Komunikaty PR

SOUDAL PARTNEREM STRATEGICZNYM NOWEGO PROGRAMU SPOŁECZNEGO

2020-07-23  |  17:05
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Firma Soudal bierze udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, która wystartowała 14 lipca. Kampania została przygotowana przez Związek POiD, a jej celem jest promowanie wymiany wysłużonych wyrobów stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania oraz idei ich profesjonalnej instalacji.

Jakość montażu jest tak samo ważna, jak jakość wyrobu – oto przesłanie akcji edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, prowadzonej cyklicznie przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD) od 2014 roku, przy wsparciu największych marek związanych z branżą stolarki budowlanej w Polsce, w tym również firmy Soudal. „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to nazwa nowej inicjatywy, która z jednej strony inspiruje społeczeństwo do wymiany starych okien, drzwi i innych wyrobów stolarki budowlanej na energooszczędne produkty, z drugiej natomiast zwraca uwagę na fakt, że sam produkt, nawet najwyższej jakości, nie przyniesie pożądanego efektu, jeżeli nie zostanie fachowo zamontowany. Konsekwencją błędów montażowych jest systematyczna ucieczka ciepła z budynku, a koszty z tego tytułu ponoszą nie tylko użytkownicy obiektu, ale również środowisko naturalne. Profesjonalna instalacja wyrobów stolarki budowlanej jest zatem inwestycją, która generuje niemałe oszczędności. Dodatkowo właściciele domów jednorodzinnych, którzy planują wymianę okien lub drzwi zewnętrznych, mogą obecnie ubiegać się o dofinansowanie ze środków programu „Czyste powietrze”, będącego odpowiedzią na problem smogu w naszym kraju (termin złożenia wniosku upływa z dniem 30 czerwca 2027 roku).

Nowa kampania organizowana przez Związek POiD ruszyła pod hasłem „Wymień stolarkę z dobrym montażem”. Partnerem strategicznym kampanii jest firma Soudal – światowy lider rynku chemii budowlanej,  twórca kompletnego systemu montażu stolarki otworowej Soudal Window System (SWS). System ten, nazywany również „ciepłym montażem”, jest przykładem nowoczesnej technologii, która diametralnie poprawia efektywność energetyczną budynku. W systemie SWS funkcję izolatora termicznego pełni wysokiej jakości pianka poliuretanowa, która od wewnątrz zabezpieczona jest specjalną taśmą paroszczelną, a od zewnątrz – taśmą paroprzepuszczalną. Rozwiązanie to umożliwia skuteczne i trwałe uszczelnienie styku okna lub drzwi ze ścianą zewnętrzną, co zapobiega ucieczce ciepła tą drogą. W ofercie Soudal znajdują się również płynne membrany Soudatight, zalecane w szczególności do wykonywania wewnętrznych i zewnętrznych uszczelnień podczas wymiany stolarki okiennej. Są one łatwe w aplikacji i mogą być nakładane nawet na bardzo nierówne podłoża, z którymi często mamy do czynienia w przypadku starszych budynków. W rezultacie zastosowanie membran Soudatight może zdecydowanie usprawnić i przyspieszyć prace montażowe.

Program „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” skierowany jest zarówno do inwestorów indywidualnych, jak i monterów stolarki budowlanej. Kampania będzie realizowana do końca czerwca 2021. Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie internetowej dobrymontaz.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje Biuro prasowe
2025-06-18 | 06:00

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

W życiu każdego z nas pojawiają się sytuacje, w których nagromadzone przez lata przedmioty muszą na jakiś czas opuścić nasze mieszkania i domy. Niezależnie od
Dom Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
2025-06-17 | 10:30

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

Własna szklarnia to marzenie wielu ogrodników, gdyż dzięki niej można cieszyć się świeżymi, naturalnymi warzywami i ziołami. Chcąc stać się jej posiadaczem, powinniśmy
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.