Słodkie skarby ziemi – Terravita w nowej odsłonie!
Zwłaszcza, jeśli stworzono ją z najwyższej jakości ziaren kakaowca i połączono z wyśmienitymi dodatkami. Ekspertem w dostarczaniu tej wyszukanej przyjemności jest marka Terravita. Teraz pyszne czekolady mleczne i gorzkie Terravita są dostępne w zupełnie odmienionej odsłonie! Oto nowa Terravita – słodkie skarby ziemi.
Odkrywanie skarbów natury
Świat czekolady jest niezmiernie bogaty, różnorodny i kusi obietnicą słodkich przyjemności. By w pełni cieszyć wszystkim, co może nam zaoferować, warto wybierać tę czekoladę, która powstaje z najwyższej jakości składników, za której recepturą stoi wieloletnia tradycja i która jest tworzona z prawdziwą pasją. A gdy dodatkowo będzie to polska marka – to prawdziwy czekolady strzał w dziesiątkę! Takim właśnie idealnym wyborem będzie Terravita – teraz w zupełnie nowej odsłonie.
Terravita oznacza „życie ziemi”, co doskonale oddaje charakter tej marki. Owoce kakaowca, z których powstają te pyszne czekolady, są prawdziwym skarbem natury. Odkrywanie darów natury i jej tajemnic, zawartych w każdej kostce nowych czekolad Terravita, to niezwykle przyjemne doświadczenie, do którego chce się wracać i sięgać po więcej.
Poznaj nową Terravitę
Nowe otwarcie w historii Terravita jest widoczne od razu, gdy sięgamy po opakowanie. Zdobi je unowocześnione logo, a nowa szata graficzna przykuwa spojrzenie ręcznymi ilustracjami z florystycznymi motywami, które podkreślają agrarny charakter Wielkopolski. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak. Nie sposób nie zwrócić uwagi na szczególny papier, z którego jest wykonane opakowanie. Co ważne, całe opakowanie nadaje się w 100% do recyklingu – i „sreberko”, i papier, pokryty biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym. To nowoczesność idąca w parze z dbałością o środowisko i życiem w duchu „eko” w najsłodszym wydaniu.
Prawdziwe słodkie skarby ziemi odkrywają swe pyszne tajemnice, gdy otworzymy opakowanie nowej Terravity. Kostki czekolady Terravita mają teraz formę poduszeczek, o wyjątkowo aksamitnej konsystencji. Rozkosznie delikatne, rozpływają się w ustach, dając 100% czekoladowej przyjemności. W asortymencie są dostępne czekolady z dwuwarstwowym nadzieniem (kremowym i owocowym), które zachwycają różnorodną strukturą smaku. Nowa, doskonała masa mleczna w czekoladach Terravita zawiera 32% kakao i 16% mleka. Czekolady gorzkie zawierają 70% kakao, dzięki czemu ich smak jest głęboki i wyrafinowany.
W linii czekolad Terravita w nowej odsłonie, każdy znajdzie swoją ulubioną wersję. Dostępne są:
- czekolady mleczne pełne: klasyczna, orzechowa, kokosowa,
- czekolady mleczne nadziewane: tiramisu, jogurtowo-truskawkowa, jogurtowo-malinowa, mięta-limonka
- czekolada gorzka pełna
- czekolady gorzkie nadziewane: cytrynowa, pomarańczowa, jogurtowo-wiśniowa, miętowa
Nowa Terravita odkryje przed Tobą słodkie skarby ziemi – tylko daj się skusić!

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.