Komunikaty PR

„Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy

2024-09-10  |  11:00
Biuro prasowe

10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Marka JemyJemy, znana z pełnowartościowych i smacznych zup, które wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby w kilka chwil cieszyć się pysznym posiłkiem, zaprasza do udziału w akcji cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Aby skorzystać z promocji i otrzymać zwrot pieniędzy, wystarczy kupić produkty JemyJemy za minimum 10 zł, zachować paragon i zarejestrować się na stronie www.promocjajemyjemy.pl.

Z ogromną satysfakcją możemy powiedzieć, że dzięki wysokiej jakości naszych zup oraz uznaniu, jakie zdobyły wśród konsumentów, marka JemyJemy zajmuje pozycję lidera w kategorii zup gotowych*. We wrześniu wystartowaliśmy z atrakcyjną promocją skierowaną zarówno do obecnych, jak i nowych Klientów, aby zachęcić wszystkich do odkrywania różnorodnych wariantów zup z bogatej oferty JemyJemy. Akcja Cashback umożliwia spróbowanie produktów bez konieczności ponoszenia pełnych kosztów zakupu. Wierzymy, że w ten sposób zachęcimy jeszcze więcej osób do poznania atrakcyjnych smaków spośród 18 zup dostępnych w naszym portfolio – mówi Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu marki JemyJemy.

Akcja trwa od 10 września do 31 października br. lub do wyczerpania puli zwrotów. Wielokrotność kwoty zakupów za min. 10 zł brutto Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu upoważnia do wystąpienia wyłącznie o jedną refundację w wysokości 10 zł brutto. Regulamin promocji dostępny jest na www.promocjajemyjemy.pl.

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria zupy z półki.

Producent: Profi S.A.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych Biuro prasowe
2024-09-12 | 15:56

Nowa kampania Alpro: smak, produkty roślinne i Rozkoszny w rolach głównych

Marka Alpro, lider wśród roślinnych alternatyw dla nabiału[1], wystartowała z nową kampanią promocyjną. Prowadzone pod hasłem "Roślinnie, zawsze pysznie!" działania
Żywienie Zdrowe śniadanie na dobry początek roku szkolnego
2024-09-11 | 15:10

Zdrowe śniadanie na dobry początek roku szkolnego

Wrzesień to czas powrotu do szkoły i obowiązków. To również doskonała okazja, by przypomnieć rodzicom, jak ważne jest zdrowe śniadanie w diecie ich dzieci. Dobre nawyki
Żywienie Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!
2024-09-10 | 10:24

Słodka jesień z Tchibo, czyli inspiracje prosto z sadu!

We wrześniu Tchibo zabiera nas na kawową wyprawę do sadu, w którym rosną soczyste, dojrzewające gruszki. Marka włączyła do swojej oferty kawiarnianej Iced Latte oraz Cappuccino

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Dom i ogród

Ochrona środowiska

Przez betonozę miasta coraz częściej zmagają się ze skutkami powodzi błyskawicznych. Rozwiązaniem jest zwiększanie terenów zielonych

W ciągu kilkudziesięciu ostatnich lat średnia temperatura w Polsce wzrosła o 2°C. Każda kolejna dekada jest cieplejsza od poprzedniej, a zmianom tym towarzyszą coraz częstsze i bardziej ekstremalne zjawiska pogodowe. Zespół doradczy PAN ds. kryzysu klimatycznego ocenia, że są one dodatkowo wzmacniane przez lokalne cechy klimatu miejskiego. To prowadzi m.in. do błyskawicznych powodzi wynikających z uszczelniania powierzchni i niedoboru zieleni. – Im więcej terenów zielonych, tym więcej możliwości wsiąkania i retencjonowania wody. Przyszłością są zielone miasta – ocenia hydrolog dr Jarosław Suchożebrski.

Podróże

Jessica Mercedes i Justin Kirschner: Ludzie w Azji są bardzo szczęśliwi i doceniają to, co mają. A w Polsce wciąż na coś narzekamy i jesteśmy niezadowoleni

Rodzeństwo Kirschnerów absolutnie nie żałuje, że wzięło udział w nowej edycji formatu „Azja Express”. Dla nich była to wyprawa, z której będą czerpać jeszcze przez długi czas. Wcześniej Jessica Mercedes była już zapraszana do tego programu, ale odmawiała, wierząc, że kiedyś będzie on realizowany w miejscach, które ją fascynują. I tak się stało w tym przypadku. Filipiny i Tajwan wręcz ją oczarowały.