Słodki upominek na Pierwszą Komunię od Solidarności i Goplany
Pierwsza Komunia Święta to ważny moment w życiu każdego dziecka, nie tylko ze względu na podniosłą atmosferę całego wydarzenia, ale także wyczekiwane prezenty. Od kilku lat wśród tych najbardziej pożądanych nadal znajduje się gotówka, która najchętniej wręczana jest w towarzystwie czegoś słodkiego. I właśnie z tego względu marki Solidarność oraz Goplana przygotowały specjalną, bezalkoholową ofertę okazjonalnych słodyczy, doskonale podkreślających wyjątkowość tej chwili. Wśród nich znajdują się bomboniery L’amour, Czekoladowe Tajemnice oraz galaretki Mella w nowych, tematycznych opakowaniach.
Zaczyna się sezon komunijny, a wraz z nim czas na wybieranie prezentów. Oprócz popularnej w tym roku elektroniki, biżuterii czy sprzętu sportowego, gotówka wciąż jest cenionym upominkiem. Według raportu „Polaków Portfel Własny: Wiosenne wyzwania 2023” niemal co trzeci Polak obecnie przeznaczyłby na tzw. kopertę od 301 do 500 zł. Na drugim miejscu znalazł się przedział w granicach od 701 do 1000 zł. Jednak, aby nie obdarować dziecka wyłącznie pieniędzmi warto dołączyć do nich coś słodkiego.
W tej roli świetnie sprawdzą się m.in. czekoladki od marki Solidarność w specjalnych owijkach z wizerunkami dziewczynki i chłopca, a także galaretki Mella od Goplany. Wszystkie produkty odznaczają się elegancką, minimalistyczną grafiką w jasnych kolorach z delikatnym motywem kwiatowym, dzięki czemu stanowią niezwykle gustowny dodatek do każdego prezentu.
Tegoroczna oferta komunijna od firmy Colin:
- Czekoladowe Tajemnice, Solidarność – wyborne praliny z kremowymi, bezalkoholowymi nadzieniami w 8 smakach w aksamitnej czekoladzie deserowej i mlecznej,
- L’amour Solidarność – edycja limitowana klasycznych pralin w 10 smakach z wysoką, 60% zawartością czekolady,
- Galaretki Mella Goplana o smaku pomarańczowym - łakocie w formie podłużnych galaretek w deserowej czekoladzie, które zachwycają wyglądem i pysznym owocowym smakiem.
Produkty z komunijnej oferty sezonowej są dostępne sprzedaży od kwietnia br.
Producent: Colian sp. z o. o.
- Praliny L’amour, Solidarność, 165 g, sugerowana cena det. ok. 19,90 zł
- Czekoladowe Tajemnice, Solidarność, 238 g, sugerowana cena det. ok. 28,90 zł
- Galaretki Mella o smaku pomarańczowym, Goplana, 190 g, sugerowana cena det. ok. 9,90 zł

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.