Komunikaty PR

Startuje kampania Oreo z okazji Dnia Ojca

2022-06-10  |  11:03
Biuro prasowe

Marka Oreo, jak co roku, postanawia przyłączyć się do celebrowania Dnia Ojca i zachęca, by podziękować ojcom za troskę, miłość i chwile spędzone razem. Z tej okazji przychodzi do konsumentów ze specjalną akcją sprzedażową, w której do wygrania są kody zniżkowe do wykorzystania w sieci kin Helios.

 

Oreo łączy rodziny

Marka Oreo od lat zachęca rodziny i bliskich do wspólnego spędzania czasu i zabawy, a w okresie Dnia Ojca rusza z dedykowaną temu świętu kampanią marketingową. W tym roku, marka przygotowała dla konsumentów niespodziankę w formie wyjątkowej akcji sprzedażowej, w której do wygrania są kody zniżkowe do wszystkich kin sieci Helios.

 

Pomysł na świętowanie Dnia Ojca

Przychodząc ze specjalnie przygotowaną formą aktywacji, Oreo podsuwa konsumentom niebanalny pomysł na celebrowanie Dnia Ojca i zachęca całe rodziny do wspólnego spędzania czasu poza domem. Kupując ulubione ciastka Oreo zapewniamy sobie nie tylko pyszną przekąskę, ale także szansę na wygranie atrakcyjnych nagród.

 

Specjalna forma aktywacji

Oreo z okazji Dnia Ojca przygotowało dla konsumentów wyjątkową akcję sprzedażową, która daje możliwość wygrania kodów zniżkowych do wszystkich kin sieci Helios w całej Polsce. Aby wziąć udział w akcji i zabrać tatę do kina wystarczy kupić dowolne ciastka marki Oreo za min. 10 zł, a następnie zarejestrować paragon na stronie www.oreodzienojca.pl i odebrać swój kod zniżkowy. Uprawnia on do zakupu biletu za jedyne 10 zł na filmy 2D i 3D. Oferta trwa do 30 czerwca 2022 r. lub do wyczerpania zapasów.

 

Silne wsparcie marketingowe

Kampania Oreo, realizowana z okazji Dnia Ojca, wspierana jest działaniami digitalowymi, kampanią w kinach, a także materiałami POSM. Za kreacje kampanii odpowiada agencja Publicis. Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Advalue, a działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Dowbor: Domówki i rolki przyniosły nam dużo większą popularność niż telewizja. Ludzie nas odbierają jak dobrych znajomych

Prezenter przyznaje, że domówki online i publikowane w mediach społecznościowych rolki pozwoliły im zbudować mocną pozycję w cyfrowym świecie. Dzięki nim zyskali dużo większą popularność niż z racji udziału w różnych projektach telewizyjnych czy serialowych. Maciej Dowbor odczuwa dużą satysfakcję z tego, że ich działalność internetowa przyciąga miliony odbiorców, zainteresowanie proponowanymi przez nich treściami nie słabnie, a widzowie, z którymi się spotykają na ulicy, traktują ich jak dobrych znajomych.

Konsument

Rynek gier mobilnych w Polsce może być wart prawie 0,5 mld dol. do 2030 roku. Za tym idzie rozwój smartfonów dla graczy

W 2030 roku liczba użytkowników gier mobilnych w Polsce może przekroczyć 7,1 mln, a przychody z rynku będą bliskie 470 mln dol. – wynika z danych Statista. Wraz ze wzrostem liczby graczy rozwija się także rynek urządzeń do gamingu mobilnego. Zdaniem przedstawicieli ZTE Polska, producentów smartfonów nubia, których dwa nowe modele miały właśnie swoją premierę w Polsce, ten segment krajowego rynku wciąż jest słabo zagospodarowany, a do tej pory dominowały na nim głównie urządzenia zaawansowane i drogie. Dużą rolę w udoskonalaniu sprzętu dla graczy odgrywa sztuczna inteligencja.

Dom i ogród

Sandra Kubicka: Najpierw kupiłam małą domową szklarnię na zioła. A teraz zamówiłam duży model do ogrodu i będę tam mieć pomidory, ogórki i truskawki

Modelka czerpie dużą radość z własnoręcznie wyhodowanych ziół i warzyw. Swoją przygodę z ogrodnictwem zaczęła od małej domowej szklarni kupionej w sklepie internetowym, a już niedługo będzie miała szklarnię z prawdziwego zdarzenia. Sandra Kubicka nie ukrywa, że teraz z dużą niecierpliwością czeka na to, jaki plon wydadzą sadzonki pomidorów. Na razie rosną jak na drożdżach.