Komunikaty PR

Stalowa Woli Radość - niecodzienna akcja VIVO!

2020-05-22  |  12:56
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Kolejne ograniczenia związane z obecną sytuacją zostają regularnie znoszone, jednak nadal musimy zachowywać odpowiedni dystans społeczny i przestrzegać najważniejszych zasad bezpieczeństwa. Mimo wszystko staramy się dzielić uśmiechem i pozytywną energią z innymi. Idealną ku temu okazją jest nietypowa akcja #stalowawoliradosc przygotowana przez centrum handlowe VIVO! Stalowa Wola. Wystarczy w komentarzu, pod postem na Facebooku, umieścić swoje zdjęcie oznaczone wspomnianym hashtagiem i podzielić się swoją radością z codziennych czynności. Finał akcji zwieńczy niepowtarzalny kolaż z fotografiami klientów.  

Do 24 maja włącznie stalowowolanie mogą włączyć się w projekt przygotowany przez VIVO! Stalowa Wola. Mechanizm akcji #stalowawoliradosc jest bardzo prosty. Centrum handlowe zachęca wszystkich swoich klientów do dzielenia się dobrą energią, w tym trudnym dla nas wszystkim czasie, poprzez publikowanie zdjęć pokazujących czynności, które sprawiają nam radość. Wykonane zdjęcia należy umieścić pod postem na Facebooku, w formie komentarza opatrzonego hashtagiem #stalowawoliradosc. Zwieńczeniem akcji będzie wyjątkowy kolaż stworzony na bazie fotografii przesłanych przez klientów, który już w czerwcu opublikowany zostanie na Facebooku oraz na oficjalnej stronie www: vivo-stalowawola.pl.

Regulamin akcji dostępny jest w zakładce „Notatki” na profilu VIVO! Stalowa Wola na Facebooku. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Problemy społeczne

Stres w życiu zawodowym może działać destrukcyjnie. O profilaktykę muszą zadbać zarówno pracownicy, jak i pracodawcy

Co czwarty Polak doświadcza w pracy wysokiego lub bardzo wysokiego stresu, a trzech na czterech pracowników znajduje się w stresowej sytuacji zawodowej przynajmniej raz w tygodniu – wynika z badań Instytutu Psychologii Stresu. Najwyższy poziom częstego stresu dotyczy kobiet i pracowników powyżej 55. roku życia. To grupy najbardziej narażone na poczucie przeciążenia obowiązkami zawodowymi, co odbija się na ich zdrowiu fizycznym i psychicznym, a w kontekście społecznym niesie ze sobą poważne skutki ekonomiczne. W Unii Europejskiej stres zabija rocznie nawet 10 tys. osób.

Gwiazdy

Maciej Dowbor: Ostatnio kupiłem zdalnie sterowane motorówki dla córki. Ten wspólnie spędzony czas pozwala oderwać dzieci od smartfonów

Zdaniem prezentera nawet niepozorny gadżet może pomóc w budowaniu relacji ze swoimi pociechami i tworzeniu pięknych wspomnień. On sam przekonał się o tym, kiedy jego siedmioletnia córka chętnie zaczęła się bawić małymi, zdalnie sterowanymi motorówkami. Teraz kolekcja systematycznie się powiększa, a w zabawie bierze udział cała rodzina.