SOUDAL PARTNEREM STRATEGICZNYM NOWEGO PROGRAMU SPOŁECZNEGO
Best Brands PR
Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl
Firma Soudal bierze udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, która wystartowała 14 lipca. Kampania została przygotowana przez Związek POiD, a jej celem jest promowanie wymiany wysłużonych wyrobów stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania oraz idei ich profesjonalnej instalacji.
Jakość montażu jest tak samo ważna, jak jakość wyrobu – oto przesłanie akcji edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, prowadzonej cyklicznie przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD) od 2014 roku, przy wsparciu największych marek związanych z branżą stolarki budowlanej w Polsce, w tym również firmy Soudal. „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to nazwa nowej inicjatywy, która z jednej strony inspiruje społeczeństwo do wymiany starych okien, drzwi i innych wyrobów stolarki budowlanej na energooszczędne produkty, z drugiej natomiast zwraca uwagę na fakt, że sam produkt, nawet najwyższej jakości, nie przyniesie pożądanego efektu, jeżeli nie zostanie fachowo zamontowany. Konsekwencją błędów montażowych jest systematyczna ucieczka ciepła z budynku, a koszty z tego tytułu ponoszą nie tylko użytkownicy obiektu, ale również środowisko naturalne. Profesjonalna instalacja wyrobów stolarki budowlanej jest zatem inwestycją, która generuje niemałe oszczędności. Dodatkowo właściciele domów jednorodzinnych, którzy planują wymianę okien lub drzwi zewnętrznych, mogą obecnie ubiegać się o dofinansowanie ze środków programu „Czyste powietrze”, będącego odpowiedzią na problem smogu w naszym kraju (termin złożenia wniosku upływa z dniem 30 czerwca 2027 roku).
Nowa kampania organizowana przez Związek POiD ruszyła pod hasłem „Wymień stolarkę z dobrym montażem”. Partnerem strategicznym kampanii jest firma Soudal – światowy lider rynku chemii budowlanej, twórca kompletnego systemu montażu stolarki otworowej Soudal Window System (SWS). System ten, nazywany również „ciepłym montażem”, jest przykładem nowoczesnej technologii, która diametralnie poprawia efektywność energetyczną budynku. W systemie SWS funkcję izolatora termicznego pełni wysokiej jakości pianka poliuretanowa, która od wewnątrz zabezpieczona jest specjalną taśmą paroszczelną, a od zewnątrz – taśmą paroprzepuszczalną. Rozwiązanie to umożliwia skuteczne i trwałe uszczelnienie styku okna lub drzwi ze ścianą zewnętrzną, co zapobiega ucieczce ciepła tą drogą. W ofercie Soudal znajdują się również płynne membrany Soudatight, zalecane w szczególności do wykonywania wewnętrznych i zewnętrznych uszczelnień podczas wymiany stolarki okiennej. Są one łatwe w aplikacji i mogą być nakładane nawet na bardzo nierówne podłoża, z którymi często mamy do czynienia w przypadku starszych budynków. W rezultacie zastosowanie membran Soudatight może zdecydowanie usprawnić i przyspieszyć prace montażowe.
Program „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” skierowany jest zarówno do inwestorów indywidualnych, jak i monterów stolarki budowlanej. Kampania będzie realizowana do końca czerwca 2021. Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie internetowej dobrymontaz.com.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.