Startuje V. edycja programu „Deszcz nagród od Galeco”
Orchidea Creative Group
ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/
Od 1 marca do 13 grudnia bieżącego roku potrwa rywalizacja dystrybutorów w kolejnej edycji konkursu, którego organizatorem jest polski producent systemów orynnowania. Akcja ma na celu zacieśnienie współpracy pomiędzy Galeco a hurtownikami oraz promocję wybranych produktów z oferty firmy. W ramach konkursu prowadzony będzie specjalny ranking, mający na celu wyłonienie punktów dystrybutorskich, które na obszarze danego regionu handlowego osiągnęły najwyższy wskaźnik wzrostów sprzedaży. Partnerzy rywalizują więc między sobą o uzyskanie jak najlepszego wyniku. Dane zbierane przez poszczególne biura handlowe pozwolą wyłonić zwycięskie hurtownie. Dystrybutorzy chcący wziąć udział w akcji promocyjnej zobowiązani są do dokonania bezpośredniego zakupu produktów Galeco (Galeco PVC2, Galeco STAL2, Galeco BEZOKAPOWY, Galeco DACHY PŁASKIE, Galeco STAL PÓŁMAT lub arkusze blachy płaskiej). Nagrodą główną w konkursie „Deszcz nagród od Galeco” jest dwuosobowa wycieczka z pełnym wyżywieniem i zakwaterowaniem po Karaibach (Miami – Meksyk – Jamajka - Bahamy). Z kolei laureaci miejsc od 2 do 10 otrzymają karty podarunkowe na zakup sprzętu RTV/AGD o wartości od 500 do 2000 zł do zrealizowania w sklepie internetowym www.euro.com.pl lub stacjonarnych punkach sieci.
Szczegółowy regulamin akcji dostępny na stronie: https://galeco.pl/programy/deszcz-nagrod-edycja-2020

Łotewski producent wysokiej jakości domów prefabrykowanych wchodzi na polski rynek

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.