Startuje V. edycja programu „Deszcz nagród od Galeco”
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Od 1 marca do 13 grudnia bieżącego roku potrwa rywalizacja dystrybutorów w kolejnej edycji konkursu, którego organizatorem jest polski producent systemów orynnowania. Akcja ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy Galeco a hurtownikami oraz promocję wybranych produktów z oferty firmy. W ramach konkursu prowadzony będzie specjalny ranking, mający na celu wyłonienie punktów dystrybutorskich, które na obszarze danego regionu handlowego osiągnęły najwyższy wskaźnik wzrostów sprzedaży. Partnerzy rywalizują więc między sobą o uzyskanie jak najlepszego wyniku. Dane zbierane przez poszczególne biura handlowe pozwolą wyłonić zwycięskie hurtownie. Dystrybutorzy chcący wziąć udział w akcji promocyjnej zobowiązani są do dokonania bezpośredniego zakupu produktów Galeco (Galeco PVC2, Galeco STAL2, Galeco BEZOKAPOWY, Galeco DACHY PŁASKIE, Galeco STAL PÓŁMAT lub arkusze blachy płaskiej). Nagrodą główną w konkursie „Deszcz nagród od Galeco” jest dwuosobowa wycieczka z pełnym wyżywieniem i zakwaterowaniem po Karaibach (Miami – Meksyk – Jamajka - Bahamy). Z kolei laureaci miejsc od 2 do 10 otrzymają karty podarunkowe na zakup sprzętu RTV/AGD o wartości od 500 do 2000 zł do zrealizowania w sklepie internetowym www.euro.com.pl lub stacjonarnych punkach sieci.
Szczegółowy regulamin akcji dostępny na stronie: https://galeco.pl/programy/deszcz-nagrod-edycja-2020

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.