STARTUJE SZÓSTA EDYCJA ROMANCE TV AWARD
Agencja Face It
ul. Bagatela 10 lok. 31
00-585 Warszawa
m.polawska|agencjafaceit.pl| |m.polawska|agencjafaceit.pl
+22 241 12 36
https://agencjafaceit.pl/
Już po raz szósty Romance TV wskaże widzom, gdzie najlepiej wybrać się na romantyczny weekend lub kolacje. Ruszyła właśnie kolejna edycja Romance TV Award, konkursu dla najromantyczniejszych hoteli i restauracji w Polsce. Zwycięzcy każdej z pięciu kategorii otrzymają kampanię promocyjno-reklamową na antenie Romance TV. Zgłoszenia do tego prestiżowego konkursu hotele i restauracje z całej Polski mogą przysyłać do 31 marca 2023 roku poprzez specjalny formularz na stronie Romance TV. Najpopularniejszy romantyczny hotel tradycyjnie wybiorą widzowie stacji.
Ruszyła już szósta edycja Romance TV Award - konkursu dla najbardziej romantycznych hoteli i restauracji. Jak co roku, organizator zaprasza hotele i restauracje do wzięcia udziału i zgłoszenia swojej kandydatury poprzez wypełnienie prostego formularza na stronie konkursowej:
https://www.romance-tv.pl/romance-tv-awards/zgloszenie-do-romance-tv-award-2023.html
Spośród nadesłanych zgłoszeń, statuetki Romance TV Award 2023 zostaną przyznane laureatom w pięciu kategoriach:
- Najbardziej romantyczna oferta dla par – głosowanie Jury
- Organizacja romantycznych eventów – głosowanie Jury
- Najbardziej romantyczne hotelowe SPA – głosowanie Jury
- Najbardziej romantyczna restauracja w Polsce – głosowanie Jury
- Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce – głosowanie Internautów
Wszystkie hotele, które się zgłoszą i znajdą w finałowej stawce, będą promowane na stronie internetowej i w social mediach stacji. Po 31 marca rozpocznie się ostatni etap konkursu, podczas którego Jury i widzowie Romance TV wyłonią zwycięzców. Widzowie swój głos będą mogli oddać na stronie internetowej Romance TV i wygrać voucher na romantyczny weekend w hotelu, który zwycięży w kategorii „Najpopularniejszy romantyczny hotel w Polsce”. Głosowanie publiczności potrwa do 30 kwietnia, a oficjalne wyniki zostaną ogłoszone w maju podczas uroczystej gali.
Jury będzie głosować pod przewodnictwem ambasadora stacji, Daniela QCZAJ’a. Patronami medialnymi tej edycji są TVN Media, Wirtualna Polska, Hotelarz, oh.me.pl i Gdziezjesc.info.
Romance TV prezentuje europejskie seriale i filmy fabularne z najwyższej półki oraz filmowe adaptacje bestsellerów Rosamunde Pilcher, Charlotte Link, Ingi Lindström, Barbary Wood, Utty Danelli, Emilie Richards oraz Katie Fforde. Stacja słynie z romantycznych komedii z najlepszymi europejskimi gwiazdami oraz popularnych serii filmowych, jak „Statek Marzeń”, „Rejs ku szczęściu” czy „Hotel Marzeń”. Seriale, które stały się hitami, to m.in. „Górski lekarz”, „Nauczyciel”, „Elisa z Rivombrosy”, „Burza uczuć”, „Danni Lowinski”, „Misja: Życie!”, „Wszystko dla Pań”, „Kochanki” czy obsypana nagrodami australijska produkcja „Tatusiowie na medal”.
Romance TV należy do Romance TV Betriebs GMBH, stanowiącej joint venture Mainstream Media AG z ZDF Enterprise GmbH. Kanał. /dostępny jest w Niemczech, Austrii, w Szwajcarii oraz w Polsce. Za dystrybucję Romance TV w Polsce, od stycznia 2015, na zlecenie Mainstream Networks Holding GmbH & Co. KG, odpowiada Frame by Frame. Romance TV dociera już do ponad 5,5 milionów gospodarstw domowych w Polsce. Kanał dostępny jest m.in. na Platformie Canal+, w Cyfrowym Polsacie, Orange, UPC, Vectrze, Inea, Toya oraz w innych dobrych sieciach kablowych. Można go także oglądać w serwisach PLAY NOW oraz IPLA. Ambasadorem kanału jest Daniel QCZAJ.
romance-tv.pl
facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
romance-tv.pl, facebook.com/RomanceTVCzasNaUczucia
![WORKATION I CALMCATION – GDZIE JECHAĆ, BY WYPOCZĄĆ I NIE REZYGNOWAĆ Z PRACY? Biuro prasowe](/files/_uploaded/glownekonf_633390400,w_300,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
WORKATION I CALMCATION – GDZIE JECHAĆ, BY WYPOCZĄĆ I NIE REZYGNOWAĆ Z PRACY?
![Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl](/files/_uploaded/glownekonf_1450583182,w_237,wo_300,ho_169,_small.jpg)
Rekordowe wyniki sprzedaży Fru.pl
![Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.](/files/_uploaded/glownekonf_1270483886,w_169,wo_300,ho_169,r_png,_small.png)
Kiwi.com sprawdza, w jakie role najczęściej się wcielamy na urlopie.
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Nie żyje Bogumiła Wander
![](/files/1922771799/wander,w_274,r_png,_small.png)
Bogumiła Wander: Bardzo tęsknię za telewizją, oglądam bez przerwy. Żałuję, że tak wcześnie odeszłam z pracy
Sport
![](/files/1922771799/zlomaniec-sport-dieta-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
Odpowiednio skomponowany jadłospis zwiększa efektywność treningów. Sportowcy amatorzy zapominają o warzywach i owocach
Specjaliści do spraw żywienia zauważają, że amatorzy sportu popełniają wiele błędów dietetycznych. Najczęstsze z nich to zbyt mała ilość warzyw i owoców w codziennej diecie, rezygnacja z produktów zbożowych, a jednocześnie zbyt duże spożycie białka. – Jeżeli sportowiec zapomina o warzywach i owocach, to dostarcza bardzo mało związków przeciwutleniających, które nie są w stanie w tej sytuacji neutralizować wolnych rodników wytwarzanych w czasie intensywnego wysiłku. One z kolei niszczą struktury komórkowe, ale też wpływają na gorszą pracę mózgu, szybsze starzenie się i zwiększają ryzyko nowotworów – mówi Monika Stromkie-Złomaniec, dietetyczka kliniczna.
Gwiazdy
Justyna Szyc-Nagłowska: Mam odłożone pieniądze na czarną godzinę. Teraz muszę też myśleć o emeryturze i zabezpieczyć sobie moje życie
![](/files/1922771799/naglowska-obawy-foto2,w_133,r_png,_small.png)
Trzy razy więcej mężczyzn (17 proc.) niż kobiet (6 proc.) inwestuje na rynkach finansowych – wynika z raportu przygotowanego dla mBanku. Justyna Szyc-Nagłowska, która była prelegentką podczas prezentacji tych badań, uważa, że taka sytuacja może wynikać chociażby z tego, że panie boją się wychodzić przed szereg i wkraczać na płaszczyznę przez lata zarezerwowaną dla płci męskiej.
Konsument
Przybywa konsumentów aronii. Mimo właściwości prozdrowotnych wciąż jest jednak za mało doceniana
![](/files/1922771799/lewandowska-aronia-foto_1,w_133,r_png,_small.png)
Mimo że aronia jest znana z właściwości prozdrowotnych, to nadal nie może się przebić i trafić do grona ulubionych owoców sezonowych Polaków. Dietetycy ubolewają nad tym, że sięgamy po nią dużo rzadziej, niż powinniśmy. Producenci z kolei z powodzeniem wykorzystują ją w sokach, dżemach, koncentratach i innych przetworach, udowadniając, że wcale nie musi być ona kojarzona tylko z kwaśnym, cierpkim smakiem. Zawarte w niej związki działają antynowotworowo i przeciwzapalnie, zapobiegają miażdżycy i chorobom serca, chronią przed udarami, opóźniają rozwój choroby Parkinsona i Alzheimera, a także obniżają ciśnienie krwi.