Komunikaty PR

SOFTSWISS wspiera Różowy Październik – inicjatywę, która jednoczy pracowników

2024-10-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna z biurami w Warszawie i Poznaniu, po raz drugi wzięła udział w globalnej inicjatywie Pink October (Różowy Październik), której celem jest podnoszenie świadomości w zakresie tematyki związanej z profilaktyką raka piersi. Firma po raz kolejny podkreśliła zaangażowanie w zdrowie i dobre samopoczucie swoich pracowników, z których niemal połowa to kobiety.


Tegoroczny Różowy Październik w SOFTSWISS odbywa się pod hasłem „A Minute Today, a Future Ahead”. W ramach tej inicjatywy w biurach firmy przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia podkreślające znaczenie wczesnej diagnostyki, która odgrywa kluczową rolę w walce z nowotworami. Przykładowo, pracowniczki mają możliwość poddania się dodatkowym badaniom lekarskim i wzięcia udziału w zajęciach mających na celu poprawę ich zdrowia fizycznego i psychicznego.


Kluczowym elementem kampanii był webinar „Jak komunikować się z osobą w trudnej sytuacji życiowej”, podczas którego ekspert udzielił uczestnikom praktycznych porad. Webinar ten został zorganizowany przez platformę Meclee, partnera programu zdrowia psychicznego SOFTSWISS, w ramach którego pracownicy mogą korzystać z płatnych konsultacji psychologicznych.


Jednym z najistotniejszych tegorocznych wydarzeń było również dołączenie SOFTSWISS do organizowanego od 2015 roku biegu online „Zawsze Pier(w)si”, czyli największego w Polsce wydarzenia sportowego wspierającego profilaktykę raka piersi. Pracownicy SOFTSWISS z różnych miast w Polsce, w tym z Warszawy, Poznania i Wrocławia, a także z innych krajów – od Gruzji po RPA – wspólnie wzięli udział w 5-kilometrowym biegu, promując znaczenie regularnych badań i troski o zdrowie. Środki zebrane dzięki rejestracji i zakupu pakietów startowych zostaną przekazane na projekty charytatywne związane z profilaktyką raka piersi.
 



„Udział w Różowym Październiku stał się w SOFTSWISS ważną tradycją. Aktywnie dbamy o zdrowie wszystkich naszych pracowników i wspieramy tę inicjatywę, aby dzielić się ważnymi informacjami zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Biorąc pod uwagę, że niemal połowa naszego zespołu to kobiety, uważamy promowanie profilaktyki raka piersi za szczególnie istotne. Jako firma ciesząca się uznaniem i wpływami w branży technologicznej, wykorzystujemy nasz głos, aby edukować i zwracać uwagę na ważne kwestie” – mówi Natalia Perkowska, Deputy Chief HR Officer w SOFTSWISS.



Wspieranie akcji Różowy Październik to tylko jeden z przykładów tego, jak firma tworzy komfortowe środowisko pracy dla swojego zespołu, dbając o jego zdrowie oraz dobre samopoczucie. Zaangażowanie SOFTSWISS zostało wyróżnione w tegorocznym konkursie SBC Awards, w którym firma otrzymała tytuł Pracodawcy Roku. Inicjatywy takie jak Różowy Październik nie tylko wzmacniają kulturę korporacyjną, ale także zachęcają pracowników do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Już w przyszłym miesiącu SOFTSWISS dołączy także do inicjatywy Movember, tym razem skupiając się na szerzeniu świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn.

O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań kryptowalutowych dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.