Stalowa Woli Radość - niecodzienna akcja VIVO!

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Kolejne ograniczenia związane z obecną sytuacją zostają regularnie znoszone, jednak nadal musimy zachowywać odpowiedni dystans społeczny i przestrzegać najważniejszych zasad bezpieczeństwa. Mimo wszystko staramy się dzielić uśmiechem i pozytywną energią z innymi. Idealną ku temu okazją jest nietypowa akcja #stalowawoliradosc przygotowana przez centrum handlowe VIVO! Stalowa Wola. Wystarczy w komentarzu, pod postem na Facebooku, umieścić swoje zdjęcie oznaczone wspomnianym hashtagiem i podzielić się swoją radością z codziennych czynności. Finał akcji zwieńczy niepowtarzalny kolaż z fotografiami klientów.
Do 24 maja włącznie stalowowolanie mogą włączyć się w projekt przygotowany przez VIVO! Stalowa Wola. Mechanizm akcji #stalowawoliradosc jest bardzo prosty. Centrum handlowe zachęca wszystkich swoich klientów do dzielenia się dobrą energią, w tym trudnym dla nas wszystkim czasie, poprzez publikowanie zdjęć pokazujących czynności, które sprawiają nam radość. Wykonane zdjęcia należy umieścić pod postem na Facebooku, w formie komentarza opatrzonego hashtagiem #stalowawoliradosc. Zwieńczeniem akcji będzie wyjątkowy kolaż stworzony na bazie fotografii przesłanych przez klientów, który już w czerwcu opublikowany zostanie na Facebooku oraz na oficjalnej stronie www: vivo-stalowawola.pl.
Regulamin akcji dostępny jest w zakładce „Notatki” na profilu VIVO! Stalowa Wola na Facebooku.

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.