Komunikaty PR

„Smakujemy z JemyJemy” - akcja cashback zup JemyJemy

2024-09-10  |  11:00
Biuro prasowe

10 września br. rozpoczęła się promocja konsumencka cashback marki JemyJemy „Smakujemy z JemyJemy”. Kampania promująca akcję zaplanowana jest w kanale digital, wspierana działaniami programatycznymi display i wideo, w mediach społecznościowych oraz w punktach sprzedaży.

Marka JemyJemy, znana z pełnowartościowych i smacznych zup, które wystarczy przelać do naczynia i podgrzać, aby w kilka chwil cieszyć się pysznym posiłkiem, zaprasza do udziału w akcji cashback „Smakujemy z JemyJemy”. Aby skorzystać z promocji i otrzymać zwrot pieniędzy, wystarczy kupić produkty JemyJemy za minimum 10 zł, zachować paragon i zarejestrować się na stronie www.promocjajemyjemy.pl.

Z ogromną satysfakcją możemy powiedzieć, że dzięki wysokiej jakości naszych zup oraz uznaniu, jakie zdobyły wśród konsumentów, marka JemyJemy zajmuje pozycję lidera w kategorii zup gotowych*. We wrześniu wystartowaliśmy z atrakcyjną promocją skierowaną zarówno do obecnych, jak i nowych Klientów, aby zachęcić wszystkich do odkrywania różnorodnych wariantów zup z bogatej oferty JemyJemy. Akcja Cashback umożliwia spróbowanie produktów bez konieczności ponoszenia pełnych kosztów zakupu. Wierzymy, że w ten sposób zachęcimy jeszcze więcej osób do poznania atrakcyjnych smaków spośród 18 zup dostępnych w naszym portfolio – mówi Aleksandra Duszyńska, Specjalista ds. marketingu marki JemyJemy.

Akcja trwa od 10 września do 31 października br. lub do wyczerpania puli zwrotów. Wielokrotność kwoty zakupów za min. 10 zł brutto Produktów Promocyjnych na jednym dowodzie zakupu upoważnia do wystąpienia wyłącznie o jedną refundację w wysokości 10 zł brutto. Regulamin promocji dostępny jest na www.promocjajemyjemy.pl.

*Profi za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), Sprzedaż i udziały w sprzedaży wartościowej, MAT 07 2024, kategoria zupy z półki.

Producent: Profi S.A.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów Biuro prasowe
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy
Żywienie Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
2025-04-09 | 10:45

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Jeszcze dekadę temu zakupy spożywcze online wydawały się rozwiązaniem dla nielicznych. Zmieniające się nawyki konsumentów i rosnące oczekiwania wobec jakości
Żywienie Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
2025-03-19 | 23:00

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?

Tiramisu, comfort food i szczęście na zamówienie. Jak jedzenie poprawia nastrój w Międzynarodowy Dzień Szczęścia. Szczęście ma wiele smaków, ale jeden

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Farmacja

Dostępność antykoncepcji awaryjnej wzrosła, ale wiedza o niej nadal jest niewystarczająca. To w Polsce wciąż temat tabu

Rocznie w Polsce wystawia się ponad ćwierć miliona recept na antykoncepcję awaryjną. Jednocześnie świadomość na temat tzw. tabletki dzień po, choć rośnie, wciąż jest niewystarczająca. Eksperci kampanii Poranek PO wskazują na szereg mitów, które wciąż pokutują wokół tego tematu i które mogą nawet zniechęcać kobiety do sięgania po antykoncepcję awaryjną, np. dotyczące mechanizmu jej działania czy skutków długoterminowych. Dlatego podkreślają także potrzebę edukowania poszczególnych grup pacjentek, ale także ich partnerów. Jedną z takich inicjatyw edukacyjnych jest kampania Poranek Po.

Psychologia

Bartłomiej Nowosielski: Kluczowe w leczeniu otyłości jest odpowiednie nastawienie psychiczne. Otoczenie nie zawsze jest wyrozumiałe i empatyczne

Aktor przyznaje, że osoby otyłe z powodu swojego wyglądu często przez otoczenie są odrzucane, marginalizowane i hejtowane. Brak akceptacji i zrozumienia wynika między innymi z tego, że nie brakuje tych, którzy myślą stereotypami i ich zdaniem dodatkowe kilogramy są wynikiem złego odżywiania i lenistwa. Bartłomiej Nowosielski tłumaczy, że otyłość jest chorobą przewlekłą, która wymaga leczenia. By terapia była skuteczna, potrzeba silnej woli i wielu wyrzeczeń. Dla niego w chwilach zwątpienia niezwykle ważne jest również wsparcie ze strony bliskich.