Komunikaty PR

SOFTSWISS wspiera Różowy Październik – inicjatywę, która jednoczy pracowników

2024-10-21  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt
Daryna Mihdal
SmartContent

ul. Walecznych 5
50-341 Wrocław
press|smart-content.pro| |press|smart-content.pro
726127344
https://smart-content.pro/
Do pobrania Komunikat ( 0.01 MB )

SOFTSWISS, międzynarodowa firma technologiczna z biurami w Warszawie i Poznaniu, po raz drugi wzięła udział w globalnej inicjatywie Pink October (Różowy Październik), której celem jest podnoszenie świadomości w zakresie tematyki związanej z profilaktyką raka piersi. Firma po raz kolejny podkreśliła zaangażowanie w zdrowie i dobre samopoczucie swoich pracowników, z których niemal połowa to kobiety.


Tegoroczny Różowy Październik w SOFTSWISS odbywa się pod hasłem „A Minute Today, a Future Ahead”. W ramach tej inicjatywy w biurach firmy przez cały miesiąc odbywają się wydarzenia podkreślające znaczenie wczesnej diagnostyki, która odgrywa kluczową rolę w walce z nowotworami. Przykładowo, pracowniczki mają możliwość poddania się dodatkowym badaniom lekarskim i wzięcia udziału w zajęciach mających na celu poprawę ich zdrowia fizycznego i psychicznego.


Kluczowym elementem kampanii był webinar „Jak komunikować się z osobą w trudnej sytuacji życiowej”, podczas którego ekspert udzielił uczestnikom praktycznych porad. Webinar ten został zorganizowany przez platformę Meclee, partnera programu zdrowia psychicznego SOFTSWISS, w ramach którego pracownicy mogą korzystać z płatnych konsultacji psychologicznych.


Jednym z najistotniejszych tegorocznych wydarzeń było również dołączenie SOFTSWISS do organizowanego od 2015 roku biegu online „Zawsze Pier(w)si”, czyli największego w Polsce wydarzenia sportowego wspierającego profilaktykę raka piersi. Pracownicy SOFTSWISS z różnych miast w Polsce, w tym z Warszawy, Poznania i Wrocławia, a także z innych krajów – od Gruzji po RPA – wspólnie wzięli udział w 5-kilometrowym biegu, promując znaczenie regularnych badań i troski o zdrowie. Środki zebrane dzięki rejestracji i zakupu pakietów startowych zostaną przekazane na projekty charytatywne związane z profilaktyką raka piersi.
 



„Udział w Różowym Październiku stał się w SOFTSWISS ważną tradycją. Aktywnie dbamy o zdrowie wszystkich naszych pracowników i wspieramy tę inicjatywę, aby dzielić się ważnymi informacjami zarówno wewnątrz firmy, jak i poza nią. Biorąc pod uwagę, że niemal połowa naszego zespołu to kobiety, uważamy promowanie profilaktyki raka piersi za szczególnie istotne. Jako firma ciesząca się uznaniem i wpływami w branży technologicznej, wykorzystujemy nasz głos, aby edukować i zwracać uwagę na ważne kwestie” – mówi Natalia Perkowska, Deputy Chief HR Officer w SOFTSWISS.



Wspieranie akcji Różowy Październik to tylko jeden z przykładów tego, jak firma tworzy komfortowe środowisko pracy dla swojego zespołu, dbając o jego zdrowie oraz dobre samopoczucie. Zaangażowanie SOFTSWISS zostało wyróżnione w tegorocznym konkursie SBC Awards, w którym firma otrzymała tytuł Pracodawcy Roku. Inicjatywy takie jak Różowy Październik nie tylko wzmacniają kulturę korporacyjną, ale także zachęcają pracowników do regularnej profilaktyki zdrowotnej. Już w przyszłym miesiącu SOFTSWISS dołączy także do inicjatywy Movember, tym razem skupiając się na szerzeniu świadomości na temat zdrowia psychicznego mężczyzn.

O firmie SOFTSWISS
SOFTSWISS to międzynarodowa firma technologiczna, będąca pionierem w tworzeniu rozwiązań kryptowalutowych dla rozrywki online, która w 2024 roku świętuje swoje 15-lecie. Główne oddziały przedsiębiorstwa znajdują się w Warszawie i Poznaniu, a także na Malcie i w Gruzji. Łączna liczba pracowników, w tym również pracujących zdalnie, to ponad 2000 osób, z czego ponad 600 pracuje w Polsce. W 2024 r. firma otrzymała certyfikat Great Place to Work® in Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: SmartContent
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.