Smak wygranej z M&M’s®
25 kwietnia ruszyła loteria tej kultowej, czekoladowej marki. Na uczestników czekają wyjątkowe nagrody – zarówno pieniężne, jak i w postaci sprzętu elektronicznego. Kup czekoladowe draże M&M’s®, zachowaj paragon, zarejestruj go na stronie i pomóż swojemu szczęściu! Zabawa potrwa do 5 czerwca.
Choć temperatura za oknem stale wzrasta, to marka M&M’s® postanowiła dodatkowo podgrzać atmosferę. Właśnie w tym celu rozpoczęła loterię skierowaną do wszystkich osób pełnoletnich – szansa na zastrzyk gotówki lub nowoczesny sprzęt elektroniczny jest na wyciągnięcie ręki.
Mechanizm loterii jest bardzo prosty. Wystarczy zakupić promocyjną paczkę M&M’s®, zachować paragon i dokonać wraz z nim rejestracji na dedykowanej stronie mms.pl. Można także skorzystać z kodu QR wydrukowanego na promocyjnym opakowaniu.
Codziennie od 25 kwietnia do 5 czerwca, losowane są nagrody pieniężne o łącznej wartości 2000 zł – 5 wygranych po 200 zł oraz 1 w wysokości 1000 zł. To jednak nie koniec! Raz w tygodniu szczęśliwy fan M&M’s® otrzyma nowoczesny telewizor LG 75” wraz z soundbarem. Jest więc o co grać!
Loteria M&M’s® wspierana jest kampanią reklamową w Internecie.
Połącz pyszną czekoladę ze smakiem wygranej i spróbuj szczęścia w loterii już dziś!
Szczegółowy regulamin „Loterii M&Ms®” znajduje się na stronie mms.pl

NDP i brak wzajemności standardów –pięta Achillesa unijnej polityki handlowej

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.