Stonowana zieleń i głęboki granat w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż
Kolory pistacji, szmaragdu czy szafiru już tej wiosny mogą zagościć w naszych wnętrzach za sprawą najnowszych wdrożeń produktowych Ceramiki Paradyż. Kolekcje Feelings, Freedom i Nightwish z setu Home of Light, to kwintesencja nowoczesnego designu i prawdziwa gratka dla miłośników najnowszych trendów. Ich stonowane barwy w połączeniu z geometrycznymi wzorami oraz grą światła przyniosą wytchnienie i spokój.
Stylowa geometria
Stonowana zieleń to nie tylko modny, ale i praktyczny kolor. Świetnie sprawdzi się w przestrzeni, do której wracamy po długim dniu z myślą o relaksie i odpoczynku. Płytki z kolekcji Feelings w odcieniu pistacji, stworzą udany duet w zestawieniu z równie subtelnym kolorem wyważonej bieli czy delikatnej szarości. Są one dostępne w wielu wariantach. Obok klasycznych, jednolitych propozycji, znajdziemy tutaj bogaty wybór geometrycznych wzorów czy trójwymiarowych struktur, które wprowadzą do wnętrza odrobinę nowoczesnego dynamizmu i świetnie korespondują ze zmieniającym się na przestrzeni dnia światłem.
Bezmiar możliwości
W tym sezonie w naszych łazienkach obok zieleni zagoszczą również matowe błękity i rdzawe dekory. Ciekawą interpretację tego połączenia znajdziemy w kolekcji Freedom Ceramiki Paradyż. Przypominające drogę mleczną płytki w gołębim kolorze z mieniącymi się drobinkami kamiennych wtrąceń, pięknie rozświetlą pomieszczenie. Zestawienie ich z odważnym, wzorzystym patchworkiem z południowo-europejskim rodowodem czy też uwielbianym od kilku sezonów betonem, to zdecydowanie wybór dla chcących przełamywać schematy. Drugą odsłoną kolekcji Freedom jest cement w ciepłym odcieniu, zestawiony z grafiką skorodowanej blachy z niepowtarzalnym motywem cienkich linii miedzianej siatki. Uniwersalny format 25 x 75 cm, szeroki wachlarz kolorów i elementów dekoracyjnych w kolekcji Freedom zapewni nam prawdziwą wolność projektowania.
Ombre we wnętrzach
Charakterystyczne przenikanie dwóch lub więcej kolorów, zawładnęło modą, śmiało wchodząc do designu i naszych wnętrz. W najnowszej kolekcji Nightwish Ceramiki Paradyż, możemy zobaczyć stylistykę ombre. Inspiracją do jej stworzenia był schyłek dnia, kiedy miękkie światło zachodzącego słońca, ustępuje miejsca księżycowi. W skład kolekcji wchodzą płytki w odcieniach zieleni, szlachetnego granatu oraz złamanej bieli. Jednak w Nightwish nie tylko barwy się przenikają. Znajdziemy w niej także bogaty wybór oryginalnych faktur i formatów, które możemy ze sobą łączyć, uzyskując unikatowe kompozycje. Trendowe, szklane mozaiki o głębokich kolorach zieleni i granatu, czy też szafirowo-szmaragdowy panel szklany, idealnie sprawdzą się jako luksusowy akcent w łazience oraz nadadzą wnętrzu niepowtarzalny klimat.
Home of Light
Set Home of Light to 12 wyjątkowych kolekcji płytek ceramicznych. Inspirację do ich stworzenia stanowiło światło, które nieustannie zmienia się w ciągu dnia, począwszy od wschodu, aż do zachodu słońca, wpływając na wystrój naszego wnętrza oraz na nasze emocje. Wszystkie kolekcje wyróżnia bogactwo wzorów, geometryczne kształty i odważne struktury, które odpowiednio podkreślone światłem dają wyjątkowe efekty aranżacyjne i wizualne.

Gdzie przechować rzeczy? Praktyczne rozwiązania na różne życiowe sytuacje

Jak wybrać idealną szklarnię ogrodową? Poradnik dla początkujących

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.