Komunikaty PR

SOUDAL PARTNEREM STRATEGICZNYM NOWEGO PROGRAMU SPOŁECZNEGO

2020-07-23  |  17:05
Biuro prasowe
Kontakt
Best Brands PR
Best Brands PR

Słomińskiego
00-195 Warszawa
bestbrandspr|bestbrandspr.pl| |bestbrandspr|bestbrandspr.pl
0-22 251 66 86
www.bestbrandspr.pl

Firma Soudal bierze udział w ogólnopolskiej kampanii społecznej „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ”, która wystartowała 14 lipca. Kampania została przygotowana przez Związek POiD, a jej celem jest promowanie wymiany wysłużonych wyrobów stolarki budowlanej na nowoczesne rozwiązania oraz idei ich profesjonalnej instalacji.

Jakość montażu jest tak samo ważna, jak jakość wyrobu – oto przesłanie akcji edukacyjnej „DOBRY MONTAŻ”, prowadzonej cyklicznie przez Związek Polskie Okna i Drzwi (POiD) od 2014 roku, przy wsparciu największych marek związanych z branżą stolarki budowlanej w Polsce, w tym również firmy Soudal. „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” to nazwa nowej inicjatywy, która z jednej strony inspiruje społeczeństwo do wymiany starych okien, drzwi i innych wyrobów stolarki budowlanej na energooszczędne produkty, z drugiej natomiast zwraca uwagę na fakt, że sam produkt, nawet najwyższej jakości, nie przyniesie pożądanego efektu, jeżeli nie zostanie fachowo zamontowany. Konsekwencją błędów montażowych jest systematyczna ucieczka ciepła z budynku, a koszty z tego tytułu ponoszą nie tylko użytkownicy obiektu, ale również środowisko naturalne. Profesjonalna instalacja wyrobów stolarki budowlanej jest zatem inwestycją, która generuje niemałe oszczędności. Dodatkowo właściciele domów jednorodzinnych, którzy planują wymianę okien lub drzwi zewnętrznych, mogą obecnie ubiegać się o dofinansowanie ze środków programu „Czyste powietrze”, będącego odpowiedzią na problem smogu w naszym kraju (termin złożenia wniosku upływa z dniem 30 czerwca 2027 roku).

Nowa kampania organizowana przez Związek POiD ruszyła pod hasłem „Wymień stolarkę z dobrym montażem”. Partnerem strategicznym kampanii jest firma Soudal – światowy lider rynku chemii budowlanej,  twórca kompletnego systemu montażu stolarki otworowej Soudal Window System (SWS). System ten, nazywany również „ciepłym montażem”, jest przykładem nowoczesnej technologii, która diametralnie poprawia efektywność energetyczną budynku. W systemie SWS funkcję izolatora termicznego pełni wysokiej jakości pianka poliuretanowa, która od wewnątrz zabezpieczona jest specjalną taśmą paroszczelną, a od zewnątrz – taśmą paroprzepuszczalną. Rozwiązanie to umożliwia skuteczne i trwałe uszczelnienie styku okna lub drzwi ze ścianą zewnętrzną, co zapobiega ucieczce ciepła tą drogą. W ofercie Soudal znajdują się również płynne membrany Soudatight, zalecane w szczególności do wykonywania wewnętrznych i zewnętrznych uszczelnień podczas wymiany stolarki okiennej. Są one łatwe w aplikacji i mogą być nakładane nawet na bardzo nierówne podłoża, z którymi często mamy do czynienia w przypadku starszych budynków. W rezultacie zastosowanie membran Soudatight może zdecydowanie usprawnić i przyspieszyć prace montażowe.

Program „WYMIANA STOLARKI + DOBRY MONTAŻ” skierowany jest zarówno do inwestorów indywidualnych, jak i monterów stolarki budowlanej. Kampania będzie realizowana do końca czerwca 2021. Więcej informacji na temat inicjatywy znajduje się na stronie internetowej dobrymontaz.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Best Brands PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom Delektuj się latem z Fiskars Biuro prasowe
2024-06-28 | 14:00

Delektuj się latem z Fiskars

Lato to doskonały czas na urządzenie pikniku z przyjaciółmi albo rodziną. Tym razem użyjmy do przygotowania i serwowania pysznych dań produktów Fiskars, a gotowanie
Dom LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT
2024-06-26 | 16:10

LETNIA WYPRZEDAŻ W BOCONCEPT

Duńska marka meblowa BoConcept zaprasza na jedno z największych wydarzeń promocyjnych tego roku - Letnią Wyprzedaż. W dniach 15 czerwca – 31 lipca 2024 roku, znaczną część kolekcji
Dom Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały
2024-06-26 | 13:00

Lodówki Candy o pojemności XXL – w sam raz na upały

Candy wprowadziła na rynek nowe chłodziarko-zamrażarki z rodziny Fresco 300, które przy standardowej szerokości 60 cm, charakteryzują się imponującą pojemnością nawet 409

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Martyna Wojciechowska: Pokolenie Z jest bardzo samotne i nie radzi sobie z codziennymi problemami. Jako mama nauczyłam się bardziej słuchać i więcej pytać, niż mówić

Dziennikarka podkreśla, że martwi się o pokolenie Z, bo z jej obserwacji i rozmów z młodymi ludźmi wynika, że czują się oni bardzo samotni i wręcz przerastają ich codzienne problemy. Sami nie potrafią sobie z nimi poradzić, a niestety często też nie mogą liczyć na wysłuchanie, wsparcie i pomoc ze strony dorosłych. Martyna Wojciechowska nie ukrywa, że ona również popełniła wiele błędów wychowawczych, bo wydawało jej się, że sama najlepiej wie, czego potrzebuje jej córka, bez pytania dziewczynki o zdanie. W porę jednak dostrzegła swój błąd i teraz już wie, że dzieci najbardziej oczekują od rodziców poświęcenia im uwagi i czasu, a także zrozumienia ich emocji.

Edukacja

Co 6,5 minuty ktoś w Polsce doznaje udaru mózgu. Edukacja dzieci może zapobiec katastrofalnym skutkom i uratować życie dorosłym

Udar mózgu to druga najczęstsza przyczyna śmierci i trzecia najczęstsza przyczyna niepełnosprawności. Niewystarczająca wiedza i brak umiejętności rozpoznawania objawów udaru mózgu sprawiają, że większość pacjentów zgłasza się do szpitali zbyt późno. W odpowiedzi na ten problem powstał program FAST Heroes skierowany do przedszkolaków i uczniów klas 1–3. – Chcemy wykorzystać entuzjazm dzieci, aby to one stały się nauczycielami dla swoich dziadków – mówi Jan van der Merwe, międzynarodowy koordynator programu FAST Heroes, lider Inicjatywy Angels.

Teatr

Mateusz Banasiuk: Żałuję, że dzisiaj tak rzadko pisze się sztuki wierszem. Dla aktora to prawdziwy sprawdzian umiejętności

Aktor gra jedną z głównych ról w spektaklu „Wypiór” w Teatrze IMKA. Zaznacza, że wielkim atutem spektaklu jest tekst napisany klasycznym trzynastozgłoskowcem z zachowaną średniówką po siódmej sylabie, ale traktujący o bieżących problemach młodych ludzi i w niebanalny sposób komentujący otaczającą rzeczywistość. Mateusz Banasiuk zapewnia, że on sam bardzo lubi grać w sztukach napisanych wierszem i żałuje, że twórcy teatralni odchodzą już od tej formy. Przyznaje też, że w tym przypadku nie ma mowy o improwizacji. Trzeba się wykazać niezwykłą dokładnością, by nie zgubić żadnego słowa, bo wtedy zostanie zaburzony cały rytm.