Słodki upominek na Dzień Mamy
26 maja to doskonała okazja, by wyrazić miłość i wdzięczność dla najważniejszej kobiety w naszym życiu. Według raportu „Dzień Matki – zakupowe preferencje”, 60 proc. badanych regularnie wręcza prezenty swoim mamom, wybierając kwiaty, kosmetyki, ubrania czy biżuterię. Warto jednak wzbogacić te tradycyjne podarunki o coś słodkiego, na przykład eleganckie bombonierki marki Solidarność.
Zbliża się jeden z najważniejszych dni w roku – Dzień Matki, który w naszym kraju obchodzi ponad połowa społeczeństwa. Z tego prawie 60 proc. planuje sprawić swojej mamie drobny upominek. Wśród tych najpopularniejszych, jak co roku, królują kwiaty, biżuteria oraz perfumy. To również moment, w którym co piąta osoba spędzi ten czas na uroczystym obiedzie w domu. W końcu to właśnie wspólne chwile są najcenniejsze i sprawiają największą radość. A jeśli pragniemy podkreślić te uczucia prezentem, do życzeń, bukietu róż czy eleganckich kolczyków, warto dodać coś słodkiego, co uczyni ten dzień jeszcze bardziej wyjątkowym. W tej roli świetnie sprawdzą się ulubione czekoladki Polaków od marki Solidarność, dostępne w eleganckich bombonierach.
- Śliwka Nałęczowska, Solidarność - połączenie szlachetnej deserowej czekolady, aksamitnego kakaowego kremu i soczystej polskiej śliwki, które razem tworzą niepowtarzalną kompozycję smaków,
- Złota Wiśnia, Solidarność - czekoladki z alkoholizowaną wiśnią zanurzoną w likierze, otulone deserową czekoladą - prawdziwa gratka dla koneserów,
- Złoty Orzech, Solidarność - smakowita przekąska, która zachwyci każde podniebienie. Serce z orzecha laskowego zatopione jest w kremie orzechowym i oblane aksamitną czekoladą,
- Czekoladowe Tajemnice, Solidarność – wyborne praliny z kremowymi, bezalkoholowymi nadzieniami w 8 smakach w aksamitnej czekoladzie deserowej i mlecznej,
- L’amour, Solidarność – wyjątkowe praliny w 10 smakach z wysoką, 60 proc. zawartością czekolady.
Produkty dostępne są sprzedaży w sklepach internetowych oraz stacjonarnych na terenie całej Polski.
Producent: Colian sp. z o. o.
Skyry – codzienna dawka mocy, z Piątnicy, no bo skąd!
Ciasta na sylwestrowy stół
Marnowanie żywności w święta: wyrzucamy 1,6 kg jedzenia na osobę [BADANIE]
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Podróże
Radosław Majdan: W ferie jedziemy z chłopcami w góry. Nie umiem jeździć na nartach i nie ciągnie mnie na stok
W przerwie między nagraniami do różnych projektów telewizyjnych i internetowych były piłkarz, a obecnie komentator sportowy wybiera się na odpoczynek. W planach są dwa kierunki: najpierw zagraniczny kurort narciarski, a później jakieś egzotyczne miejsce. Radosław Majdan zaznacza jednak, że sam nie potrafi jeździć na nartach, bo jako zawodowy sportowiec miał zapisane w kontrakcie, że nie może ryzykować na stoku. Ten wyjazd organizuje jednak z myślą o synach i ma nadzieję, że najmłodszy Heniu też szybko połknie bakcyla jak jego bracia.
Problemy społeczne
Polacy nie wiedzą zbyt dużo o chorobach mózgu. Jeszcze mniej o tym, jak o niego dbać
Choroby mózgu nie są zbyt rozpowszechnionym tematem wśród Polaków. Znacznie więcej wiedzą o zdrowiu ogólnie czy otyłości. Tym samym trudno im wskazać konkretne choroby, a tym bardziej powiedzieć coś o związanej z nimi profilaktyce. O tzw. higienie mózgu słyszał tylko co trzeci badany, a 13 proc. rozumie, czym ona jest. Dlatego też eksperci wskazują na większą potrzebę edukacji w tym zakresie.
Film
Joanna Kurowska: W tym kraju aktorzy są na końcu przewodu pokarmowego. Nikt nas nie broni, nie mamy związków zawodowych jak w USA
Aktorka nie szczędzi gorzkich słów pod adresem środowiska polskich filmowców. Jest rozgoryczona tym, że w branży nie można na nikogo liczyć nawet wtedy, kiedy dochodzi do utraty pracy, mobbingu czy nadużyć finansowych. Artyści się nie wspierają, a rywalizacja o role i obawa przed konsekwencjami wyrażania krytyki wobec reżyserów czy producentów powodują, że atmosfera jest niezwykle napięta. Joanna Kurowska zwraca też uwagę na konieczność przeprowadzenia reformy Związku Artystów Scen Polskich. Jej zdaniem to sztuczny twór, który w rzeczywistości nie dba o aktorów, nie broni ich praw i interesów.