, sugerowana cena det. ok. 9,90 zł

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.