Smak i pasja ocenione na pięć gwiazdek
Tegoroczna edycja warsztatów w Akademii Kulinarnej Amica to czas pełen kulinarnych wyzwań, nowych smaków i inspiracji, które przyciągnęły zarówno początkujących pasjonatów gotowania, jak i bardziej doświadczonych uczestników. Wszystkie miejsca na warsztaty zostały wyprzedane, a opinie uczestników wskazują na ich wyjątkową jakość – Akademia może pochwalić się oceną 5 gwiazdek w Google. Co więcej, wielu uczestników wraca regularnie, co świadczy o tym, że formuła zajęć trafia i spełnia ich oczekiwania.
W ofercie warsztatów znalazły się różnorodne tematy, pozwalające na podróż przez kulinarne tradycje z różnych stron świata. Kuchnia hiszpańska, meksykańska, gruzińska czy wegańska to tylko niektóre z propozycji, które czekały na uczestników. Dzięki pracy w małych grupach uczestnicy mogli liczyć na indywidualne wsparcie doświadczonych szefów i pasjonatów kuchni. Trzygodzinne spotkania pozwalały nie tylko poznać nowe techniki kulinarne, ale także zgłębić tajniki przygotowywania regionalnych potraw, takich jak aromatyczna paella, idealne tacos czy wegańskie dania na bazie sezonowych składników.
– Powracający uczestnicy to dla nas motywacja do dalszej pracy. Cieszymy się, że nasze warsztaty stają się miejscem, gdzie można nie tylko nauczyć się gotowania, poznać najnowsze urządzenia, ale także spotkać ludzi o podobnych pasjach i zainteresowaniach – podkreśla zespół Akademii Kulinarnej Amica. – Wyjątkowe jest także miejsce, w którym odbywają się spotkania. Showroom Amica tworzy unikalną atmosferę, która sprzyja kulinarnym podróżom.
Warsztaty Akademii to także przestrzeń wspólnych doświadczeń i wymiany doświadczeń w przyjaznej, kameralnej atmosferze. W czasie degustacji przygotowanych dań (często zaraz po ich przygotowaniu) można podzielić się spostrzeżeniami dotyczącymi przygotowywania dania. Dla osób, które chcą kontynuować kulinarne przygody w domu, dostępne są ebooki z przepisami, które pozwalają kontynuować eksperymenty kulinarne.
Przyszły rok zapowiada się równie interesująco. Akademia już teraz pracuje nad ofertą kolejnych warsztatów, które ponownie umożliwią uczestnikom odkrywanie nowych smaków i technik kulinarnych. Szczegóły dotyczące terminów i rezerwacji będą dostępne na stronie internetowej Akademii.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.