Komunikaty PR

Słodkiej Wielkanocy!

2022-03-28  |  11:20
Biuro prasowe

To właśnie nią chcemy się dzielić z bliskimi, również poprzez drobne podarunki, wśród których najpopularniejsze są czekoladowe zajączki i pisanki – symbole Wielkanocy. W wielkanocnej kolekcji Terravity znaleźć można figurki i czekolady w okazjonalnych opakowaniach - idealne, by w te święta sprezentować odrobinę słodkiej przyjemności. Wysokiej jakości czekolada będzie też nieodzowna do przygotowania i ozdobienia tradycyjnych wypieków – bab, mazurków czy serników.

Czekoladowe, wielkanocne figurki wkładamy do koszyczka, stawiamy na świątecznym stole i  obdarowujemy nimi bliskich. Sprawiają przyjemność nie tylko najmłodszym, wyczekującym upominków „od zajączka”. Wspaniałą zabawą w świąteczny poranek jest także poszukiwanie czekoladowych łakoci, ukrytych w zakamarkach domu i ogrodu przez rodziców czy dziadków. Tak niewiele potrzeba, by sprawić tak dużo radości!

Na nadchodzące święta Terravita przygotowała specjalną kolekcję słodkości. To różnego rodzaju czekoladowe figurki, w postaci wesołych zajączków czy zdobionych jajek – idealne na drobny upominek bądź jako dekoracja stołu. Czekoladowe zajączki są dostępne w czterech różnych formatach, dzięki czemu każdy znajdzie wersję idealną dla siebie. Tradycyjna, świąteczna kolorystyka figurek doskonale współgra z wiosennymi elementami. Jednak najważniejsza pozostaje aksamitna mleczna czekolada, z której powstały – to ona skrywa w sobie sekret słodkiej przyjemności. Oprócz figurek, Terravita przygotowała wielkanocną edycję czekolad mlecznych, w specjalnej szacie graficznej, dostępnych również w dużym formacie prezentowym. Czekolady mleczne Terravita powstają z wyselekcjonowanych ziaren kakaowca i zachwycają delikatną konsystencją. To prawdziwa klasyka smaku!

Czekolada jest też niezbędnym składnikiem świątecznych wypieków. By były one zawsze udane, warto postawić na produkty najwyższej jakości. Doskonale sprawdzą się tu czekolady Terravita – jako dodatek do ciast czy niezbędny składnik polew i dekoracji. Oto przepis na prostą, niezwykle puszystą babę wielkanocną. Czekolada gorzka 70% kakao doskonale uzupełnia smak ciasta, dodając mu przyjemnie wytrawnych, wyważonych nut. Natomiast z użyciem czekolady mlecznej 32% kakao można stworzyć wyjątkowo aksamitną polewę.

Babka wielkanocna z czekoladą

Ciasto

Masło - 170 g

Cukier puder - 215g

Jajka – 5 sztuk (rozmiar L)

Mąka pszenna – 340 g

Mąka migdałowa – 170 g

Proszek do pieczenia – 17 g

Sól - 3,5 g

Śmietana 30% - 170 g

Pasta waniliowa- 8,5 g

Migdały prażone – 85 g

Czekolada gorzka 70% Terravita - 1 tabliczka

Polewa

Czekolada mleczna Terravita - 2 tabliczki

Olej – 30 g

Przygotowanie:

Masło ubić z cukrem pudrem. Jajka dodawać partiami do ubitego masła. Wszystkie suche, sypkie składniki wymieszać razem. Śmietanę oraz pastę podgrzać do 60 stopni. Czekoladę posiekać na drobne kawałeczki, następnie wymieszać z migdałami. Dodać do ubitej masy suche, sypkie składniki. Wymieszać do połączenia się składników. Następnie dodać śmietanę do masy, połączyć. Na sam koniec dodać czekoladę oraz migdały, całość delikatnie wymieszać ręcznie do połączenia się składników. Formę wysmarować masłem. Piec w 180 stopniach przez 60 min (grzałki góra-dół).

Polewa z czekolady:

Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej, wymieszać dokładnie z olejem do uzyskania jednorodnej konsystencji. Polać babkę, poczekać do zastygnięcia.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu! Biuro prasowe
2024-10-07 | 13:05

Rozgrzewające napary i dania z Dalekiego Wschodu!

Jesień to czas, gdy szukamy ciepła nie tylko w przytulnych swetrach i kocach, ale także w smakach, które rozgrzeją nas od środka. Jeżeli chodzi o kulinarną podróż po ciepłe,
Żywienie Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach
2024-10-07 | 01:00

Ciasteczka neapolitańskie w jesiennych barwach

Jesień to czas, gdy natura maluje świat ciepłymi kolorami, a my chętniej sięgamy po słodkości, które idealnie pasują do długich wieczorów pod kocem z kubkiem aromatycznej
Żywienie Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy
2024-10-04 | 09:45

Czas na gotowe zupy! - wystartowała jesienna kampania marki JemyJemy

Marka JemyJemy, lider* na rynku zup gotowych z półki, wraz z początkiem października rozpoczęła szeroko zakrojoną kampanię mediową, obejmującą OOH, digital, social

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Moda

Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać

Aktorka jest zwolenniczką recyklingu, dawania garderobie drugiego życia i korzystania z opakowań biodegradowalnych. Jak zauważa, kupując sobie często nowe ubrania i dodatki, czy to dla przyjemności, czy też podążając za trendami, zapominamy, że proces produkcji odzieży pochłania duże ilości wody i prądu, a transport jej do sklepów generuje ślad węglowy. Monika Miller przekonuje, że nie chce się przyczyniać do obciążania środowiska, dlatego kupuje z głową. Ma więc w szafie niewiele rzeczy, ale są one dobrej jakości i służą przez długi czas.

Edukacja

Nowotwór wykryty na wczesnym etapie może być całkowicie wyleczalny. Tylko co trzeci Polak wykonuje jednak regularne badania profilaktyczne

Polacy najbardziej boją się chorób nowotworowych, ale nie doceniają roli profilaktyki, która ma największe znaczenie dla skutecznego leczenia raka – wynika z badania „Polki i Polacy a choroby i zdrowie”. Dane Ministerstwa Zdrowia i Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego,, wskazują, że problem niskiego uczestnictwa w badaniach przesiewowych związany jest raczej z przekonaniami oraz poziomem wiedzy na ich temat, a nie wydolnością systemu czy brakiem dostępu do badań. Zmianie tej sytuacji ma służyć kampania „Nie gadaj, tylko się zbadaj” uruchomiona przez PZU. Eksperci chcą zachęcać nie tylko do regularnych badań, ale też zmiany stylu życia na zdrowszy.