Komunikaty PR

Smacznych świąt z bakaliami KRESTO

2024-12-18  |  16:00
Biuro prasowe

Suszone owoce i chrupkie orzechy są nieodłącznym elementem bożonarodzeniowych tradycji kulinarnych. Ich bogactwo smaków i wartości odżywczych sprawia, że są niezastąpionym składnikiem wielu potraw, bez których trudno wyobrazić sobie najpyszniejsze święta w roku. Bakalie KRESTO doskonale wpisują się w uroczyste menu, dodając potrawom niepowtarzalnego charakteru.

Ciasta i ciasteczka na Boże Narodzenie

 

Święta Bożego Narodzenia to czas, gdy na stołach królują aromatyczne wypieki. Mak KRESTO jest niezastąpiony w tradycyjnym makowcu czy kutii, z kolei rodzynki KRESTO, zarówno klasyczne, jak i te w wersji Jumbo, dodadzą sernikom niepowtarzalnej słodyczy i zadbają o ich soczystość. Orzechy włoskie KRESTO wzbogacą świąteczne pierniki oraz keksy w chrupiącą nutę, a suszone morele i figi KRESTO doskonale będą komponować się z bakaliowymi ciasteczkami, tworząc niepowtarzalną mieszankę smaków idealną na zimowe wieczory.

 

Wytrawne dania z nutą słodyczy

 

Bakalie doskonale sprawdzają się nie tylko w deserach, ale również w daniach wytrawnych. Orzechy nerkowca KRESTO stanowią idealny dodatek do sałatek czy farszów mięsnych, wzbogacając ich smak i wartość odżywczą. Pestki dyni KRESTO mogą być wykorzystane w daniach z kapusty czy jako posypka do zup kremów, z kolei suszone śliwki KRESTO, dzięki swojemu głębokiemu aromatowi, wspaniale komponują się z duszoną kapustą, pieczeniami i bigosem.

 

Do chrupania między posiłkami

 

W tym wyjątkowym czasie warto zadbać o wartościowe przekąski dla gości. Mieszanka KRESTO, zawierająca mix słonecznika, pestek dyni i orzechów pinii, to smaczna alternatywa dla słodyczy. Może być ona podawana w formie lekkiej przegryzki między posiłkami jako dodatek do sałatek lub składnik świątecznych ciasteczek. To idealna propozycja dla tych, którzy w świątecznym okresie pragną połączyć tradycję z troską o dobre samopoczucie i zdrowe nawyki.

 

Do jedzenia i… ozdoby

 

Bakalie mogą pełnić również funkcję dekoracyjną. Migdały w płatkach czy słupkach KRESTO doskonale nadają się do ozdabiania wypieków, a wiórki kokosowe KRESTO to idealny dodatek do świątecznych ciasteczek lub jako posypka do deserów z egzotyczną nutą. Wykorzystanie chrupiących orzechów i suszonych owoców KRESTO w świątecznych potrawach to doskonały sposób na podkreślenie ich wyjątkowego charakteru i smaku.

 

CENY:

Mak marki KRESTO
Dostępne gramatury: 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 200g – 6,49 zł; 500g – 15,72 zł

 

Rodzynki marki KRESTO
Dostępna gramatura: 100g, 200g, 500g
Sugerowana ceny detaliczne: 100g – 3,19 zł, 200g – 5,89 zł, 500g – 13,99 zł/szt.

 

Orzechy włoskie marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 300g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 7,89 zł; 200g – 15,19 zł; 300g – 22,69 zł

 

Morele suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 400g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 6,09 zł, 200g – 11,69 zł, 400g – 23,19 zł

 

Figi suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 200g
Sugerowane ceny detaliczne: 200g – 13,59 zł

 

Orzechy nerkowca marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 400g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 9,09 zł; 200 g – 17,49 zł; 400g – 34,79 zł, 500g – 43,29 zł

 

Pestki dyni marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 500g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 5,89 zł; 200g – 11,69 zł; 500g – 28,59 zł

 

Śliwki suszone marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 200g, 400g
Sugerowane ceny detaliczne: 100g – 4,79 zł, 200g – 9,09 zł, 400g – 17,99 zł/szt.

 

KRESTO SŁONECZNIK/DYNIA/ORZ.PINII
Dostępne gramatury: 50 g, 300g
Sugerowane ceny detaliczne: 50g – 3,59 zł, 300g – 18,19 zł

 

Migdały Słupki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g
Sugerowane ceny detaliczne: 7,99 zł/szt.

 

Migdały Płatki marki KRESTO
Dostępne gramatury: 100g, 150g
Sugerowane ceny detaliczne: 100 g – 7,99 zł, 150g – 11,39 zł/szt.

 

Wiórki kokosowe marki KRESTO
Dostępna gramatura: 100g, 200g
Sugerowana cena detaliczna: 100g – 3,19 zł, 200g – 5,99 zł

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.