Spektakularne świąteczne ozdoby w szybkim DIY
Practum Consulting
Bukowińska 22/107
02-703 Warszawa
kinga.szkutnik|practum.pl| |kinga.szkutnik|practum.pl
609884480
www.practum.pl
Sprawdzonym pomysłem na stworzenie wyjątkowych świątecznych dekoracji jest pomalowanie kojarzących się ze świętami szyszek czy liści ostrokrzewu na perłowe i połyskujące odcienie. W prosty sposób, przy użyciu pędzelka lub też poprzez zanurzenie tych elementów bezpośrednio w puszce z farbą Tikkurila Taika Paint, można nadać im odświętne oblicze. Pomalowane szyszki można wykorzystać choćby jako oryginalne winietki na stole, zachwycając przybyłych gości uroczym detalem.
W nietypowy sposób można też wykorzystać figurki z metalu czy plastiku, którymi dzieci straciły już zainteresowane. One także dzięki nowemu magicznemu odcieniowi mają szansę zyskać drugie życie i stać się dekoracyjnym hitem świąt. To także pomysł na odświeżony design dla starych bombek czy drewnianych koralików, które można udekorować na nowo, zanurzając je w puszce z perłową farbą. Ciekawy efekt można też uzyskać bawiąc się wzorem, np. poprzez oklejenie taśmą części elementu i pomalowanie tylko wybranego fragmentu.
Dzięki bogatej kolorystyce połyskującej farby Tikkurila Taika Paint w dekoracjach DIY można zdecydować się nie tylko na tradycyjne barwy złota czy srebra, ale też różnorodne perłowe odcienie bazujące na pastelach bądź intensywnych kolorach zieleni, czerwieni czy niebieskiego, które pozwolą uzyskać zupełnie niespotykane kompozycje. Niezużyte podczas świąt farby można wykorzystać do stworzenia kolekcji kolorowych taboretów, które zapewnią nową designerską ozdobę wnętrza nie tylko w czasie świąt.
Dla osób, które nie przepadają za połyskującymi ozdobami, pomysłem na zimowe DIY może być wykorzystanie emalii Tikkurila Everal Aqua dostępnej w ponad 13 tys. odcieni. Zwykła gałązka w świątecznej czerwieni lub innym wybranym kolorze sama w sobie pozwoli stworzyć niezwykłą dekorację, a z przywieszonymi szklanymi soplami zapewni oszczędną choć finezyjną dekorację na okres świąt i całej zimy.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.