Komunikaty PR

Sosy, dipy czy dressingi – niezbędny dodatek do grilla

2024-04-30  |  11:00
Biuro prasowe

W okresie wiosenno-letnim popularnym dodatkiem do dań z grilla są różnego rodzaju sosy, dipy czy dressingi. Najwyższej jakości wyroby z Piątnicy znakomicie sprawdzają się w tych zastosowaniach, dając gwarancję wyśmienitego smaku i kulinarnego sukcesu.

Jogurt typu greckiego 0 % tłuszczu OSM Piątnica to naturalnie gęsty, kremowy i bogaty w pożywne białko produkt. Wytwarzany jest na bazie najwyższej jakości mleka, ma prosty skład i pyszny smak. Doskonale sprawdzi się jako baza do popularnego sosu tzatziki oraz jako dodatek do sałatek czy świeżych owoców.

Jogurt naturalny z Piątnicy zawiera jedynie mleko i żywe kultury bakterii jogurtowych. Wyróżnia się kremową konsystencją i wyjątkowo delikatnym smakiem. Jogurt naturalny dostarcza pełnowartościowego białka oraz wapnia. To pyszna i zdrowa przekąska na każdą porę dnia. Smakuje wyśmienicie bez żadnych dodatków, jedzony bezpośrednio z kubeczka, ale idealnie sprawdza się również do przygotowania lekkich dressingów, sałatek czy sosów.

Twój Smak Aksamitny klasyczny z Piątnicy to doskonały serek o naturalnym smaku i gładkiej konsystencji. Idealnie się rozsmarowuje. Wytwarzany jest z najwyższej jakości mleka z lokalnych gospodarstw. Znakomicie sprawdza się na kanapkach – solo lub z ulubionymi dodatkami. Wspaniały także do warzywnych past.

Twój Smak naturalny OSM Piątnica to znakomity serek do smarowania, który wyróżnia się kremową konsystencją oraz prostym, naturalnym składem. Doskonale się rozsmarowuje, ale jednocześnie jest odpowiednio kruchy. Idealny na kanapki oraz do przygotowania dipów czy kremowych past.

Śmietana 12% OSM Piątnica jest gęsta i delikatna w smaku. Znakomicie sprawdza się do dań na zimno i na gorąco. Niezastąpiona do mizerii, sałatek, sosów i zup, ale także lekkich dressingów, które podkreślą smak grillowanych potraw.

 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki Biuro prasowe
2024-07-25 | 15:30

Głodny? Spróbuj „Porcji DobreGO!” od Żabki

Kluczowym warunkiem utrzymania dobrej kondycji i samopoczucia jest dbanie o właściwe nawyki żywieniowe przez cały rok. By ułatwić konsumentom to zadanie, szczególnie
Żywienie Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu
2024-07-23 | 01:00

Grillowanie z VEGETA Natur: niezwykłe smaki na Twoim talerzu

Słoneczne i ciepłe dni zachęcają do spędzenia wolnego czasu poza domem. To dobry moment, aby przenieść rodzinny obiad lub spotkanie z przyjaciółmi na świeże powietrze i
Żywienie Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo
2024-07-22 | 16:50

Celebruj Światowy Dzień Sernika i nie tylko z letnią ofertą ciast w Tchibo

Czy jest coś lepszego niż rozkoszowanie się letnimi smakami z filiżanką ulubionej kawy w ręku? Dzięki nowościom dostępnym w coffee barach Tchibo sprawienie sobie tej przyjemności

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.