Komunikaty PR

Słodkie skarby ziemi – Terravita w nowej odsłonie!

2021-09-30  |  13:20
Biuro prasowe

Zwłaszcza, jeśli stworzono ją z najwyższej jakości ziaren kakaowca i połączono z wyśmienitymi dodatkami. Ekspertem w dostarczaniu tej wyszukanej przyjemności jest marka Terravita. Teraz pyszne czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie odmienionej  odsłonie! Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.

Odkrywanie skarbów natury

Świat czekolady jest niezmiernie bogaty, różnorodny i kusi obietnicą słodkich przyjemności. By w pełni cieszyć wszystkim, co może nam zaoferować, warto wybierać tę czekoladę, która powstaje z najwyższej jakości składników, za której recepturą stoi wieloletnia tradycja i która jest tworzona z prawdziwą pasją. A gdy dodatkowo będzie to polska marka – to prawdziwy czekolady strzał w dziesiątkę! Takim właśnie idealnym wyborem będzie Terravita – teraz w zupełnie nowej odsłonie.

Terravita oznacza „życie ziemi”, co doskonale oddaje charakter tej marki. Owoce kakaowca, z których powstają te pyszne czekolady, są prawdziwym skarbem natury. Odkrywanie darów natury i jej tajemnic, zawartych w każdej kostce nowych czekolad Terravita, to niezwykle przyjemne doświadczenie, do którego chce się wracać i sięgać po więcej.

Poznaj nową Terravitę

Nowe otwarcie w historii Terravita jest widoczne od razu, gdy sięgamy po opakowanie. Zdobi je unowocześnione logo, a nowa szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak. Nie sposób nie zwrócić uwagi na szczególny papier, z którego jest wykonane opakowanie. Co ważne, całe opakowanie nadaje się w 100% do recyklingu – i „sreberko”, i papier, pokryty biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym. To nowoczesność idąca w parze z dbałością o środowisko i życiem w duchu „eko” w najsłodszym wydaniu.

Prawdziwe słodkie skarby ziemi odkrywają swe pyszne tajemnice, gdy otworzymy opakowanie nowej Terravity. Kostki czekolady Terravita mają teraz formę poduszeczek, o wyjątkowo aksamitnej konsystencji. Rozkosznie delikatne, rozpływają się w ustach, dając 100% czekoladowej przyjemności. W asortymencie są dostępne czekolady z dwuwarstwowym nadzieniem (kremowym i owocowym), które zachwycają różnorodną strukturą smaku. Nowa, doskonała masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Czekolady gorzkie zawierają 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest głęboki i wyrafinowany.

W linii czekolad Terravita w nowej odsłonie, każdy znajdzie swoją ulubioną wersję. Dostępne są:

  • czekolady mleczne pełne: klasyczna, orzechowa, kokosowa,
  • czekolady mleczne nadziewane: tiramisu, jogurtowo-truskawkowa, jogurtowo-malinowa, mięta-limonka
  • czekolada gorzka pełna
  • czekolady gorzkie nadziewane: cytrynowa, pomarańczowa, jogurtowo-wiśniowa, miętowa

Nowa Terravita odkryje przed Tobą słodkie skarby ziemi – tylko daj się skusić!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.