Komunikaty PR

Snickers® na Pol’and’Rock Festival 2021

2021-07-16  |  10:40
Biuro prasowe

W specjalnej strefie marki na odwiedzających czekać będzie platforma, która dostarczy głodnym emocji uczestnikom nieoczekiwanych wrażeń.

Tegoroczny festiwal Pol’and’Rock, zaplanowany na 29-31 lipca 2021, odbędzie się w formie hybrydowej. Oznacza to, że każdy chętny będzie mógł wziąć w nim udział, nawet jeśli nie udało mu się zdobyć wejściówki. Wydarzenie będzie bowiem odbywało się także online.

Aura festiwalu opiera się przede wszystkim na niepowtarzalnej atmosferze i wspólnym przeżywaniu wydarzenia. Aby dostarczyć dodatkowych emocji zarówno uczestnikom eventu, jak i tym, którzy śledzą go online, marka Snickers® zorganizowała konkurs na Facebooku. Polega on na napisaniu kreatywnych pozdrowień dla losowego uczestnika festiwalu. Czas na nadsyłanie zgłoszeń upływa 18 lipca. Autorzy 10 najciekawszych wiadomości wygrają podwójne zaproszenie na Pol’and’Rock Festival 2021.

Strefa pełna wrażeń

Na głodnych wrażeń uczestników wydarzenia „na żywo” czekać będzie natomiast specjalna scena. Wchodząc na platformę, uczestnik będzie mógł doświadczyć losowo wybranej atrakcji (np. wystrzału proszku holi, confetti, podmuchu CO2 czy zapadni). Przeżycia pełne emocji gwarantowane!

W samej strefie Snickers® nie zabraknie także innych atrakcji. Na uczestników festiwalu czekać będzie koło fortuny z brandowymi gadżetami do wygrania. A wszystkie niezapomniane wrażenia będzie można uwiecznić w fotobudce! Do zobaczenia – offline i online!

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.