SOFTSWISS wspiera Różowy Październik – inicjatywę, która jednoczy pracowników
SmartContent
ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna z biurami w Warszawie i Poznaniu, po raz drugi wzięła udział w globalnej inicjatywie Pink October (Różowy Październik), której celem jest podnoszenie świadomości w zakresie tematyki związanej z profilaktyką raka piersi. Firma po raz kolejny podkreśliła zaangażowanie w zdrowie i dobre samopoczucie swoich pracowników, z których niemal połowa to kobiety.
Tegoroczny Różowy Październik w SOFTSWISS odbywa się pod hasłem „A Minute Today, a Future Ahead”. W ramach tej inicjatywy w biurach firmy przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia podkreślające znaczenie wczesnej diagnostyki, która odgrywa kluczową rolę w walce z nowotworami. Przykładowo, pracowniczki mają możliwość poddania się dodatkowym badaniom lekarskim i wzięcia udziału w zajęciach mających na celu poprawę ich zdrowia fizycznego i psychicznego.
Kluczowym elementem kampanii był webinar „Jak komunikować się z osobą w trudnej sytuacji życiowej”, podczas którego ekspert udzielił uczestnikom praktycznych porad. Webinar ten został zorganizowany przez platformę Meclee, partnera programu zdrowia psychicznego SOFTSWISS, w ramach którego pracownicy mogą korzystać z płatnych konsultacji psychologicznych.
Jednym z najistotniejszych tegorocznych wydarzeń było również dołączenie SOFTSWISS do organizowanego od 2015 roku biegu online „Zawsze Pier(w)si”, czyli największego w Polsce wydarzenia sportowego wspierającego profilaktykę raka piersi. Pracownicy SOFTSWISS z różnych miast w Polsce, w tym z Warszawy, Poznania i Wrocławia, a także z innych krajów – od Gruzji po RPA – wspólnie wzięli udział w 5-kilometrowym biegu, promując znaczenie regularnych badań i troski o zdrowie. Środki zebrane dzięki rejestracji i zakupu pakietów startowych zostaną przekazane na projekty charytatywne związane z profilaktyką raka piersi.
„Udział w Różowym Październiku stał się w SOFTSWISS ważną tradycją. Aktywnie dbamy o zdrowie wszystkich naszych pracowników i wspieramy tę inicjatywę, aby dzielić się ważnymi informacjami zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Biorąc pod uwagę, że niemal połowa naszego zespołu to kobiety, uważamy promowanie profilaktyki raka piersi za szczególnie istotne. Jako firma ciesząca się uznaniem i wpływami w branży technologicznej, wykorzystujemy nasz głos, aby edukować i zwracać uwagę na ważne kwestie” – mówi Natalia Perkowska, Deputy Chief HR Officer w SOFTSWISS.
Wspieranie akcji Różowy Październik to tylko jeden z przykładów tego, jak firma tworzy komfortowe środowisko pracy dla swojego zespołu, dbając o jego zdrowie oraz dobre samopoczucie. Zaangażowanie SOFTSWISS zostało wyróżnione w tegorocznym konkursie SBC Awards, w którym firma otrzymała tytuł Pracodawcy Roku. Inicjatywy takie jak Różowy Październik nie tylko wzmacniają kulturę korporacyjną, ale także zachęcają pracowników do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Już w przyszłym miesiącu SOFTSWISS dołączy także do inicjatywy Movember, tym razem skupiając się na szerzeniu świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn.
O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań kryptowalutowych dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Gwiazdy

Wiktor Dyduła: W domu rodzinnym zawsze podtrzymywaliśmy tradycję śmigusa-dyngusa. Teraz widzę, że w miastach już zanika ten zwyczaj
Zdaniem wokalisty śmigus-dyngus może dostarczyć sporo radości, ale też być powodem kłótni, chociażby w momencie, kiedy nie wszyscy godzą się na taką zabawę. Nie ukrywa też, że w dzieciństwie najbardziej czekał właśnie na lany poniedziałek i bitwę na wiadra. Zauważa jednak, że z roku na rok ta tradycja powoli zanika, a za oblanie wodą osób, które sobie tego nie życzą, można nawet dostać mandat.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Infrastruktura
Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.