Stonowana zieleń i głęboki granat w nowych kolekcjach Ceramiki Paradyż
Kolory pistacji, szmaragdu czy szafiru już tej wiosny mogą zagościć w naszych wnętrzach za sprawą najnowszych wdrożeń produktowych Ceramiki Paradyż. Kolekcje Feelings, Freedom i Nightwish z setu Home of Light, to kwintesencja nowoczesnego designu i prawdziwa gratka dla miłośników najnowszych trendów. Ich stonowane barwy w połączeniu z geometrycznymi wzorami oraz grą światła przyniosą wytchnienie i spokój.
Stylowa geometria
Stonowana zieleń to nie tylko modny, ale i praktyczny kolor. Świetnie sprawdzi się w przestrzeni, do której wracamy po długim dniu z myślą o relaksie i odpoczynku. Płytki z kolekcji Feelings w odcieniu pistacji, stworzą udany duet w zestawieniu z równie subtelnym kolorem wyważonej bieli czy delikatnej szarości. Są one dostępne w wielu wariantach. Obok klasycznych, jednolitych propozycji, znajdziemy tutaj bogaty wybór geometrycznych wzorów czy trójwymiarowych struktur, które wprowadzą do wnętrza odrobinę nowoczesnego dynamizmu i świetnie korespondują ze zmieniającym się na przestrzeni dnia światłem.
Bezmiar możliwości
W tym sezonie w naszych łazienkach obok zieleni zagoszczą również matowe błękity i rdzawe dekory. Ciekawą interpretację tego połączenia znajdziemy w kolekcji Freedom Ceramiki Paradyż. Przypominające drogę mleczną płytki w gołębim kolorze z mieniącymi się drobinkami kamiennych wtrąceń, pięknie rozświetlą pomieszczenie. Zestawienie ich z odważnym, wzorzystym patchworkiem z południowo-europejskim rodowodem czy też uwielbianym od kilku sezonów betonem, to zdecydowanie wybór dla chcących przełamywać schematy. Drugą odsłoną kolekcji Freedom jest cement w ciepłym odcieniu, zestawiony z grafiką skorodowanej blachy z niepowtarzalnym motywem cienkich linii miedzianej siatki. Uniwersalny format 25 x 75 cm, szeroki wachlarz kolorów i elementów dekoracyjnych w kolekcji Freedom zapewni nam prawdziwą wolność projektowania.
Ombre we wnętrzach
Charakterystyczne przenikanie dwóch lub więcej kolorów, zawładnęło modą, śmiało wchodząc do designu i naszych wnętrz. W najnowszej kolekcji Nightwish Ceramiki Paradyż, możemy zobaczyć stylistykę ombre. Inspiracją do jej stworzenia był schyłek dnia, kiedy miękkie światło zachodzącego słońca, ustępuje miejsca księżycowi. W skład kolekcji wchodzą płytki w odcieniach zieleni, szlachetnego granatu oraz złamanej bieli. Jednak w Nightwish nie tylko barwy się przenikają. Znajdziemy w niej także bogaty wybór oryginalnych faktur i formatów, które możemy ze sobą łączyć, uzyskując unikatowe kompozycje. Trendowe, szklane mozaiki o głębokich kolorach zieleni i granatu, czy też szafirowo-szmaragdowy panel szklany, idealnie sprawdzą się jako luksusowy akcent w łazience oraz nadadzą wnętrzu niepowtarzalny klimat.
Home of Light
Set Home of Light to 12 wyjątkowych kolekcji płytek ceramicznych. Inspirację do ich stworzenia stanowiło światło, które nieustannie zmienia się w ciągu dnia, począwszy od wschodu, aż do zachodu słońca, wpływając na wystrój naszego wnętrza oraz na nasze emocje. Wszystkie kolekcje wyróżnia bogactwo wzorów, geometryczne kształty i odważne struktury, które odpowiednio podkreślone światłem dają wyjątkowe efekty aranżacyjne i wizualne.

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Jak czytać rzuty mieszkań i uniknąć przykrych niespodzianek? AI ułatwia wybór

Finanse, obowiązki i pogoda: nowe badania pokazują, czym naprawdę stresujemy się w domu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.