Spektakularne stoisko Cosentino na Warsaw Home 2021
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Jedno z najczęściej odwiedzanych, fotografowanych i komentowanych stoisk na zakończonych właśnie targach Warsaw Home to dzieło Szymona Hanczara dla Cosentino. Znany projektant zabrał nas na spacer szlakiem hiszpańskich muzeów, ulic i parków, pokazując materiały Cosentino w zupełnie nowej odsłonie, zainspirowanej twórczością Antonio Gaudiego, Pablo Picasso i Joan Miro. W przestrzeni wystawienniczej pojawiły się przykuwające wzrok gości charakterystyczne totemy, kryjące w sobie historię poszczególnych marek oraz portfolio dostępnych wzorów.
Stoisko Cosentino, globalnej firmy i lidera w produkcji i dystrybucji innowacyjnych powierzchni dla świata architektury i designu, odegrało znaczącą rolę podczas Warsaw Home&Contract, najważniejszego wydarzenia w polskim kalendarzu designu, gromadząc setki projektantów, architektów, partnerów biznesowych i klientów Cosentino z całej Europy. Poza możliwością zobaczenia nowych wzorów, opracowanych dla marki Dekton, Silestone i Sensa, Cosentino było również gospodarzem dynamicznego kalendarza wydarzeń, skierowanych do gości targów. W wykładach i wydarzeniach specjalnych, odbywających się na stoisku, wzięli udział uznani architekci, designerzy, blogerzy, dziennikarze i promotorzy sztuki.
Pierwszego dnia można było spotkać się i porozmawiać z autorem koncepcji stoiska - Szymonem Hanczarem. Kolejny dzień poświęcony był inauguracji współpracy Cosentino z OW SARP, wyzwaniom współczesnego postrzegania ekologii i przyszłości architektury. W panelu wzięli udział Marta Sękulska-Wrońska, Prezes OW SARP, Piotr Jurkiewicz – Wiceprezes ds. Architektury Kryzysu Klimatycznego OW SARP, Grzegorz Goworek, współwłaściciel Studio O. oraz Michał Bachowski, reprezentujący portal Noizz. „Nie możemy zrobić regresu, zamieszkując w lesie, ale możemy iść do przodu w sposób rozsądny” - mówiła prowadząca spotkanie Ewa Trzcionka. „Kluczem do odpowiedzialnej architektury jest długowieczność tego co wytworzymy, wykorzystywanie materiałów już zrobionych i produkcja zgodna z zasadami gospodarki obiegu zamkniętego” – wtórował jej Piotr Jurkiewicz, nawiązując m.in. do zrównoważonej produkcji materiałów Cosentino.
29 października odbył się panel dyskusyjny z udziałem Anny Olgi Chmielewskiej i Joli Skóry (Jam Kolektyw), Aleksandra Jankowskiego (JIO Jankowski Opyrchał), Marii Miland (Art in Architecture Festival), oraz Anety Konowrockiej, Marketing Manager Cosentino. Panel, dotyczący wartości sztuki w projektach wnętrz, poprowadziła dziennikarka i historyk sztuki Ewa Mierzejewska. Podczas rozmowy nawiązano do trzeciej edycji Art in Architecture Festival, nad którym mecenat objęło Cosentino. Festiwal, poprzez promocję szerszego wykorzystania sztuki w przestrzeni prywatnej, publicznej i obiektach komercyjnych, zachęca inwestorów, architektów i projektantów wnętrz do współpracy z artystami.
Podczas czterech intensywnych dni Warsaw Home&Contract 2021, setki rozmów na stoisku Cosentino, udowodniły, że innowacyjne powierzchnie Silestone, Dekton i Sensa, z przyjazną środowisku technologią produkcji, zyskują coraz większą popularność, stając się największymi sprzymierzeńcami architektów, projektantów, salonów kuchennych i firm kamieniarskich. Artystyczny klimat stoiska, merytoryczne dyskusje o zrównoważonej architekturze i sztuce, ponadczasowe piękno i autentyczność prezentowanych materiałów to powody, dla których ekspozycja Cosentino podbiła serca i wyobraźnię gości targów.
Choć tegoroczna edycja Warsaw Home jest już za nami, emocje targowe jeszcze nie opadły. Do 7 listopada można wciąż wziąć udział w konkursie na najbardziej kreatywne zdjęcie hiszpańskiego stoiska. Fotografie należy umieścić na swoim profilu społecznościowym, wraz z oznaczeniem profilu @CosentinoPolska oraz hasztagiem #Cosentino_WH2021. 8 listopada w mediach społecznościowych Cosentino zostanie wyłonionych trzech zwycięzców. Główną nagrodą, ufundowaną wspólnie z Ardant.pl, jest lampa Glossy Nordlux, nagrodzona w tym roku statuetką Red Dot.
Więcej na www.cosentino.com
Zaprojektuj swoją szafę z Komfort
HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje
Jak woskować drewniane meble?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Jan Błachowicz: Podczas wyprawy do Azji czasami byliśmy głodni. Próbowaliśmy jajka z płodem rozwiniętym w środku
Uczestnicy „Azja Express” przyznają, że jeśli chodzi o kulinarną stronę wyprawy, to mają różne doznania i spostrzeżenia. Jedne smaki przypadły im do gustu, inne – w ogóle, a czasami nawet nie było kiedy się zatrzymać i zjeść coś konkretnego. Jan Błachowicz docenia, że mieszkańcy tamtych terenów dzielili się z nimi jedzeniem i częstowali ich, czym tylko mogli, bo za jednego dolara, podobnie jak w Polsce, można tam kupić jedynie drożdżówkę.
Konsument
Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]
Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.
Konsument
Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych
Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.