Komunikaty PR

Snickers® wystartował z kolejną odsłoną zimowej kampanii outdoor

2024-02-01  |  10:00
Biuro prasowe

 

Snickers® na nowo przypomina nam, że podczas zimowych wyzwań głodni nie jesteśmy sobą. Ogólnopolska kampania jest już widoczna w aż 16 miastach w Polsce oraz w 6 najbardziej znanych zimowych kurortach. W ramach działań można zobaczyć również materiał powstały ze zwyciężczynią konkursu – „Influencer Snickers®”.   

Ferie zimowe to dla wielu jeden z najbardziej wyczekiwanych momentów. W 2023 roku na wyjeździe spędziło je 25% Polaków[1], a w tym sezonie na wypoczynek poza swoimi czterema ścianami postawi aż 53% badanych. Najpopularniejszym kierunkiem niezmiennie pozostają górskie kurorty, do których wybiera się 6 na 10 ankietowanych[2]. Marka Snickers® już po raz trzeci będzie przypominać wyjazdowiczom, że zimą „głodni nie są sobą” oraz, że batona Snickers® warto zabrać ze sobą na drogę.  

Kampania Snickers® jest już widoczna w popularnych górskich miejscowościach – Krynicy Zdroju, Zakopanem, Małym Cichym, Rusinie, Suchem oraz Białce Tatrzańskiej. Kreacje OOH z kultowym hasłem „Głodny nie jesteś sobą” są widoczne na stokach narciarskich oraz na wyciągach krzesełkowych.

Marka nie zapomina również o tych, którzy zimę spędzają w mieście. Za pośrednictwem nośników DOOH, kampania jest obecna w salonikach prasowych, galeriach handlowych, na dworcach kolejowych oraz na ulicach największych polskich aglomeracji, zachęcając konsumentów do pozostawania sobą w zimowym pędzie. Akcja dodatkowo wspierana jest również działaniami digital.

Częścią działań marki jest również materiał z udziałem zwyciężczyni konkursu „Influencer Snickers®” realizowanego w listopadzie 2023 roku.

 

[1] Quality Watch na zlecenie BIG InfoMonitor, Plany Polaków dotyczące zimowego wypoczynku, przeprowadzone na próbie 1060 dorosłych Polaków techniką CAWI, 6-9 stycznia 2023 r.

[2] Polska Organizacja Turystyczna, przeprowadzone na próbie 1020 Polaków techniką CAWI, 9.11-5.12 2023.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Co pić podczas upałów? Biuro prasowe
2024-07-26 | 15:00

Co pić podczas upałów?

Upały potrafią dać się we znaki, dlatego tak ważne jest odpowiednie nawodnienie organizmu. Pozostaje pytanie: co pić latem, aby nie tylko nawodnić organizm, ale także móc
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki
2024-07-26 | 08:00

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.