Komunikaty PR

SOUND'N'GRACE ZE ŚWIATOWYMI TWÓRCAMI

2020-05-19  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt

Andrzej Bromski
Bromo

ul. Płowiecka 4/189
00-585 Warszawa
materialy.prasowedszkodowania|gmail.com| |materialy.prasowedszkodowania|gmail.com
510 139 576
www.bromo.pl

Polski chór Sound’n’Grace prezentuje najnowszy singiel, za którym stoją największe nazwiska branży muzycznej; od Bruno Marsa po Jeeve’a Ducornet.

Najnowszy singiel Sound’n’Grace nosi tytuł „Cut Through” i powstał we współpracy zespołu z amerykańskim wokalistą i kompozytorem Josefem Hedingerem, którego kilka innych kompozycji znajdzie się także na płycie, obecnie przygotowywanej przez zespół.

„Cut Through” to pierwsza w historii zespołu współpraca międzynarodowa. Nad piosenką pracowały topowe nazwiska świata muzycznego. Z Josefem Hedingerem przy utworze współpracowali 10-krotni zdobywcy nagród Grammy: Bruno Mars (jedna z największych gwiazd współczesnego popu) i Philip Lawrence. Współproducentem odpowiadającym za mix utworu jest Jeeve Ducornet (producent m.in. Britney Spears, Tupaca czy Carlosa Santany).

Materiał został nagrany w legendarnym hollywoodzkim studiu Record Plant, w którym powstawały płyty m.in. Justina Biebera, Ariany Grande, Katy Perry, Seleny Gomez, Maroon 5, Kendrika Lamara czy Nicki Minaj.

„Cut Through” to poruszająca ballada, w której charyzmatyczny wokal Josefa i gospelowe brzmienia Sound’n’Grace dodają niezwykłej, muzycznej siły. Sound’n’Grace otwiera się na nowe perspektywy i możliwości, a propozycja kooperacji z plejadą nazwisk o tak wybitnym dorobku artystycznym jest wymarzonym startem w nowy rozdział kariery zespołu, a finałem będzie nowy krążek, który pojawi się jeszcze w tym roku. 

 

Szczególny klip do singla powstawał podczas pandemii. Za jego realizację odpowiada jedna z czołowych holenderskich agencji.

 

"CUT THROUGH"

Music by: Joseph Hedinger

Executive Producers: Bruno Mars, Philip Lawrence 

Lyrics by: Joseph Hedinger

Produced by: Joseph Hedinger

Mixed By: Jeeve Ducornet

 

YOUTUBE: https://www.youtube.com/watch?v=PeybU7vYh70

 

FB: https://www.facebook.com/soundngrace/

IG: https://www.instagram.com/soundngrace/

***

Sound'n'Grace: Polski chór, który jako jedyny w Europie, a może i na świecie, przedostał się do tzw. mainstreamu. Nominowani do MTV MUSIC Awards w kategorii Najlepszy Polski Artysta, laureaci Najlepszego Debiutu Eska Music Awards. Ich utwory, m.in. Dach, Możesz Wszystko, 100 czy Idealnie, tygodniami utrzymywały się na listach przebojów w całym kraju, zbierając także statuetki np. Radiowy Przebój Roku SuperHit Festiwalu w Sopocie. Są częstymi gośćmi wielu programów muzycznych, koncertów telewizyjnych, największych polskich festiwali. Mają na koncie współpracę sceniczną lub fonograficzną m.in. z Marylą Rodowicz, Beatą Kozidrak, Zbigniewem Wodeckim, Ryszardem Rynkowskim, Krzysztofem Cugowskim, Krystyną Prońko, Sylwią Grzeszczak, Margaret, Kamilem Bednarkiem, Mrozem czy Afromental.

 

Josef Hedinger: Amerykański, kompozytor, producent i wokalista. Kojarzony przez polską publiczność jako wykonawca piosenek "About Being Alone" (1-wsze miejsce na listach Radia Zet czy Radia Eska) czy "One Wish Us". Swój debiutancki album wydał w Polsce i Indonezji z Warner Music Group. W Polsce występował na Sopot Festival czy Eska Music Awards, w Los Angeles grał w legendarnych salach koncertowych i klubach m.in.  The House of Blues, The Viper Room, The Troubadour, The Key Club, The Temple Bar, The Pig n Whistle Club, Four Leaf, Room 5,  Cordiale Club. Obecnie producent, kompozytor i autor tekstów współpracujący z firmami publishingowymi w USA i Holandii, które dostarczają utwory na wiele rynków muzycznych głównie w Europie. Współpracował z wieloma producentami i wykonawcami m.in. z Robem Knoxem, Philipem Lawrencem, Bruno Marsem, Hirshem Gardnerem, Lennie'm Petzem, Hind Larousi, Jeev'em i wieloma innymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Bromo
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Muzyka Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu Biuro prasowe
2025-02-21 | 16:30

Enej z napisem LOVE. To nowa trasa zespołu

Choć istnieją już ponad dwadzieścia lat, postanowili uczcić inny jubileusz. W dziesięciolecie powstania największego hitu, czyli utworu „Kamień z napisem love”, ruszają
Muzyka BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...
2024-12-17 | 17:17

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę...

BNDK wspiera Oasis w powrocie na scenę... Posłuchaj ich wersji „Rock 'N' Roll Star”! „Rock 'N' Roll Star” to trzeci singiel duetu BNDK, będący
Muzyka Święta cały rok - Czadoman w duecie z Ciocią Agą
2024-12-09 | 11:00

"Święta cały rok" - Czadoman w duecie z Ciocią Agą

Na płycie pojawił się niesamowity gość - Czadoman! Artysta jest niezwykle popularny w świecie muzyki rozrywkowej, zwycięzca 13-tej edycji programu Twoja Twarz Brzmi Znajomo. Razem z Ciocią

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.