Komunikaty PR

Stawiamy na zielone! - Rukola marki Eisberg

2020-01-20  |  12:20
Biuro prasowe
Kontakt
Sylwia Makowska
Orchidea Creative Group

ul. Ruska 51B
50-079 Wrocław
s.makowska|grupaorchidea.pl| |s.makowska|grupaorchidea.pl
517 412 466
https://grupaorchidea.pl/

Poszukując lekkostrawnego, bogatego w wartości odżywcze składnika, który najprostszej potrawie nada wyrazistego smaku i koloru, warto zaopatrzyć się w Rukolę marki Eisberg. Produkt daje naprawdę duże pole do popisu w kuchni, zawiera szereg wartości odżywczych i co ważne – jest umyty, gotowy do spożycia od zaraz.

 

Wraz z nowym rokiem wielu z nas rozpoczyna realizację noworocznych postanowień. Niejednokrotnie są one związane ze zmianami nawyków żywieniowych, które bezpośrednio przekładają się na jakość i komfort życia. Popularnością cieszą się dieta wegeteriańska i wegańska, nie brakuje też zwolenników fleksitarianizmu, polegającego na ograniczeniu spożywania posiłków mięsnych. Pozostaje jednak pytanie – jakie produkty wybierać, aby roślinne menu nie wiało nudą, a było urozmaicone i smaczne? Obok produktów na bazie zbóż, strączków i owoców, warto postawić na sałaty, z których wyczarujemy różnorodne dania.

W naszym kraju niezmiennie jedną z najpopularniejszych sałat pozostaje rukola. Dlaczego korzystnie jest włączyć ją do codziennego menu? Argumenty są mocne i niepodważalne. Rukola marki Eisberg ma specyficzny, lekko orzechowy smak, dlatego wzorowo zda egzamin jako dodatek do kanapek, baza orientalnych sałatek oraz dodatek do popularnych włoskich przysmaków: pizzy czy pesto. Idealnie sprawdzi się też w połączeniu z serami, bądź bardziej odważnie – w kompozycji z niecodziennymi owocami: karambolą, pomelo lub rambutanem. Rukola odporna jest na wysokie temperatury, dzięki czemu możemy swobodnie dodać ją do zup-kremów, frittaty czy past. Na tym jednak lista jej zalet się nie kończy. Warto jeść Rukolę, gdy borykamy się z przeziębieniem - zawiera bowiem sporo witaminy C. Dodatkowo jest sprzymierzeńcem w walce z nadprogramowymi kilogramami – wszystko dzięki błonnikowi, który wspomaga pracę jelit. W Rukoli znajdziemy też dużo witaminy K, A oraz minerałów - takich jak żelazo czy potas.

Zwłaszcza teraz - w okresie zimowym, gdy dostęp do świeżych warzyw jest ograniczony, warto przychylnym okiem spojrzeć na Rukolę i wykorzystać jej liczne właściwości podczas codziennych, kulinarnych eksperymentów.


Rukola marki Eisberg

Gramatura: 100 g

Sugerowana cena: ok. 4,50 zł

 

___________________________________________________________________________________

Grupa Eisberg z siedzibą w Zurychu w Szwajcarii to jeden z liderów w Europie i numer jeden w Szwajcarii i Europie Wschodniej w zakresie produkcji świeżych sałatek typu convenience, warzyw i owoców. Firma posiada cztery zakłady produkcyjne w Szwajcarii, po jednym w Polsce, Austrii, Rumunii i na Węgrzech. Zakład zlokalizowany w Legnicy zaopatruje partnerów handlowych w kraju, ale także w Niemczech, Czechach i na Słowacji. Klientami Eisberg Polska są największe sieci handlowe oraz gastronomiczne.

www.eisberg.pl/ 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Orchidea Creative Group
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Żywienie Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Jak pestycydy trafiają na nasze stoły? - nowy raport ujawnia niespójności w polityce UE

Czy pestycydy wracają na nasze stoły? Najnowszy raport rzuca światło na poważne niespójności w polityce rolnej i handlowej Unii Europejskiej. Analiza wskazuje, że mimo
Żywienie Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?
2025-06-26 | 15:00

Czy dzieci mogą jeść pieczarki i od jakiego wieku jest to bezpieczne?

Pieczarki to jedne z najczęściej wybieranych grzybów w polskich domach – są delikatne w smaku, łatwe w przygotowaniu i dostępne przez cały rok. Ale
Żywienie Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów
2025-04-29 | 06:00

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Problem z odróżnieniem piw alkoholowych i bezalkoholowych, potrzeba wyraźnego zróżnicowania opakowań dla obu wariantów oraz całkowity zakaz reklamy

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.