Stop monotonii w kuchni!
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Kuchnia to serce domu, w którym spędzamy teraz większość czasu. Jednak codzienne przyrządzanie posiłków może stać się o wiele przyjemniejsze i bardziej zróżnicowane. Jednym z producentów, który ogromną uwagę przykłada do jakości i funkcjonalności swoich produktów jest marka Breville. Smothies, gofry, czy słodkie wypieki to tylko początek możliwości. Banalna kanapka z serem i szynką? Z opiekaczem stanie się ciepłym posiłkiem z idealnie połączonymi składnikami. Zaczęła się wiosna, a nie można grillować? Umożliwi to grill elektryczny, który jest zdrowszą alternatywą dla klasycznego grilla. Breville otwiera nowe możliwości i mówi stop monotonii!
Grill elektryczny
Został stworzony z myślą o łatwym przyrządzeniu nie tylko mięs, ale również warzyw i owoców. To również doskonały sposób na wykorzystanie zapasów ze spiżarni. Dzięki temu urządzeniu możemy w domowych warunkach wyczarować wyśmienite dania jak z naszej ulubionej restauracji. Przyrządzimy ulubione mięso cielęce czy prawdziwy stek z pożądanym poziomem wysmażenia.
Zaletą tego typu urządzeń jest łatwość w utrzymaniu czystości. Grillowanie ułatwią regulowane płyty grzewcze pokryte powłoką DuraCeramic. To ona zapewnia też równomierne nagrzanie urządzenia. Taca ociekowa zbiera tłuszcz, a to zapewni doskonałe odprowadzenie zbędnych kalorii. Bezpieczeństwo zapewni uchwyt urządzenia,
który zawsze pozostaje zimy.
Mikser z technologią HeatSoft
Mikser ręczny Breville z technologią HeatSoft to świetne narzędzie do realizacji nawet najbardziej kreatywnych pomysłów cukierniczych. Tym bardziej teraz, kiedy będąc w domu możemy poświęć czas na doskonalenie umiejętności kulinarnych. Mikser Breville jest nie tylko wydajnym urządzeniem, ale posiada innowacyjną technologię HeatSoft, która umożliwia szybsze ogrzanie do temperatury pokojowej produktów wyjętych wprost z lodówki. To bardzo ważne np. podczas przygotowywania
Autoryzowany importer i dystrybutor Breville w Polsce DLF Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8c, 81-300 Gdynia, Polska
tel. +48 58 781 43 63
fax +48 58 781 43 65
e-mail: kontakt@breville-polska.pl www.dlf.pl; www.breville-polska.pl
Warszawa, 7 kwietnia 2020 r. – codziennie przygotowywanie posiłków powinno być nie tylko
sprawne, ale przede wszystkim zróżnicowane.
Funkcjonalność to
słowo klucz w przypadku tego typu urządzeń. Grill elektryczny może być używany zarówno na stole,
jak i blacie kuchennym, a sama czynność grillowania jest łatwa i przyjemna.
kruchego ciasta na tartę. Urządzenie potrafi delikatnie podgrzać składniki 12 razy szybciej niż pozostawiając je na blacie na 30 minut po wyjęciu z lodówki. Dodatkowo mikser Breville posiada 7 poziomów prędkości, co wpływa na jakość i napowietrzenie miksowanych produktów. Dużą zaletą jest możliwość mycia poszczególnych elementów w zmywarce.
Gofrownica Breville DuraCeramic
-
1 puszka ciecierzycy, odsączonej 400g
-
1 cebula, drobno posiekana
-
3 ząbki czosnku, drobno posiekane
-
1 łyżeczka kolendry
-
1 łyżeczka kminku
-
1 łyżeczka płatków chilli
-
1 łyżeczka soli
-
10g pietruszki, drobno posiekanej
-
10g kolendry, drobno posiekanej
-
2 łyżki mąki z ciecierzycy
-
1 jajko
Ugnieć ciecierzycę by powstało puree. Dodaj resztę składników i dobrze wymieszaj. Składniki powinny się połączyć. Możesz dodać trochę mąki, jeśli składniki nie chcą się połączyć. Włącz gofrownicę i zaczekaj aż zaświeci się pomarańczowa lampka. Posmaruj płyty olejem. Gofry będą wypiekać się około 6 minut. Nie zatrzaskuj pokrywy, jedynie ją zamknij. Podawaj z sosem jogurtowym, warzywami.
O Newell Brands
Newell Brands to wiodąca, światowa firma produkująca dobra konsumpcyjne z bogatym portfolio znanych marek, w tym Paper Mate, Sharpie, Breville, Parker, Elmer's, Colema, Jostens, Lenox, Oster, Sunbeam, FoodSaver, Mr. Coffee, Rubbermaid, Contigo, Waddington i Yankee Candle. Skupienie na potrzebach Klientów, inwestycje w wiodące marki i kultura oparta na wydajności – te idee pozwalają Newell Brands pomagać ludziom w ich codziennym życiu, kiedy pracują, uczą się i bawią.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń Breville w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, Kohersen, iRobot, Stadler Form, Laurastar, Breville, FoodSaver oraz Segway-Ninebot.

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.