Stop monotonii w kuchni!
Rumour PR
Sueska 12
02-761 Warszawa
krzysztof.malcher|rumour.pl| |krzysztof.malcher|rumour.pl
791 791 838
www.rumour.pl
Kuchnia to serce domu, w którym spędzamy teraz większość czasu. Jednak codzienne przyrządzanie posiłków może stać się o wiele przyjemniejsze i bardziej zróżnicowane. Jednym z producentów, który ogromną uwagę przykłada do jakości i funkcjonalności swoich produktów jest marka Breville. Smothies, gofry, czy słodkie wypieki to tylko początek możliwości. Banalna kanapka z serem i szynką? Z opiekaczem stanie się ciepłym posiłkiem z idealnie połączonymi składnikami. Zaczęła się wiosna, a nie można grillować? Umożliwi to grill elektryczny, który jest zdrowszą alternatywą dla klasycznego grilla. Breville otwiera nowe możliwości i mówi stop monotonii!
Grill elektryczny
Został stworzony z myślą o łatwym przyrządzeniu nie tylko mięs, ale również warzyw i owoców. To również doskonały sposób na wykorzystanie zapasów ze spiżarni. Dzięki temu urządzeniu możemy w domowych warunkach wyczarować wyśmienite dania jak z naszej ulubionej restauracji. Przyrządzimy ulubione mięso cielęce czy prawdziwy stek z pożądanym poziomem wysmażenia.
Zaletą tego typu urządzeń jest łatwość w utrzymaniu czystości. Grillowanie ułatwią regulowane płyty grzewcze pokryte powłoką DuraCeramic. To ona zapewnia też równomierne nagrzanie urządzenia. Taca ociekowa zbiera tłuszcz, a to zapewni doskonałe odprowadzenie zbędnych kalorii. Bezpieczeństwo zapewni uchwyt urządzenia,
który zawsze pozostaje zimy.
Mikser z technologią HeatSoft
Mikser ręczny Breville z technologią HeatSoft to świetne narzędzie do realizacji nawet najbardziej kreatywnych pomysłów cukierniczych. Tym bardziej teraz, kiedy będąc w domu możemy poświęć czas na doskonalenie umiejętności kulinarnych. Mikser Breville jest nie tylko wydajnym urządzeniem, ale posiada innowacyjną technologię HeatSoft, która umożliwia szybsze ogrzanie do temperatury pokojowej produktów wyjętych wprost z lodówki. To bardzo ważne np. podczas przygotowywania
Autoryzowany importer i dystrybutor Breville w Polsce DLF Sp. z o.o.
ul. Sportowa 8c, 81-300 Gdynia, Polska
tel. +48 58 781 43 63
fax +48 58 781 43 65
e-mail: kontakt@breville-polska.pl www.dlf.pl; www.breville-polska.pl
Warszawa, 7 kwietnia 2020 r. – codziennie przygotowywanie posiłków powinno być nie tylko
sprawne, ale przede wszystkim zróżnicowane.
Funkcjonalność to
słowo klucz w przypadku tego typu urządzeń. Grill elektryczny może być używany zarówno na stole,
jak i blacie kuchennym, a sama czynność grillowania jest łatwa i przyjemna.
kruchego ciasta na tartę. Urządzenie potrafi delikatnie podgrzać składniki 12 razy szybciej niż pozostawiając je na blacie na 30 minut po wyjęciu z lodówki. Dodatkowo mikser Breville posiada 7 poziomów prędkości, co wpływa na jakość i napowietrzenie miksowanych produktów. Dużą zaletą jest możliwość mycia poszczególnych elementów w zmywarce.
Gofrownica Breville DuraCeramic
-
1 puszka ciecierzycy, odsączonej 400g
-
1 cebula, drobno posiekana
-
3 ząbki czosnku, drobno posiekane
-
1 łyżeczka kolendry
-
1 łyżeczka kminku
-
1 łyżeczka płatków chilli
-
1 łyżeczka soli
-
10g pietruszki, drobno posiekanej
-
10g kolendry, drobno posiekanej
-
2 łyżki mąki z ciecierzycy
-
1 jajko
Ugnieć ciecierzycę by powstało puree. Dodaj resztę składników i dobrze wymieszaj. Składniki powinny się połączyć. Możesz dodać trochę mąki, jeśli składniki nie chcą się połączyć. Włącz gofrownicę i zaczekaj aż zaświeci się pomarańczowa lampka. Posmaruj płyty olejem. Gofry będą wypiekać się około 6 minut. Nie zatrzaskuj pokrywy, jedynie ją zamknij. Podawaj z sosem jogurtowym, warzywami.
O Newell Brands
Newell Brands to wiodąca, światowa firma produkująca dobra konsumpcyjne z bogatym portfolio znanych marek, w tym Paper Mate, Sharpie, Breville, Parker, Elmer's, Colema, Jostens, Lenox, Oster, Sunbeam, FoodSaver, Mr. Coffee, Rubbermaid, Contigo, Waddington i Yankee Candle. Skupienie na potrzebach Klientów, inwestycje w wiodące marki i kultura oparta na wydajności – te idee pozwalają Newell Brands pomagać ludziom w ich codziennym życiu, kiedy pracują, uczą się i bawią.
O DLF Sp. z o.o.
Autoryzowany importer i dystrybutor urządzeń Breville w Polsce. DLF sp. z o.o. z Gdyni istnieje na polskim rynku od początku lat dziewięćdziesiątych i specjalizuje się w sprzedaży nowoczesnych produktów z zakresu Hi-tech, robotyki i AGD. Celem DLF jest dostarczenie klientom najwyższej jakości urządzeń, które poprawiają jakość życia. Obecnie firma jest autoryzowanym importerem lub dystrybutorem m.in. marek takich jak: Crock-Pot, Kohersen, iRobot, Stadler Form, Laurastar, Breville, FoodSaver oraz Segway-Ninebot.

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Zrób sercu przysługę tego lata
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany
Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.
Media i PR
Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.
Moda
Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.